31.chapter ♦ Only friends?

3.4K 249 14
                                    

,,Já tam jdu!" zakřičela jsem přes celý dům, když někdo zazvonila na zvonek. Vstala jsem z gauče a šla otevřít.

,,Přijali mě!!" zakřičela na mě Tessa místo pozdravu, když jsem otevřela domovní dveře.

,,Taky tě ráda vidím," řekla jsem a ustoupila od dveří, aby mohla vejít.

,,Alex! Přijali mě na vysokou!" ječela dál a potom začala tančit nějakej bláznivej taneček.

,,To je skvělí," řekla jsem nadšeně. ,,Gratuluji." Tessa se hlásila na vysokou na obor učitelství. Nechápu, proč zrovna ona chce být učitelka, ale stejně jsem ráda, že je šťastná.

,,Díky, Alex," objala mě. ,,A co ty? Dostala jsi se?" zeptala se mě.

,,No víš... Dostala!" zakřičela jsem a Tessa začala znovu skákat.

,,Co se to tu sakra děje?" přišel do chodby.

,,Dostali jsme se na vyskokou!" křičela Tessa ještě hlasitěji.

,,To je super!" usmál se Stefan na Tessu a potom na mě.

,,A co ty?" zeptala se Stefana Tessa, když přestala skákat.

,,Taky jsem se dostal," řekl a podíval se znovu na mě. Já se na něho zazubila.

,,Tak mi půjdeme ke mě, tak zatím čau," řekla jsem Stefanovi a táhla Tessu k sobě do pokoje.

,,Tak, jak jste se Stefanem pokročili?" zeptala se mě Tessa, když jsem zavřela dveře od mého pokoje.

,,Jak to myslíš? Jsme jen kamarádi," odpověděla jsem na její "nevinnou" otázku.

,,Jenom kamarádi?" podívala se mi Tessa do očí.

,,Jo. Ne. Možná. Já vlastně ani nevím," řekla jsem zoufale a složila se na postel. Tessa si sedla vedle mě.

,,Takže je v tom něco víc než jen přátelství?" vyptávala se dál.

,,Vždyť říkám, že nevím. Je pro mě jako nejlepší kámoš. Jsem ráda, že jdeme na stejnou vysokou, protože by mi fakt chyběl," uznala jsem.

,,Počkej! On jde na stejnou vyskokou jako my?" vyvalila na mě Tessa oči.

,,Jo, to jsem ti neřekla? Asi jsem zapomněla," ušklíbla jsem se.

,,To by jste se mohli dát dohromady," usmála se.

,,Ne, nemohly. A přestaň s takovýma nápadama," okřikla jsem jí.

,,Náhodou, moje nápady jsou úžasné," pochválila sama sebe.

,,Jasně, jako ten, že řekneš Zacovi, že chodím se Stefanem a Zac potom Stefana zmátil," protočila jsem očima.

,,Ty to víš?!" zeptala se překvapeně.

,,Ne Tesso, nevšimla jsem si té obrovské boule, kterou měl Stefan na čele," řekla jsem ironicky. ,,Bude lepší, když ty plány ohledně mě, necháš na mě."

,,Tak fajn," řekla smutně a sklopila oči. ,,A co budeme teď dělat?" zeptala se.

,,No, v zítra píšeme test z fyziky, takže se budeme učit," usmála jsem se a ze svého stolu si vzala učebnici fyziky.

,,Alex!" zakňučela Tessa. ,,Za necelý dva týdny je konec školy, nechme už toho."

,,Já nevím, kdo má fyziku mezi 2-3," podívala jsem se na ní.

,,Trojka znamená dobře, takže bych byla dobrá," sdělila mi její "skvělou" teorii.

,,Ale dvojka je lepší," usmála jsem se na ní a začala jí zkoušet. Ona jen zabořila hlavu do mých polštářů a povzdechla si.

He is my problemKde žijí příběhy. Začni objevovat