In town

310 19 0
                                    

Dnes sme išli do ulíc mesta sa poprechádzať, najesť sa a len tak. Zašli sme do neďalekej reštaurácii a vypýtali sme si jedlo. Mala som neskutočnú chuť na ananásovú pizzu, tak mi ju Calum objednal a sebe objednal taktiež pizzu ale syrovú. ,,Čo budeme dnes robiť?“ spýtala som sa Caluma keď sme sedeli už na stoličke a čakali na jedlo.

,,Hmmm neviem ešte, čo uznáš za vhodné.“ povedal a pri slove ,uznáš za vhodné, sa uškrnul. ,,Nemysli stále na to. ,,Nepáčilo sa ti to?“ povedal smutným výrazom. ,,Jasné že sa mi to páčilo ale tak stále na to myslíš.“ ,,No čo chceš ja som chlap a nie nejaké decko ktoré myslí len na to lietadielko v hračkárstve.“ povedal vážne na čom som sa zasmiala.

,,Noooo tak akože pri tebe by som dvakrát nepovedala.“ a smiala som sa ďalej. ,,No veľmi vtipné.“ povedal a aj on mal už na mále aby sa nezačal smiať. ,,Ale tak prečo nie... veď neni to hrozné“ povedal zase vážne. ,,Hmm ale Calum nechápeš.... Ty nehovorím samozrejme že aj ja niekedy na to myslím že sme spolu....pod perinami ale tak každý deň? Ako nevadilo by mi to..“

,,No tak včom je problém?“ ,,Hmm ani neviem.... si moc nadržaný“ ,,Máš pravdu som“ začali sme sa smiať. ,,Neviem teba keď som po prvý krát stretla tak by som to anilen nepovedala že si také moje malé prasiatko.... zdal si sa mi byť taký milý, zlatý, usmievavý, príťažlivý ale rozhodne nie nadržaný.“ povedala som a trochu sa zasmiala.

,,Takže takto si ma nepredstavuješ?“ povedal. ,,Nie toto je úplne dokonalé.“ povedala som a odpila som si z drinku ktorý mi priniesli. Jeho iskričky v očiach sa rozžiarili a chytil mi ruku. ,,Takže v tom môžeme pokračovať?“ povedal s úsmeom.

,,Pre mňa za mňa, robme si čo chceš“ ,,Takže čo chcem ja“ povedal a uškrnul sa. ,,Hej“ ,,Tak v tom prípade by sme mohli vyskúšať aj nové veci nemyslíš?“ ,,Hmmm mne je jedno“ ,,Aký sa ti páčim po ,perinami?“ ,,Páčiš sa mi keď sa na mňa hneď vrhneš, po tovojom znásilníš, keď si tvrdý?

Ale na druhú stranu sa mi páči ako ťa provokujem a teba to vzrušuje tak že by si ma pretiahol aj na zastávke haha.“ ,,No tak takto tvrdo? No dobre budem v tom pokračovať.“ pošepol mi.

,,Fajn... hm nezdá sa ti divné že sa tu rozprávame o sexe?“ ,,ie prečo?“ povedal a odpil si z kávy. Potom nám priniesli pizzu a najedli sa. Calum išiel zaplatiť aj keď som vôbec nechcela aby išiel. Ale tak všetci poznáme Caluma čo by pre svoju lásku nespravil.

Obliekli … vlastne nemali sme si čo obliecť na seba keďže bolo 35°C a vyrazili k Ashtonovi. ,,Ahoj čo vy tu?“ spýtal sa keď nám otvoril. ,,Nemôžem prísť pozrieť svojho najlepšieho kamoša?“ ,,Veď hej možeš.“ povedal a ukázal jeho jamky na lícach. Brutálne ich milujem. ,,KDE STE BOLI?“ Spýtal sa nás Ash keď nám priniesol pitie.

,,Hmmm v meste sa poprechádzať a najesť.“ povedal Calum. ,,Pozrieme si nejaký film?“ spýtala som sa. ,,Jasné aký?“ ,,Dáááááááj máš Evik Dead 2013?“ spýtala som sa. ,,Hej kukneme si horror? Nebude Calum vysratý?“ spýtal sa so smiechom. ,,nie nebude ja mu verím.

