I want ice-cream!

472 28 0
                                    

Prevalila som sa na Cala a začala ho postupne bozkávať. Naše jazyky sa hrali v ústach. Svoje pery som presunula na jeho krk a pomali ho bozkávala. On ma hladil po chrbte čím mi spôsoboval zimomriavky.

Áno zimomriavky... lebo keď ma čo i len pohľadí cítim sa úžasne. Vyvoláva vo mne energiu. CAL ma prevalil a smeroval k môjmu krku. Začal mi pomali sať kožu.

Keď bolo jeho dielo hotove... čím myslím cucflek ako inak tak sa presunul ďalejna moje brucho, nad prsia a na kľučné kosti kde spravil to isté.. Bolo to také úžastné. V tej posteli sme robili rôzne hlúposti.. haha ale sex sme nemali. Na to som už vážne nemala .... takže sme sa len hrali.

Utorok- ráno

Ráno vlastne ani nie ráno, pred obedom sme vstali čiže nejak o 11. ,,Dobré ránko láska" povedal mi ranným hlasom Calum.

  ,,Dobré ránko miláčik" povedala som s úsmevom a dala mu pusu na líčko. Potom som išla do kúpeľni a pspravila vždy to čo zvyčajne.... až na to že som sa nenamaľovala ale dala som si len vodeodolnú riasenku.

Po chvíli som vyšla z kúpeľni len v plavkách a Calum zapískal a pribehol ku mne. Obmotal mi ruky okolo pása a dával pusinky na tvár. ,,Vieš o tom že si nádherná?" ,,Hmmm viem" zasmiala som sa, otočila sa k nemu a pobozkala som ho. ,,Ale na teba nemám" žmurkla som naňho a on si ma k sebe viacej pritúlil.

Zbehli sme potom vedľa do izby a tam na nás čakal stôl plný jedla. Tak sme sa do sýtosti napapali a išli sme k moru. Tam som sa opalovala, plávali sme a robili hovadiny vo vode. Keď Calum najmenej čakal že mu niečo spravím, tak som ho strčila pod vodu.

Nenormálne som sa smiala. Aleeee samozrejme že mi to dlho nevydržalo lebo on natiahol ruku a ponoril ma tiež. Vtedy chytal záchvaty smiechu on. Keď som sa vynorila tak som sa k nemu natiahla a on ma objal a pobozkal .... nooo  zase nečakal že ho pohryziem. Ale iba tak slabo... ,,Aaau to bolo za čo?" vyzeral tak zlato.. ,,Za to že si ma potopil"

,,Ja som ti to ale len vrátil" povedal s úškrnom. ,,Za tento hryz mi niečo spravíš akože na odplatu." ,,Heej? A čo také?" ,,Hmmm ešte uvidím." povedal a na tvár mi dal bozk. Keď sme vyšli z vody tak si na seba dal čierne ray-ban okuliare ktoré sa mu neskutočne hodili k jeho čiernym Quicksilver plavkám. ,,Hood ty si taký neodolateľný a sexy" povedala som koketne.

,,Aaj ja viem... som ten najsexy chalan pod slnkom" povedal samoľúbo. ,,Hmmm nejak si veríš" povedala som a snažila sa mať pritom vážny výraz. ,,Veríš mi to ale aj ty" žmurkol, usmial sa a dal mi bozk. ,,Mám chuť náá...." nedokončila som vetu a hneď  vyhŕkol.

,,Mňa" povedal s úsmevom. ,,Hmmm chcela som povedať že na niečo sladké" ,,Veď hovorím že na mňa" povedal a pritom sa uškrnul. ,,Skôr som myslela na zmrzlinu ale máš pravdu ... aj na teba" pre tento krát som sa uškrnula ja. Odbehol s t´ým že povedal že hneď príde.

Aj tak bolo ... priniesol mi velkánsky kornútok s 5 zmrzlinami- pistáciovú, vanilkovú, čokoládovú, punčovú a orieškovú. ,,Ty si zlatý" povedala som detským hlasom. ,,Kto povedal že je pre teba?" spýtal sa a pritom sa zasmial. ,,Noo táááák daj miii" ,,Čo ti mám dat?" spýtal sa vážne a strčil si lyžičku plnú zmrzliny do úst. ,,Úchylák.. haha zmrzlinu" odpovedala som.

,,Niečo za niečo, ja ti dám zmzlinu a ty mne?" ,,To je tajné" povedala som a zobrala si odneho kornútok so zmrzlinou. ,,Tak fajn a ale nechaj mi tam niečo" zasmial sa a ľahol si pri mňa. Potom sme išli znovu do vody a ja som sa mu zavesila okolo krku a nohy mu obmotala nad zadkom.

Tak sme chvílu chodili vo vode a rozprávali sa. Zaborila som sa mu do krku a on ma hladkal po chrbte... cítila som sa tak dobre. O pár hodín sme prišli na hotel. šlahol sa na postel a ja som sa zatial prezliekala. ,,Čo mi dáš za tú zmrzlinu?" premýšlala som keď sa na mňa pozrel.

,,Hmm čo by si chcel?" pozrel sa na mňa s diabolským úsmevoma ja som vedela že čo treba. ,,Vážne? teraz?" ,,Ehmmmm" povedal na znak súhlasu. A tak pristúpil ku mne, chytil ma okolo pásu a viac si ma ksebe pritiahol. Ja som mu vošla rukami do vlasov a začali sa vášnivo bozkávať.

Potom sme sa presunuli pri posteľ a opatrne ma na ňu položil. Dávala som mu dole tričko ktoré si dal pred 5 minútami na seba...a on mne zase to tričku ktoré som si predtým tiež obliekla. Potom sme sa povyzliekali a no aaaa ehmm ehm ehm.... (Vymyslite si to podľa vlastnej fantázii :'D)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojky ľudia!!

Konečne ďalšia časť. D´fam že sa vám bude alebo že sa vám páči. Keby ste pboli schopný tak sa zmohnite aspoň na nejaký ten vote alebo komentík.  :D :D :D :D :D :D :D

Chyby si prosím vás nevšímajte... ehm je ich tam pomerne dosť huh.

Ďalšia časť taaak hmmm buď zajtraaa aleboooo v stredu? :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora