5.chapter ♦ Amanda and memories

4.8K 288 3
                                    

Druhý den mě Tessa vytáhla na nákupy. Vůbec se mi nechtělo, ale ona mě tak dlouho přemlouvala, až jsem nakonec souhlasila.

,,Co myslíš? Tyhle nebo tyhle? Nebo tyhle?" ukazovala mi asi už dvacáté šaty.

,,Já fakt nevím. Sluší ti všechno," odpověděla jsem znuděně. Seděla jsem na lavičce před kabinkama a četla si velmi zajímavou knížku.

,,Ale no tak, Alex! Přestaň se pořád učit a radši mi pomoc vybrat šaty na mojí narozeninovou oslavu," řekla rozčíleně a vytrhla mi knížku z ruky.

,,Co děláš?! To není učebnice, ale kniha, Tesso!" vyjela jsem po ní.

,,Promiň," řekla a knížku mi vrátila.

,,Ne, ty promiň. Asi nejsem ta nejlepší kamarádka."

,,Jsi ta nejlepší!" obejmula mě. ,,Víš, co? Dovyberu si tady ty šaty a potom půjdeme tam, kam budeš chtít ty. Do knihkupectví, do knihovny nebo někam, kde tě to bude bavit. Bereš?"

,,Fajn. Tak mi ukaž ty tvoje šaty," usmála jsem se a Tessa zajásala.

**********

,,Alex?!" uslyšela jsem za sebou, když šla Tessa zaplatit šaty, které si vybrala.

Ztuhla jsem, protože podle hlasu jsem hned poznala, kdo to je. Moje dávná minulost. Otočila jsem se.

,,Amando. Co ty tady děláš?" zeptala jsem se jí s nuceným úsměvem.

,,Nakupuju?" řekla ironicky. ,,A jak se vůbec máš?" zeptala se a na rtech měla úšklebek.

,,Výborně a ty?" řekla jsem mile, ale uvnitř mě to vřelo.

,,Perfektně. Chodím teď s jedním pracháčem," usmála se.

,,Tak to ti přeju."

,,Alex!" zakřičela na mě Tessa a šla ke mě. ,,Amando?"

,,Jé! Ahoj Tes! Jak je?"

,,Co tady děláš? Myslela jsem, že jsi se odstěhovala do New Yorku?" řekla Tessa a ignorovala Amandinu otázku.

,,Taky tě ráda vidím. V New Yorku sice teď bydlím, ale přijela jsem navštívit tetu," řekla.

,,Doufám, že se moc dlouho nezdržíš," řekla nenapvistně Tessa.

,,Neboj se. Tak se mějte dámy a doufám, že se ještě uvidíme," rozloučila se s námi a zmizela mezi regály.

Tessa mě rychle vytáhla z obchodu.

,,Co ta tady dělá? Myslela jsem, že je nadobro pryč!" vybuchla Tessa, když jsme byly v dostatečné vzdálenosti od obchodu.

,,To já taky..."

~~~~~~~~~~

Kvůli projektu z dějepisu jsem musela do knihovny. Šla jsem tam snad po druhý v životě, protože já rozhodně nepatřím mezi šprty a ty, co čtou tlusté knihy. Mě stačí časopis Top Girls.

Byla jsem naštvaná, že zrovna dneska, když je venku tak hezky, musím sedět v knihovně a dělat blbej projekt. Chtěla jsem být se Zackem. Měli jsme v plánu jít do kina, ale prostě učitelka si vymyslí projekt a dá ho z úkol mě. Proč ho nedala nějakému šprtpovy. Uznávám, moje známky nejsou zrovna nejlepší, ale i tak neměla právo. Bohužel jsem Zacovi nemohla říct, že nemůžu kvůli projektu, a tak jsem si vymyslela, že jedu s mamkou na důležitou akci.

Procházela jsem kolem polic s knihama a hledala něco o vzniku USA. Najednou jsem něco uslyšela. Povědomé hlasy.

,,Kdyby nás tak viděla!" smál se povědomí holčičí hlas. ,,Asi by se z toho chudinka nedostala."

,,Naštěstí je teď na nějaké akci," zasmál se hodně povědomí klučičí hlas.

Chvíli bylo ticho a byly slyšet polibky. Šla jsem dál a zahla za roh. To, co jsem viděla, mě totálně vyděsilo.

U polic s nápisem ZEMĚPISNÉ ATLASY se líbal Zac a... A moje kamarádka Amanda!

,,Co-co to má znamenat?" na víc jsem se nezmohla.

Zac se odlepil od Amandy a šel ke mě.

,,Alex, není to tak, jak to vypadá," řekl jemě.

,,Ne? A jak teda?" rozkřikla jsem se.

,,Alex..." Chtěl mě chytit za ruku, ale já ucukla. Amanda stála v koutě a nic neříkala.

,,Víš co? Nech mě být!" vrazila jsem mu facku a utekla z knihovny. Žádný projekt mě už nezajímal. Nezajímala mě ani žádná Amanda a už vůbec ne ten děvkař Zac.

~~~~~~~~~~

,,Jsi v pohodě?" vytrhla mě ze vzpomínek Tessa.

,,Já? Jo jsem," pokusila jsem se o falešný úsměv i když mi bylo do breku.

,,Asi půjdeme domů," řekla Tes.

,,Ne, počkej! Potřebuji čokoládu jinak asi zešílím," řekla jsem a vydala se ke stánku s čokoládou.

Setkání s mojí bývalou kamarádkou bylo to nejhorší, co mě dneska mohlo potkat. A to jsem si myslela, že nejhorší je nakupování oblečení. Vypadá to, že jsem se zmýlila.

He is my problemKde žijí příběhy. Začni objevovat