,,Tak, co se stalo?" zeptala se mě Tessa a přisedla si ke mě na lavičku. Byla polední pauza a já jsem jí (neobvykle) trávila na školní zahradě. Normálně se každou polední pauzu najím a jdu se učit, ale dneska to prostě nešlo. Hlavu jsem měla plnou Stefana a vlastně celého včerejška.
,,Měla jsi pravdu, Stefan mě miluje," řekla jsem a zadívala se někam do dálky.
,,Vážně? On ti to konečně řekl?!" zeptala se nadšeně.
,,Jo, včera večer," souhlasila jsem.
,,Tak proč jsi tak smutná? On miluje tebe, ty jeho, tak v čem je háček?" nechápala Tessa.
,,Tess, já jsem nikdy neřekla, že ho miluju!" připomněla jsem jí a konečně se na ní otočila.
,,Neřekla jsi to, ale stejně ho miluješ," usmála se ještě víc než před tím.
,,A to víš jako jak?" zeptala jsem se jí a čekala jsem, co mi odpoví.
,,Tak hele, Stefan byl jedinej kluk, co tě za poslední rok rozesmál. Když si byla s ním, vypadala si šťastně a i když kluky nenávidíš, tak k němu jsi něco vždy cítila," řekla a podívala se mi do očí. Já jsem raději uhnula pohledem.
,,Dobře, řekněme, že k němu něco cítím. Ale tím, že mi řekl, že mě miluje, všechno pokazil," povzdychla jsem si.
,,Proč?" nechápala Tessa. ,,Ledaže by si ho odmítla!" řekla zděšeně. ,,Alex, že jsi to neudělala?!" Nic jsem neřekla jen sklopila hlavu. Styděla jsem se za to, že jsem Stefanovi ublížila. Je to tak milej kluk a já mu provedu tohle...
,,Řekla jsem mu, že je toho na mě v poslední době moc a že nechci, aby na mě čekal do nekonečna, než se vzpamatuji," řekla jsem na svojí obhajovu.
,,To bylo velmi rozumné, Alex. Fakt super!" pochválila mě ironicky Tessa.
,,Tak co mám sakra dělat?!" zeptala jsem se jí a trochu zakřičela.
,,Naprav to!" navrhla Tessa a taky trochu zakřičela.
,,Ale jak? Stefan se mi vyhýbá, ráno odešel z domu dříve než jindy a na chemii se vůbec neobjevil," povzdychla jsem si a podívala jsem se smutně na Tessu.
,,Neboj, za chvíli ho to přejde a ty mu to budeš moct vysvětlit," pohladila mě po zádech a usmála se na mě. Doufám, že ho to někdy přejde. Mám čas do konce týdne, potom odletí do Anglie a neuvidím ho celé léto.
,,Dneska je fakt Den B," řekla jsem a zabořila si hlavu do dlaní.
,,Den B?" zopakovala to po mě nechápavě Tessa.
,,"B" jako "bad"," vysvětlila jsem jí mojí "super" teorii.
**********
Z POHLEDU TESSIKdyž jsem domluvila s Alex, vydala jsem se zpátky do školy. Nelíbilo se mi, co se stalo mezi Stefanem a Alex, a proto jsem se rozhodla to napravit. Rychlou chůzí jsem prošla prvním patrem a vydala se do učebny dějepisu ve druhém patře. Stefan měl mít právě dějepis, a tak jsem doufala, že ho najdu tam. Když jsem přišla ke dveřím učebny, uviděla jsem ho, jak sedí v poslední lavici. Měla jsem štěstí, že byl ve třídě sám.
,,Ahoj! Můžu?" zeptala jsem se a ukázala na židli vedle jeho. Stefan jen přikývnul a dál listoval učebnicí dějepisu. ,,Slyšela jsem o tobě a Alex. Je super, že jsi se konečně odhodlal a řekl jí, co cítíš," řekla jsem mu.
,,Jenže jsem to tím celé zkazil," povzdechl si. Ach jo, on a Alex jsou naprosto stejní.
,,Nezkazil. Alex tě taky miluje, ale kvůli své nenávisti ke klukům ti to těžko řekne," objasnila jsem mu.
,,Asi máš pravdu, ale to nemění nic na tom, že jsem to tím zkazil," řekl smutně a zároveň naštvaně.
,,Tak si o tom spolu promluvte," navrhla jsem.
,,O čem? O tom, jak ona mě miluje a zároveň nenávidí?! Ne díky, nechci," odfrkl si.
,,Fajn. Tak si zbal kufry a na konci týdne si odleť do Anglie. Chci vidět, jak to budeš napravovat za dva měsíce," řekla jsem naštvaně a vstala. ,,A uží si to!" dodala jsem a potom jsem odešla ze třídy.
ČTEŠ
He is my problem
RomanceAlex nenávidí muže. Jednou jí jeden zlomil srdce a od té doby jim nevěří. Potom se ale objeví on - Stefan. Alex něco k němu táhne, ale přece nezahodí svojí nenávist kvůli hezkému, milému a vtipnému klukovi. A nebo ano? Cover by: @fuki1320