,,Ahoj Tes!" pozdravila jsem Tessu, když v pondělí přišla do školy.
,,Ahoj Alex!" odpověděla s úsměvem a vyndavala si věci ze skříňky. ,,Jaký byl tvůj víkend?" zeptala se mě.
,,Ani se neptej," povzdychla jsem si.
,,Ola la! Tak to musíš vidět!" řekla najednou Tessa a někam ukázala.
Otočila jsem se tím směrem a uviděla Stefana. Šel po chodbě a všechny holky se za ním otáčely a všichni kluci ho zdravili. Protočila jsem očima a radši si odemkla skříňku.
,,Hele, on jde k nám!" vyjekla Tessa.
,,Ahoj Alex!" pozdravil mě.
,,Ahoj Stefane," odpověděla jsem mezitím, co Tessa vedle mě ze Stefana umírala.
,,Chtěl jsem tě se tě zeptat, jestli mě teda prosím tě provedeš po škole. Potřebuju do ředitelny a nevím, kde je," řekl a pořád se na mě usmíval.
,,Jo vlastně. Tak počkej, musím si vzít věci," řekla jsem a vyndala si učebnice ze skříňky. Potom jsem si přehodila kabelku přes rameno.
,,Ale jestli ti to vadí, tak já se zeptám někoho jiného..."
,,To je dobrý. Pojď už!" řekla jsem a vydala se k ředitelně. ,,Tes! Drž mi místo!" zavolala jsem ještě na ní.
**********
Kráčela jsem po skoro prázdné chodbě a vedle mě šel Stefan. Ani jeden z nás nepromluvil.
,,Díky, že jdeš se mnou, sám bych asi ředitelnu nenašel. Je to tu fakt velký," ukončil Stefan ticho.
,,Jo jasně, není zač," mávla jsem rukou a pořád jsme se dívala před sebe.
,,Tak a jsme tady," řekla jsem, když jsme přišli před ředitelnu. Na dveřích byl velký nápis: ŘEDITELNA.
,,Tak ještě jednou díky," řekl a podíval se na mě.
,,Já už musím na hodinu, takže se potom zeptej sekretářky, kam máš jít. Ahoj," rozloučila jsem se a rychle jsem odešla.
**********
,,Tak povídej!" vyhrkla na mě Tessa o přestávce.
,,O čem?" nechápala jsem.
,,No o Stefanovi! Vy se znáte?"
,,Bohužel. Bydlí teď u nás."
,,To kecáš!?" vykulila oči Tessa.
,,Ne. Je to syn máminý kámošky, která žije v Anglii a bude tady v Americe chodit na výšku. A protože zatím nebydlí na koleji, bude u nás skoro celý rok bydlet," vysvětlila jsem jí.
,,To je úžasný!"
,,Možná pro tebe, ale pro mě ne. Musela jsem ho provést po škole, dělím se s ním o koupelnu a i o televizi! Včera jsem se v obýváku chtěla dívat na film, ale on se chtěl dívat na football. A protože je host, tak mi máma řekla, ať ho nechám dívat, na co chce. Panebože! Je to fakt úděsý!" vyprávěla jsem naštvaně svůj zážitek ze včerejšího večera.
,,Ježiš! Tak se s ním dělíš o koupelnu, no Bože! Já mít doma takového fešáka, tak se s ním dělím o vše," řekla Tessa.
,,No jo, ty."
,,On se ti nelíbí? Vždyť je to fešák!"
,,Právě to slovo fešák mě odrazuje. Moc dobře víš, jak to dopadlo minule, když jsi řekla, že je někdo fešák," připomenula jsem.
,,No, vlastně jsem tenkrát řekla slovo hezoun, ale to je fuk. Ale stejně je Stefan sladkej," řekla zasněně.
,,Tak ho sbal ty!" navrhla jsem Tesse.
,,Ale k tobě se hodí víc," trvala pořád na svém.
,,Tes, já svůj názor na muže nezměním ani kdyby byl Stefan ten nejhezčí kluk na světě. A teď mě omluv, musím se jít učit na test z chemie," řekla jsem jí a potom odešla.
ČTEŠ
He is my problem
RomanceAlex nenávidí muže. Jednou jí jeden zlomil srdce a od té doby jim nevěří. Potom se ale objeví on - Stefan. Alex něco k němu táhne, ale přece nezahodí svojí nenávist kvůli hezkému, milému a vtipnému klukovi. A nebo ano? Cover by: @fuki1320