17.chapter ♦ Tessa gives advice

3.9K 254 5
                                    

,,Nehýbej se nebo to budeš mít rozmazaný!" pokárala mě Tessa, když jsem sebou zase cukla. Zrovna mi dělala řasenku.

,,Promiň," omluvila jsem se asi už po desátý.

,,Tak a je to," Tessa udělala poslední tah a potom mi podala zrcátko.

,,Páni! Ujde to," prohlížela jsem se v zrcátku.

,,Ujde to? Vypadáš skvěle!" rozplývala se Tessa nad svým dílem.

Měla jsem zvýrazněné oční linky a černé třpytivé stíny. Vlasy mi Tessa navlnila kůlmou. Moc se mi líbilo, jak jsem teď vypadala. Ty šaty, účes a prostě všechno, bylo to dokonalé.

,,Je to skvělé, Tess," řekla jsem uznale a odložila zrcátko. ,,Děkuju ti."

,,To nestojí za řeč," mávla rukou a potom se zase věnovala svému líčení.

,,Chci ti moc poděkovat, že jdeš se mnou na ples. Potřebuju nějakou oporu."

,,Vždyť máš Stefana," řekla a začala si dělat oční stíny.

,,Ty víš, jak to myslím."

,,Bohužel vím." Podívala se na mě a potom zase sledovala sebe, aby se jí nerozmazala řasenka. ,,Já jsem hotová," usmála se.

,,Sluší ti to," uznala jsem.

,,Díky. No, já si teď budu muset odskočit," řekla a rychle vyběhla z pokoje. Jen jsem nad tím zakroutila hlavou.

**********

Z POHLEDU STEFANA

Seděl jsem ve svém pokoji a četl si, když najednou někdo zaklepal. Dal jsem si do knížky záložku, aby se mi náhodou nestalo to co Alex a šel jsem otevřít. Za dveřmi stála Tessa. Měla na sobě modrý župan a vlasy měla sepnuté skřipcem.

,,Ahoj, co se děje?" zeptal jsem se. Místo odpovědi mě vtáhla do pokoje a zavřela potichu dveře.

,,Ty nejsi ještě převlečený?" vyjekla, když viděla, že mám na sobě tepláky a triko.

,,Vždy do plesu zbývá spousta času."

,,Zbývají 3 hodiny 48 minut a 6 sekund," řekla mi a já jen vyvalil oči.

,,Ty to počítáš?" 

,,No jasně! Ale to není to, proč jsem za tebou přišla. Mám pro tebe pár rad ohledně dnešního plesu."

,,Tesso, já holku sbalit umím," trochu jsem se zasmál.

,,Tak proč jsi Alex ještě nesbalil?" zeptala se s nadzvednutým obočím. Na to jsem nic neřekl, protože mě setřela. Totálně. ,,Ty jsi Alex nezbalil, protože není jako ostatní holky! Ona nesnáší kluky," připoměla mi.

,,Ok. Co mám teda dělat?"

,,Zaprvé, nebav se o minulosti. Neptej se na její staré plesy a celkově na minulost. Zadruhé, hlavně s ní nejdi do zahrady."

,,Proč s ní nemám jít do zahrady?" zeptal jsem se. ,,Bojí se snad Alex kytek?"

,,Ne, ale nemá na tu zahradu nejlepší vzpomínky. A zatřetí, buď milej a hodnej," potom se otočila a rychle odešla.

Jen jsem nad tím zakroutil hlavou. Ae asi ty její rady poslechnu.

**********

Z POHLEDU TESSI

Když jsem se vrátila zpátky k Alex do pokoje, seděla na posteli a četla si. Ona a Stefan jsou snad úplně stejní. Podle toho, že Stefan měl v ruce knížku usuzuji, že si před mým příchodem četl. 

,,Alex, můžu mít otázku?" zeptala jsem se a sedla si vedle ní. Ona si odložila knížku a podívala se na mě.

,,Samozřejmě," usmála se.

,,Na co jsi se mě chtěla doopravdy zeptat včera před školou?"

,,O čem to mluvíš?" zatvářila se nechápavě.

,,Zeptala ses mě, jestli je dobrý nápad jít se Stefanem na ples, ale ty jsi se mě chtěla zeptat na něco jiného, že jo?" pohlédla jsem na ní. Alex ucukla pohledem a začala si hrát s prsty.

,,Vůbec nevím o čem to mluvíš," zalhala mi.

,,Ale no tak Alex! Mě to můžeš říct a nemusíš mi lhát a ani sobě," chytila jsem jí za ruku.

,,Jak to, že jsi dokázala odpustit tomu klukovi, co se s tebou rozešel v druháku přes e-mail? Jak jsi dokázala odpustit svému tátovi, že si našel jinou? Jak to, že jsi jim dokázala jít ještě na svatbu a dívat se, že si bere jinou?" Alex se do očí vedraly slzy.
,,I svého tátu neznám, nenávidím ho za to, že mě a mámu opustil. Nenávidím Zaca za to, co mi provedl! Jak to děláš, že ty to zvládáš a já ne?"

Alex teď už brečela a vzlykala. Podala jsem jí kapesník a obejmula jí.

,,Víš, občas lidé dělají chyby. Jde o to, že pokud mi ten kluk dal kopačky, tak je to jeho chyba. To, že si můj táta našel někoho jinýho, není zrovna nejlepší, ale moji rodiče se před tím dlouho hádali, takže je možná lepší, že se rozvedli. Pokud tě Zac podvedl, tak je velkej idiot."

,,Díky," vzlykla.

,,Za co?"

,,Za to, že jsi moje kamarádka," jemě se usmála.

,,Alex, ty slzy zníčily celý moje dílo. Máš rozmazanou řasenku a linky!" vykřikla jsem, když jsem si toho všimla.

,,Stejně máme spoustu času, můžeš to předělat." 

,,Hodně času? Už jenom 3 hodiny 35 minut a 56 sekund," řekla jsem a potom jsme se obě rozesmály.

He is my problemKde žijí příběhy. Začni objevovat