A navyše tam hrá Shiloh Fernandez ten pekný herec čo hral v Čevenej Čiapočke.“ ,,hhmmm nezáááájem“ zahlásil Calum a pritiahol si ma viac k sebe. ,,Neboj sa láska teba by som za nikoho nevymenila.“ povedala som a začali sme sa bozkávať. ,,Tooo si nechajte na potom.“ povedal Ashton a zapol film.

Po dvadsiatich minútach som sa bála a bola som rozvalená aj na Ashtonovi a Calumovi ktorým to zrejme vôbec nevadilo. Calum ma stískal v objatí keď sa bál a Ashton bol trošku mimo. Ten bol zase zababušený pod dekou. Ha a kto je sraľo. Po filme sme išli k nám vlastne iba ja a Calum. ,,Prosím?......áno...áno... budem tam...kedy?....aha no dobre... dovidenia.“

,Kto to bol?“ spýtala som sa Caluma keď zložil telefonát. ,,Hmm len šéf dá sa tak povedať teda idem zajtra brigádovať do kaviarni. Budú tam mať menšiu akciu tak potrebujú pomoc.“ povedal mi skoro všetko na čo som mala otázky. A tým nechcem povedať že som žiarlivá to vôbec nie ale chcem mať niekedy veci pod kontrolou.

,,Aha taak fajn a to ma takto necháš doma samú???“ spýtala som sa naoko smutne. ,,Ale no táák veď to je len na 8 hodín. Pôjdem tam poobede nejak o jeden a prídem domov... vlastne k tebe o nejakej deviatej.“ povedal. ,,Aha no dobre teda ja zavolám tak Lare či by nešla do obchodu“ povedala som mu celá vysmiata.

,,Čoo ? To si už aj zháňaš za mňa náhradu? To neni fér.“ ,,Pozri sňou som už nebola strašne dlho vonku taksňou chcem ísť. A neboj sa tebe to vynahradím.“ povedala som a žmurkla na Cala.

,,Myslím na to na čo ty????“ povedal s úškrnom. ,,Možno“ povedala som a už šla volať Lale. ,,Ahoj láska čo robíš zajtra od jednej?“ ,,Nič prečo?“ ,,Nákupyyy“ ,,Jooooooo fajn prídem k tebe o jednej“ povedala a tým aj zložila. ,,Tak vybavené“ ,,No super“ ,,Ale čo sa bojíš veď som ti to povedala.... to že ti to vynahradím.“ povedala som s úsmevom a začala ho bozkávať. ,,Hej to dnes? Ja že zajtra....“ ,,Keď chceš aj zajtra...“

,,To sa mi páči ty dračica" ,,Aj mne zajačik.Ale taaaak" ,,Čo.." ,,Keď ťa tak veĺmi ľubim čo by som pre teba už len nespravila?" ,,Anál" ,,Fuj to máš pravdu" povedala som a začali sme sa smiať ako bláznivý. Ruky som mu položila na hruď a pomaly, romanticky ho začala bozkávať. Keď som odliepala svoje pery od jeho tak som mu jemne zahryzla do spodnej pery.

Na čo on trošku vzdychol. Úplne mu toto milujem robiť. Začala som ho bozkávať na krku a z krku som sa znovu premiestnila na jeho pôvabné, úžastné, jemné, naýtené, krásne, naplnene a sladké pery. Začali sme sa bozkávať vášnivo a vášnivejšie.... Bolo to dokonalé. Potom som mu vyzliekla jeho tričko kde som mohla spozorovať jehoo úžastné svalnaté telo, mohutný a trooooošku odomňa doškriabaný chrbát. Potom som si stiahla tričo aj ja ............ no áaaaaa všetko ostatné nechám na vašej fantázii :) :) :)

-----------------------------------

Ahoj ľudia

Tak a je ďalšia časť na svete. Dúfam že sa vám zatial tento príbeh páči...... Ďalšia časť by mohla byť buď zajtra alebo v stredu .... :) zatial paaaaa

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant