Dopozerali sme film a tak sme išli nachvíľku na záhradu. Sadli sme si do trávy a pozorovali Honey ako sa hrá s plyšovým macíkom vyhradeným len pre ňu. ,,Ja ťa tak ľúbim" povedal z ničoho nič a zvalil sa na mňa. ,,Aj ja teba" povedala som so smiechom. Dal mi jemný bozk a potom z toho jemného sa stal vášnivý a potom z toho vášniveho sme sa odlepili lebo rozutekala sa za nami Honey a skočila po nás.,,Aaa"
Calum sa jej zľakol a ja som pukala smiechmi no nemohla som z toho. ,,Nesmej sa mi" povedal upišťane Cal a ja som sa smiala ešte viac. ,,Pre-páč" povedala som pomedzi slzy smiechu. ,,Vtipné." povedal a zvalil ma späť že ma ide bpobozkať. Honey zase prišla za ních a začala mu ťahať zubami vlasy. No takého retardovaného psa som ešte nevidela.
,,Honeeeyyyy" povedal Cal a vyskočil na rovné nohy. ,,Nie, nie, nie , nie ,nieeeee!" hovoril rychlo keď zbadal Honey ktorá sa k nemu ženie s Ultra rýchlo rýchlosťou. ,,Au" povedal keď dopadol na zem. Jasné ona po ňom skočila a on spadol. To vážne? ,,Ako si mohol spadnúť? Veď je to borderkólia" krútila som nad ním hlavou a smiala sa na plné hrdlo. Prišla som k nemu a ľahla si vedľa neho :'D Potom zase doliezla Honey. ,,Láska prac sa do búdy." povedala som Honey a ukázala na búdu. Začala sa líškať. Typické. ,,Fajn tak sadni, a zostaň" dala som jej ďalší príkaz na ktorý poslúchla.
,,Žiarli na teba" povedala som Calovi keď som si ľahla späť. ,,Veď má aj prečo" povedal so smiechom. ,,Ako to?" ,,Veď na takého pekného chlapca by nežiarlila? Prosím ťa" povedal s úsmevom. ,,Ale, ale cítim tu" nadýchla som sa 3x rýchlo ,,príliš veľa sebadôvery." ,,Ja len vravím čo je pravda" mrkol jedným okom a potom sa rozosmial. ,,Nooo veď niečo na tom pravdy bude" pobozkala som ho. Honey zase neposlúchl a zase prišla potajomky ku Calovi. Jedným očkom som si ju všimla a nechala ju tak lebo som bola zvedavá čo spraví. :'D
,,Aaaaau" zakričal už po neviem koľký krát Cal. Honey ho totiž ako sa hrala s teniskou pohryzla ale len trošku spravila že Cvak. ,,Emmaa" zapišťal. ,,Čo" povedala som pomedzi smiech" ,,Veď ona ma pohryzla" ,,On to ale nespravila naschvál vieš spravila" zase som sa rozosmiala na plné hrdlo. Potom som ju zavrela do volieri. ,,Čo sa tu deje?" spýtal sa cez záhradu nám obom známy hlas. ,,Ou ahoj Ash" ešte stále som sa smiala. ,,Čo je Calovi?"
,,Provokoval Honey a ona začala žiarliť" zase som sa ušťávala ako krava. ,,Ouuuu a jak?" ,,No najprv ho vyplašila, potom ho ťahala za vlasy, neskôr ho zvalila a teraz mu ... teraz mu.." nevedela som zase dýchať od smiechu ako som si spomenula na Calov výraz. ,,Ona ho kusla" teraz sme sa pre zmenu smiali obaja s Ashom. Veď poznáte ten mega hrkalkový Ashov smiech ktorý keď sa začne smiať tak sa nezastaví?
:D Hej tak teraz nastala tá doba. Okej po pol hodine nás to prešlo. Ash išiel naspäť do svojho domu a ja som tam bola s Calom. Ležali sme na trávniku a pozorovali západ Slnka. ,,Ty snob!" povedal odrazu nechápala som čo hovorí. ,,čO? ,,Si snobáčka." povedal a usmial sa. ,,Nechápem" posadila som sa. ,,Pozri kde žiješ v jednej z najbohatších štvrtí, tie autá, ten výhlad, dom" zasmial sa. ,,Aaaahaaa ... ale veď ty tu bývaš tiež, síce o pár blokov od tadial to ale je to tiež tá istá zóna" ,,Máš pravdu" povedal a začali sme sa smiať.
Potom ako Slnko zaliezlo tak sme zaliezli aj my. Brala som aj Honey dnu. Cal si sadol na posteľ a ja oproti nemu. Nerozprávali sme sa a bolo ticho. Ale nie to trápne ticho.... skôr to príjemné ticho ... Potom pozrel na mňa a usmial sa. ,,Ani na to nemysli" povedala som. Sklonil pohľad dole na podlahu a ja som sa začala smiať. Potom sme sa o niečo rozprávali a tak. Priniesla som nám džúsiky s dužinou a položila ich na stôl.
Potom som si ľahla ku Calovi a hlavu som si položila na jeho hruď. ,,Emm?" ,,Hmm?" ,,Páči sa ti LUKE?"
**********************************************
Ahojki ľudia.!!!!
Tak je tu nová časť!!!!!! Sľubila som že vám ju sem pridám ale moc s ami dnes nechcelo ... veľa učenia :D veď viete. Ale presvečila ma super baba tak tadaaaaa :D
Ďalšia časť netušííím asi v utorok :/ :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...