Work

293 20 0
                                    

Ďalší deň skoro ráno. -,- ,,Dobré ránko láska, čas vstávať." povedal Calum s jeho ranným chrapľavým hlasom. ,,Hmmm-eee-hmm.." zamrmlala som a otočila na druhú stranu. ,,Zmeškáš do práci" hovoril stále kľudne. ,,Ahaaa" odpovedala som keď sa Calum zrazu postavila niekam odbehol.

Calum's pov

       Nevstáva jasné....  si robí zo mňa srandu. Mám ale nápad. Muahaha. Odišiel som od nej a zbehol do chladničky. Zobral som šľahačku a vrátil sa k nej do posteli. ,,Stále nevstávaš?" ,,Eee" odpovedala. Fajn ako chce. Otvoril som šľahačku a spravil jej fúzy. ,,DDOOBRE!!! UŽ SOM HOREE!!!" povedala s veľkým krikom. Len som sa začal smiať a ona namňa hádzala zatiaľ vražebné pohľady.  Potom som sa obliekol a počkal na Emmu ktorej to vždy trvá večne.

Emma's pov

Kým som sa obliekala tak Calum ma čakal už pri dverách. Nikdy som nechápala ako sa môže tak rýchlo nachystať. Obliekla som si Bledomodré na kolenách rozstrhané rifle a Calumovú na mne voľnú modrú mikinu. Vlasy som si dala do copu, namaľovala som sa a zo stolíka som si zobrala slnečné okuliare. Zbehla som dolu schodmi kde Cal už poklepkával nohou. ,,No už sii?" spýtal sa nervózne. ,,Ešte sa obujem" povedala som v rýchlosti. Takže som sa išla obuť vysoké biele Nike Air Force-i a vyrazili sme. Odbočili do jednej uličky a už sme boli v kaviarni. Calum niekam asi za šéfom odbehol kôli mne a ja som tam zatial čakala pri pulte. O 15 minút prišiel celý vytešený. ,,Tak čo?" spýtala som sa trošku pod tlakom. ,,Prijali ťa a budem ťa zaúčať haha"

,,Včom ma budeš zaúčať?" zdvihla som jedno obočie. ,,Vo všetkom v robote ale aj mimo ahaha" ,,No výborne a v čom mám sem chodiť?" ,,Pre mňa za mňa aj  v spodnej bielizni." ,,Nežartuj toľko a poď ma zaúčať." povedala som. ,,Fajn" priblížil sa ku mne a vášnivo ma pobozkal. Potom som išla za pult a Calum mi išiel vysvetľovať čo kde je, čo a ako sa má používať a tak. Domov sme prišli o takej deviatej večer a aj to tak že som sa zvalila celá oblečená do postele a hneď som zaspala. Nie nadlho lebo moja láska ma zobudila. ,,Ako sa ti páčilo?"

,,Hmmm nije to zlé len trošku vyčerpávajúce" ,,Zvykaj si.... ale ešte nejakých 10% energii máš... však?" spýtal sa s úsmevom. ,,Nooo podľa toho na čo..." odmrmlala som. ,,Na toto" povedal a začal ma bozkávať a siahať mi rukou pod tričko. Ja som sa len usmiala a ďalej spolupracovala. Keď sme sa dočkali toho čo sme chceli spraviť od začiatku tak som zaspala. Surovo som zaspala. Chudák Calum dovie dokedy bol hore. Len som cítila ako sa omotal okolo mňa a ležal pri mne. Cítila som jeho mentolový, úžasný, perfektný dych a jeho vônu. Uplne milujem tú vôňu.

Ďalší deň pekne sobotka. Takže som spala dlhooooo. ,,Dobré ránko láska." povedal svojím úžasným hlasom Cal. ,,Eee najprv idem do kúpeľni." ,,Fajn." Odišla som teda do kúpeľni a spravila so sebou poriadky. Potom sa somnou vymenil Cal a ja som sa prezliekla do teplákov a krátkeho trička. ,,Čo dnes plánujeme?????" spýtala som.

,,Neviem.... hmmm čo tak Wellness a potom palacinky???" ,,Dostal si veľmi dobrý nápad.. tak behnem si po plavky a môžme uteka, ísť..." ,,Oukej." povedal a išla som sa prezliecť do plavok. Na seba som si dala potom šortky, voľne tričko a tenisky. Vo wellnessi sme boli za 30 minút. Kúpili sme si lístky a išli do vody. Mohli sme tam byť 4 hodiny.. no a potom sme sa prezliekli a išli hore do reštaurácii na tie asi najlepšie palacinky ake som kedy jedla. Potom ma Calum vyhodil doma a on išiel tiež po niekoľkých týždňoch k sebe domov.

ňZatial mi zavolala Becca či môže ku mne prísť. Veď prečo nie. Tak teda prišla ku mne a povedala mi zaujímavú story. ,,Tak čo?" ,,Nooo ako ako ti to povedať ehmm..." bola dosť nervozna. ,,Nooo!! švihni!" popohnala som ju.,,Taak mám nového priateľa.." ,,Čo!!!? To je vynikajúuuce ... a kto to je??" zvalila som na ňu  kopec otázok. ,,Ufff ako ti to povedat ....... je to.... " ,,Kto!" vykríkla som.  ,,Je to Michael!" uuf  už som sa zlakla že Hemmings. ,,Jasneee ahaha to je úžastné.... :3 odkedy?" ,,Týžden?" ,,To tak dlho si mi nepovadala o tomo??" ,,Nie ahaha prepáč chcela som aby to bolo officialnejšieee."

--------------------------------------------------------------------------

Ahojky..."!!!

Konečne sa mi niečo podarilo napísať.... nič moc ja viem.....

ďalšia časť vo štvrtok.... v piatok??? :D zatial čáv

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now