New Home

209 21 14
                                    

***

,,Emma?" spýtal sa ma krásnym hláskom. ,,Prosím?" ,,Mám pre teba prekvapenie" ,,A aké?" ,,Ten dom" ,,Calum ty si ho .." ,,Kúpil pre nás a zajtra sa tam môžme pomaly sťahovať." ,,Šibe ti? veď si dal zaňho kopu" ,,To ty nerieš" zase ma nenechal dohovoriť." ,,Milujem ťa" povedala som a ovinula som si ruky okolo jeho krku. ,,Ja teba viac" Dal mi bozk.

Ďalší deň

,,Máš všetký veci?" ,,Nie ešteeee tričko a rifle!" zakričala som naňho aby počul" ,,Fajn ja ti pobalým zatial veci z kúpeľni."

Calum's pov

Prišiel som do kúpeľne a zobral tašku na jej veci. Povyberal som všetko a prešiel k hornej skrinke. Skadial som zobral ďalšie veci. Len som sa uchcechtol na tom keď som tú hornú poličku otvoril. ,,Ty si riadne zásobovaná" ,,Čo?" zasmiala sa. ,,Veď musím byť" dodala. ,,Veď oukej nič nevravím" povedal som a začal ukladať do tašky.

,,Kúpelka by bola, čo ešte?" ,,Veci nad stolom daj do tej krabici" ukázala na krabicu ktorú som zobral. A ukladal veci.

...

,,Fajn to je asi všetko" povedala keď mala všetko zbalené. Veci sme zobrali do do kufra a na zadné sedačky a ešte nejaké zobral aj Ashton. Prišli sme ešte po moje veci a takisto sme ich naložili a hneď sme sa vybrali na cestu. ,,Ani si nevieš predstaviť ako strašne sa teším." zapišťala. Bolo to také cute :3

***

Zhodili sme si veci do izieb a išli sa ešte raz poobzerať o celom dome. ,,Máte to tu brutálne" zahihňal sa Ashton. ,,To znamená že budem u vás každý deň" začali sme sa smiať. ,,Fajn tak idem asi povykladať veci do skríň" povedala Emma a už jej nebolo.

Emma's pov

Vykročila som do našej krásne spálni a otvorila najprv tašky kde boli moje a Calove veci. Prešla som do šatníka a začala ukladať. Pri tom koľko vecí mám nakúpených a koľko vecí som si kúpila ešte keď som bola s Calumom na dovolenke bol šatník naplnený iba do štvrťky, s tým treba niečo robiť.  Neskôr prišli veci na poličku, potom do kúpeľni a tak ďalej a tak ďalej.

,,Ahoj Lala máš čas?" zišla som dole po schodoch a zavolala na Lalu. ,,Podľa toho načo" zachichotala sa. ,,No na nákupy, kopec vecí mám ale šatník je naplnený iba do štvrťky." ,,Tak pome." zatlapkala a už bola pri vchodových dverách. ,,Calum! Ideme na nákupy." zakričala som naňho a už sme aj nasadali do auta.

Prišli sme do obchodov a išli do rôznych značiek. Pokupovala som si trička modré, biele, čierne a kopec ďalších farieb, potom tielka, ďalej 5 párov legín, 4 sknny jeans čierne- jedny maly dieru na kolene, iné boli celé, ďalšie boli roztrhané na onoch kolenách a ešte jedny taktie na kolene. Potom 2 rifiel jedny bledomodré a tie boli poroztrhané a potom jedny tmavé celé. Prešli sme do ďalšieho obchodu a tam som si pokupovala košele, mikiny a čiapky.

Prešli sme k topánkam a tam som si vyberala- kúpila som si tam platformy telovej farby, čierne a ešte biele, tenisky ako sú- biele a čierne Nike Air Force, Air Max -podotýkam nie farebné len biele a čierne a ešte obyčajné biele krátke converese. Išli sme ešte do nejakého obchodu a tam som si nakúpila šortky, svetríky a tepláky.... ,,To by asi stačilo nie?" spýtam sa so smiecho celá nabalená. ,,No myslím si že hej dneska sme tu minuly už dosť" ,,To máš pravdu, tak to pome odniesť"

***

,,Som domááá"zahučala som keď som prišla do nášho nového domova. ,,No koneč.." ,,Kde si?" zasmial sa a ja som vykukla spoza tašiek. ,,Tu" zahihňala som sa. ,,No poď pomôžem ti."  Veci sme naukladali do Šatníka a ešte stále bol poloprázdny.

,,Čo dnes?" spýtam sa unudene. Calum ma len začne bozkávať, vášnivo a ja mu bozky opätujem. ,,Si len môj" poviem a skočím mu okolo pása. A nohy prekrížim. Prejdem na posteľ a tam si dáme dole všeky veci. ,,Chcem ťa" poveal Calum. Nemohla som sa ubrániť melému úsmevu.

Pomaly do mňa vnikol a ja som vydala tichý ston. Ako to robí? toľko energie z neho žiari. Po miestnosti sa už ozývali stony, mená a všetko čo k tomu patrí. ,,Cal!" zrýchlil a tak som mu zaryla nechty do chrbtu.

,,Si úžasná" povedal potichu a dal mi potom musu na čelo. ,,Ty si dokonalý" prevalila som sa naňho a iba tak ho hladkala po hrudi. ,,Možno aj ale som hlavne hladný" Romantik. ,,Tak pome sa najesť." zasmiala som sa a už aj sme zbehli dolu. ,,Dáme si čokoládové guličky s mliekom?" ,,ÁNOOOOO tie som nemal 100 rokov" zapišťal ako 5 ročný chlapček.

,,Dobrú chuť " vložila som predneho misku s jedlo a pustili sme sa dotoho. ,,Mohli by sme si ísť pozrieť nejaký film" ,,Aj tak vyber niečo."  ,,Hmm pome do kina" ,,Na čo?" ,,Rýchlo a zbesilo 7" ,,Ánoooo pomeee"

***

Kúpil lístky a už aj sme išli do sáli C. Posadali sme si na sedačky a film sa po chvíli začal

***

,,Ono to bolo mega" povedala som a vyhodila prázdny kelímok do koša. ,,Asi taaaak"

Prišli sme domov a sadli sme si na gauč. ,,Pozrieme aj tu niečo?" ,,Hmm môžme." usmiala som sa a išiel vybrať film. ,,Čo taaaak Pozor Hryzie?" ,,Hej môžme"  začali sme pozerať a ľahla som si na Calumovu hruď.

Cítila som ako okolomňa omotal ruky a zašepkal ,,Ľúbim ťa" chcela som povedať aj ja teba ale už som  podstate vôbec nevedela nič povedať.

Ráno sme sa zobudili na gauči tak ako sme zaspai. ,,Dobré ránko" ,,Dobré" povedal svojím rannym chrapľakom. Oooo ten chlapec ani nevie čo mi tým robí.

***************************************************************

Tadaaaa nová časť

Chcem povedať že už s týmto príbehom pomyl končím už možno bude len 1-2 časti a potom epilóg :)

chcela by som tak písať potom ďalší buď zase o Calovi alebo o Lukovi :) nazvy sú takéto:

Boy with tattoos -Calum

Penguins love- Luke

A boy named Luke-Luke

Boy with piercing- Luke

Broken heart-

Dark boy

Mysterious boy

Blue Dream

Blond and blonde


Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now