,,Takže tě pozval na ples?" vykřikla Tessa, že se po nás ohlídlo pár lidí. Seděly jsme spolu na obědě a já se jaksi zmínila o tom, že mě Stefan pozval na ples.
,,Jo, pozval mě," řekla jsem a napila se minerálky, kterou jsem, spolu s toastem a jablkem, měla na tácu.
,,A co jsi mu odpověděla?" ptala se dál Tessa a vypadala, jako kdyby se koukala na strašně napínavý film. ,,Řekni, že jsi řekla jo?!"
,,Jo, řekla. Ale..." dál jsem se nedostala...
,,Jooooooo!!" zařvala Tessa a to se po nás už otočila celá jídelna. ,,To je bomba!" shrnula to, když se uklidnila.
,,Nech mě někdy domluvit! Řekla jsem mu, že tam s ním půjdu jen jako kamarádka," vysvětlila jsem Tesse.
,,Skvělí začátek! Těším se jaký bude konec," usmála se a kousla si do jablka. ,,V jakých šatech půjdeš?" zeptala se mě s plnou pusou.
,,No, víš, ještě jsem o tom nepřemýšlela."
,,Děláš si srandu? Ples je skoro za dva týdny a ty nemáš vybrané šaty?!" zděsila se Tessa. ,,Odpoledne jdeme povinně nakupovat!" zavelila a znovu se zakousla do jablka.
**********
Tesse není dobré odporovat a i kdybych jí řekla, že nemůžu jít odpoledne nakupovat, stejně by mě tam dotáhla. A proto teď jsem v obchoďáku a zkouším si plesové šaty. Zatím jsem nenašla šaty, které by mi fakt padly. Buď mají blbou barvu nebo střih nebo v nich vypadám strašně. Upřímě, kupovat plesové šaty jsem nebyla už roky.
Tessa na tom byla mnohem lépe. Vyzkoušela si asi pět šatů a nakonec si vzala ty první. No jo, to je prostě Tessa. Já už mám na sobě asi dvacáté šaty, ale zatím se mi ani jedny nelíbily. Tessa mi na hodně z nich řekla, že jsou dokonalé, ale pro mě nebyly. Musí být fakt extra, abych se líbila Stefanovi. Počkat! Já se chci líbit Stefanovi? Vždyť jsem mu sama řekla, že tam jdu s ním jako kamarádka. Určitě neměl s kým jít i když po něm šílí všechny holky. Teda kromě mě. Asi. Určitě! Co mě to vůbec napadá?!
,,Takže zase nelíbí?" zeptala se smutně Tessa. Jen jsem zakroutila hlavou. ,,Tak já jdu pro další," řekla a odkráčela hledat další vhodné šaty.
Pozorovala jsem se v zrcadle, když jsem uviděla, ža za mnou někdo stojí. Rychle jsem se otočila (tak nejrychleji, jak to v těch úplích šatech šlo). Před sebou jsem uviděla Amandu. Panebože! Od rána se na mě lepí smůla.
,,Jé! Ahoj Alex! Nakupuješ šaty?" zeptala se s úsměvem.
,,Sleduješ mě?" zeptala jsem se jí a zamračila se.
,,Já? Ne, proč?"
,,Vždy jsi ve stejném obchodě jako já," řekla jsem.
,,No, víš, sem jsme chodily nakupovat. Ty, já a Tessa, pamatuješ?" zeptala se. Jak bych si to nemohla nepamatovat? Amanda pomáhala mě a Tesse vybrat šaty na první školní ples. Byla tenkrát ve třeťáku a my s Tessou v prváku. Přišlo nám to úžasné, že si nás všímá holka jako je ona.
,,Jo, pamatuju."
,,Myslím, že by ti slušely tyhle šaty," řekla a podala mi tmavě modré šaty s tlustými ramínky. ,,Vyzkoušej si je, myslím, že v nich budeš dokonalá," usmála se.
,,Proč mi pomáháš?" zeptala jsem se jí, protože jsem tomu jejímu chování nerozuměla. Nejdřív se líbá s mým klukem, potom se odstěhuje, potom se sem po letech vrátí a nakonec je na mě milá, co to má znamenat?
,,Alex, já jsem sem nepřijela navštívit tetu. Přijela jsem se proto, abych se ti omluvila za to, co se tenkrát stalo."
,,Cože?!" podivila jsem se. Tak tohle jsem už vůbec nečekala.
,,Dlužím ti dost velkou omluvu. Zachovala jsem se jako zrádkyně a ne jako tvoje kamarádka. Dlužím ti fakt velkou omluvu." Chtěla jsem něco namítnout, ale ona mi nedala šanci promluvit.
,,Nechci po tobě aby jsme byly zase kamarádky, protože to už asi nepůjde. Chci jen, aby jsi mi odpustila," řekla a podívala se na mě. V jejích očích bylo poznat, že mluví pravdu. Na to, co řekla jsem reagovala jen tím, že jsem přikývla.
,,Jsem tady ve městě naposledy, tak ti přeju hezkej život a ještě jednou promiň. Moc mě to mrzí."
,,Amando..." Zmizela ještě dřív, než jsem se stačila vyjádřit. Asi se bála toho, co jí chci říct. Ale já jsem jí vlastně nic říct nechtěla.
,,Co tyhle?" zeptala se mě Tessa, která zrovna přišla. Držela v rukou troje šaty. Ani jedny se mi nelíbily.
,,Myslím, že si zkusím tyhle," řekla jsem a ukázala na šaty, které mi našla Amanda.
ČTEŠ
He is my problem
RomanceAlex nenávidí muže. Jednou jí jeden zlomil srdce a od té doby jim nevěří. Potom se ale objeví on - Stefan. Alex něco k němu táhne, ale přece nezahodí svojí nenávist kvůli hezkému, milému a vtipnému klukovi. A nebo ano? Cover by: @fuki1320