Můj den začal jako každý jiný. Vstala jsem, oblíkla se, nasnídala se a potom se vydala do školy. Venku bylo příjemné jaro. Slunce pálilo do tváře a foukal mírný vánek. Jaro je moje nejoblíbenější období. Miluju, že není ani zima ani teplo, že všechno kvete a taky tu příjemnou atmosféru.
Před školou už na mě čekala moje nejlepší kamarádka Tessa. Podupávala nervózně nohou a rozhlížela se okolo. Když mě uviděla, usmála se.
,,Ahoj Tess!" řekla jsem a pořádně jí obejmula.
,,Ahoj Alex!"
Po dlouhém objetí jsme se vydaly do školy. Kráčely jsme dlouhou chodbou, kde bylo dost narváno. Snažily jsme se probojovat ke svým skříňkám, které máme s Tessou vedle sebe.
,,Máš ten referát na dějepis?" zeptala se mě Tessa vytáhla si ze skříňky učebnici dějepisu, který máme první hodinu.
,,Stalo se někdy, že bych neměla úkol nebo referát?"
,,Nikdy," usmála se Tessa.
Potom jsme se vydaly do třídy, která byla na druhém konci školy. Naše škola je obrovská a přestávky jsou moc krátké, takže někdy je zapotřebí umět rychle chodit.
Do třídy jsme přišly přesně, když zazvonilo. Posadily jsme se do třetí lavice k oknu. Začala jsem si pročítat svůj referát, který byl o 1. světové válce. Tessa zatím něco dělala na mobilu.
,,Hele víš, že dneska je v baru párty?" zeptala se mě.
,,Ne," odpověděla jsem a přitom neodtrhla oči od svého referátu.
,,Nepůjdeme tam?" navrhla Tessa.
Povzdychla jsem si. ,,Víš, že já moc na párty nejsem."
,,Ale no tak Alex! Tohle bude párty roku! Musíme tam jít."
,,Když já nevím," řekla jsem a podívala se konečně na ní.
,,Hele, oblečeš si něco hezkýho a půjdeme se bavit. Na párty si už nebyla dlouho. Je čas, abys sis zase začala užívat," přemlouvala mě pořád Tessa.
,,Dobře, tak já teda večer příjdu," slíbila jsem a nuceně se usmála.
,,Super," zajásala Tessa.
Potom jsme se zase vrátila k pročítání mého referátu.
**********
Když bylo půl páté, začala jsem se chystat na párty. Otevřela jsem skříň a přemýšlela, co si vezmu na sebe. Nakonec jsem vybrala černé tílko a černé úplé džíny. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Nazula jsem si ješte černé podpatky a vyrazila jsem.
Když jsem přišla před bar, bylo tam už hodně lidí. Všichni se nadšeně hrnuly dovnitř. Trochu se mi sevřelo břicho. Měla jsem totiž trochu strach. Na párty už jsem nebyla skoro rok a půl. Dříve jsem nevynechala ani jednu, ale potom se stala ta věc a já už neměla na párty náladu a potom ani čas.
Vkročila jsem dovnitř. Všude hrála hlasitá hudba, všichni tančili, pili a bavili se. U baru jsem uviděla Tessu, tak jsem se vydala za ní.
,,Přišla jsi!" vykřikla trochu opile. Podle skleničky, kterou držela jsem zjistila, že pije whiskey.
,,Ahoj," pozdravila jsem jí a přisedla si vedle ní na barovou židličku.
,,Co si dáš?" zeptala se mě.
,,Vodu," řekla jsem a poprosila o ní barmana.
,,Ale no tak Alex, dej si pořádnej alkohol! Třeba vodku!" smála se dál přiopitě Tessa.
,,Ne, díky. Stačí mi voda," řekla jsem jasně a vzala jsem si skleničku od barmana.
,,Smím prosit?" přišli k nám dva kluci.
,,No jasně!" řekla Tessa a odešla tančit s jedním z nich.
,,Ne díky, já nechci," řekla jsem, ale kluk vypadal, že se nedá odbít.
,,Ale no tak zlato, pojď tančit!"
,,Řekla jsem ne!" potom jsem vstala a vydala se od něho pryč. Jak já ty kluky nesnáším.
Najednou jsem do někoho vrazila.
,,Jé promiň!" omluvil se mi.
,,V pohodě," řekla jsem a chtěla odejít, ale on mě zadržel.
,,Prosím tě, mohla by si mi poradit, kde je tady North street?" zeptal se mě.
,,Proč?" zeptala jsem se.
,,Někoho hledám," odpověděl.
,,Koho?" vyptávala jsem se dál, protože mi ten kluk přišel podezřelej. Nikdy jsem ho tady neviděla.
,,Promiň, ale to je moje věc. Jestli mi nechceš poradit, tak se zeptám někoho jiného," řekl a už chtěl odejít.
,,Ne, počkej! Promiň. Od baru půjdeš rovně a až dojdeš k poště, tak zabočíš doleva," vysvětlila jsem mu trasu. V North street bydlím i já, takže cestu znám na zpaměť.
,,Díky. A promiň, že jsem tě obtěžoval," řekl a vypadal trošku naštvaně, potom se vydal pryč.
V baru jsem zůstala ještě půl hodiny a potom jsem se vydala domů. Byla jsem strašně unavená a na té párty jsem se nudila.
Doma jsem se osprchovala a potom jsem šla spát.
ČTEŠ
He is my problem
RomanceAlex nenávidí muže. Jednou jí jeden zlomil srdce a od té doby jim nevěří. Potom se ale objeví on - Stefan. Alex něco k němu táhne, ale přece nezahodí svojí nenávist kvůli hezkému, milému a vtipnému klukovi. A nebo ano? Cover by: @fuki1320