Sorry Emm

188 16 2
                                    

Zobudila som sa ráno.... vlastne o jedenástej a žiadna sms-ka ani  nepriatý hovor. Skúsila som mu zavolať. ,,Čo?" ,,Calum?" ,,Noo ano čo potrebuješ?" ,,Čo potrebujem? Bože neozveš sa dva, dva dni s a neozveš a ty sa pýtaš čo potrebujem?" ,,Ak ti ide o sex.." vrchol. ,,Si ty normálny? Bereš nejaké prášky alebo čo? Toto sa ma pýtaš??? Ako prepáč ale urazil si ma... čo tým sleduješ?" prvé slzy sú tu. ,,Nič" nič iné nepovedal iba zložil. Je to koniec? Zosypala som sa.

Teraz som prišla o to čo som milovala. V živote som spravila veľa chýb áno, veľa aj to s Lukom teraz čo sme sa bozkávali bola chyba. Ale dopkela čo je zase tomuto exotovi? Možno zlý deň. Neviem. Napísala som mu sms

Ja- ,,Je to koniec?"

C- Nie"

J: ,,A ako si to ako predstavuješ? Práve si mi ublížil.

C ,,Prepáč nechcel som ja prepáč hneď som u teba.

J: no ok

Do pekla a teraz chalani hore. Jaj čo si o mne pomyslí? O necelých desať minút tu bol. ,,Prepáč" povedala tuho ma objal.

Calum's pov

Nie nemôžem jej povedať že som sa s niekým vyspal... Toto nie. Veď ja ju milujem. Niekto mi podložil drogy keď som bol v klube. Do riti do riti do riti. A teraz čoo? Mám sa tváriť akože nič? Volala mi a bol som na ňu odporný .... kvôli ničomu! Som u nej a úplne silno ju objímam nechcem ju stratiť. Nechcem. Milujem ju. Počkať ona plakala???

,,Prečo si plakala??" spýtam sa vystrašene. ,,No ešte s apýtaj" no super a kvôli mne teraz plaala lebo ja som Magor. ,,Prepáč ja neviem čo to domňa vošlo." povedal som a dal som jej pusu do vlasov. Hore som počul buchot. ,,Koho tu máš?" ,,Aaa včera sme pozerali s chalanmi film tak tu ostali." povedala s úsmevom. S ÚSMEVOM! ,,Kto?" ,,Ash a Luke" No super už len Luke v jej prítomnosti... a radšej nič. ,,A?,Neobťažoval ťa?" spýtal som sa ustráchane. ,,Nie neobťažoval som ju" povedal zo schodišťa. ,,čAUKO" POVEDAL SOM MU.

,,Čav" povedal a sadol si na barovú stoličku. Onedlho prišiel aj Ash ktorý bol prekvapený z mojej ,návštevy, len dva dni som tu nebol. ,,Čo si tak ticho?" spsýtala sa ma Emma ,,Ale nič" povedal som a sadol si takiež na barovú stoličku. ,,Čo dnes máme v pláne?" spýtal som sa. ,,My?" spýtal sa Luke. Nechápem ho. ,,Hej MY" povedal som. ,,Mohli by sme íííísť pri....dooo......umm.... do centraaa!!!" vykríkla Emma bola zlatá. ,,Fajn" povedali sme všetci a ďalej sa bavili o niečom.

Emma's pov

Jediné čo ma napadlo bolo nákupné centro. Ako inak. Obliekli sme sa Calum na nás Počkal. A potom sme vyrazilli. Ako sme tam už boli tak Caluma zastavila nejaká brunetta. Niečo mu povedala ale on úplne zmeravel. ,,Kto to bol?" spýtala som sa ho. ,,Nikto" povedal rýchlo. Už som vedela že je zle. ,,Calum Neklam jej" povedal Ash. ,,Jáj ta baba?" spýtal sa. ,Hej tá baba" povedal Luke. ,,No ... ona... ona je kamarátka. ZO základnej" povedal a trochu vydýchol vedela som že klame.

Chalanom som mávla rukou že nech ho nechajú. Veď on keĎ bude chcieť tak mi to povie. Podvečer sme sa rozdelili len Calum išiel somnou. Ruka v ruke. ,,Nechcel som to hovoriť pred chalanmi. Preto som sa neozval lebo som bol omámený! Ako som pracoval v bare tak mi dala do vody nejaké tabletky , omámila ma. Bol som zdrogovaný." povedal.,, To je v poriadku chápem ťa. Aj ty si ma pochopil odpúšťam ti." ,,Vážne?" spýtal sa. ,,Hej... už chápem prečo si mal zlú náladu a aký si bol vystresovaný ke%ď si bol rpi mne a aj keď prišla tá baba" povedala som úplne pojná.

,,Ďakujem ti. A ďakujem že mi veríš." povedal a pobozkal ma. ,,Ahaaaaa poďme na džúsiiik" skríkol odrazu. ,,tak pome" povedala som so smiechom. Išli sme do stánku kde predávali krabičkové džúsiky a takéto serepetičky. Kupili sme si dva. Ako to cmúľal tú slamku bol neskutočne zlatučký. Taký na zjedenie. Macko uško. ,,Môžem ťa odfotíííííť?" ,,Kludne" mrkol a ja som ho odfotila.

***********************************************

Ahoooj

Ďalšia časť na sveteeee!!

Dufam že sa páči

Ďalšia zajtra dúfam!  :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang