,,Zacu?" zeptala jsem se udiveně, protože jsem tomu nemohla uvěřit. Co on tady dělá. ,,C-co tady děláš?"
,,To jsem nečekal, že mě takhle přivítáš po dvou letech," ušklíbl se.
,,A co si čekal? Že ti padnu kolem krku?" zeptala jsem se ironicky.
,,Pořád jsi stejně krásná a ironická," usmál se. Já jen protočila očima.
,,Tak co tady děláš?" zeptala jsem se ho znovu. Propalovala jsem ho pohledem.
,,Chodím do školy," řekl Zac.
,,Vždyť si byl dva roky pryč a teď chceš zase chodit sem?"
,,Byl jsem dva roky zase v Anglii, ale přemluvil jsem rodiče, že chci maturitu dodělat tady, v Americe," vysvětlil mi konečně důvod, proč je tady.
,,Aha. No, tak já už musím na odpoledku," řekla jsem a dala se na odchod. Nešla jsem směrem ke knihovně, ale potřebovala jsem na čerství vzduch.
,,Tak ahoj a doufám, že tě zase brzo uvidím," zavolal za mnou ještě.
Když jsem se konečně dostala na vzduch, pořádně jsem se nadechla. Takže si to zopakujme. Zac Thomasen, můj bývalej, je tady ve škole. Je tady ve městě a... Pomóc!!! Vytáhla jsem si z kapsy kalhot můj mobil a vytočila Tessu.
,,Ahoj Tess, jsi už na cestě zpátky do školy?" zeptala jsem se jí.
,,To jsem. Co se děje?"
,,Musím s tebou vážně mluvit," řekla jsem jí.
,,A o čem?" zeptala se se zájmem.
,,O Zacovi."
**********
Tessa se vrátila v polovině poslední hodiny. Neměly jsme čas si při hodině povídat, protože se psal test, ale jakmile zazvonilo, odevzdaly jsme testy a vylítly ze třídy.
,,Takže on se vrátil?" zeptala se vyděšeně Tessa. Byla sice vyděšená, ale taky cítila nenávist. Stejně jako já.
,,Jo. Prý si chce v Americe dodělat maturitu," přikývla jsem. Byla jsem fakt zoufalá. Já si přála, abych už Zaca nemusela nikdy vidět. Ale osud to vždy zařídí jinak. Sakra!
,,Co budeš dělat?" podívala se na mě Tess.
,,Hlavně se mu budu vyhýbat. A budu doufat, že tenhle půlrok brzo skončí. Jako by nestačilo, že mám problémy se Stefanem. Teď budu řešit ještě Zaca!" zaklela jsem.
,,Tobě osud moc nepřeje," řekla smutně Tess.
,,Tess, já nevím co budu dělat! Já ho už nikdy nechci vidět za to, co mi udělal. Proč se musel vrátit? Aby mi psychicky ubližoval?" začala jsem brečet. Tessa mě hned obejmula. Byla jsem ráda, že mám někoho jako je ona.
,,Alex, jestli ti bude Zac něco dělat, vlastnoručně ho nakopu," usmála se a já se nad tím zasmála. Bylo vtipné si představit Tess, jak nakopává Zaca, ale také to bylo velice uklidňující.
,,Díky," obejmula jsem jí. Ona fakt ví, jak mi pomoct. Bohužel na řešení budu muset přijít sama.
,,Tak zítra!" zamávala mi a rozešla se cestou ke svému domu. Já jsem pokračovala dál, protože bydlím o ulici dál.
**********
,,Zlato? Tobě to nechutná?" zeptala se mě mamka při večeři, když jsem se v jídle jen přehrabovala vidličkou. Měli jsme špagety se sýrem, které já zbožňuju, ale dnes jsem na ně prostě neměla chuť. Zvedla jsem hlavu od talíře a podívala se na mamku. Chtěla jsem jí říct vše o Zacovi. Chtěla jsem, aby mě obejmula a řekla, že to bude dobré. Ale nemohla jsem jí to říct, protože tady byl Stefan. Tolik mi chybějí večeře ve dvou, kde jsem byla jen já a mamka.
,,Je to výborné mami, ale není mi moc dobře," řekla jsem a malinko se usmála. Všimla jsem si, že se na mě dívá starostlivě Stefan. Rychle jsem uhnula pohledem a začala se znovu věnovat své večeři.
,,Já si asi půjdu lehnout," řekla jsem po další chvíli přehrabování mého jídla. Vstala jsem ze židle a šla dát zbytek jídla do ledničky.
,,Jen běž zlato a ať ti je dobře," popřála mi mamka a Stefan se na mě usmál.
Šla jsem nahoru do pokoje a zavřela jsem za sebou dveře. Vyslíkla jsem se a dala si dlouhou teplo sprchu. Potom jsem si oblékla pyžamo a lehla si do postele. Zavrtala jsem se do peřiny a chtěla jsem spát, ale bohužel mi to nešlo. Musela jsem pořád myslet na Zaca. Doufala jsem, že to byl třeba jen zlý sen a že Zac u nás ve škole vůbec nebyl. Bylo to sice nepravděpodobné, ale alespoň jsem doufala. Celé ty dva roky mě každou noc užíraly noční můry o něm. Znovu a znovu se mi přehrávala ta chvíle, kdy jsem viděla, jak mě podvádí. Zlepšilo se to teprve nedávno, když přijel Stefan. Nevím sice proč, ale je to lepší. Po strašně dlouhém převalováním jsem konečně usnula.
ČTEŠ
He is my problem
RomanceAlex nenávidí muže. Jednou jí jeden zlomil srdce a od té doby jim nevěří. Potom se ale objeví on - Stefan. Alex něco k němu táhne, ale přece nezahodí svojí nenávist kvůli hezkému, milému a vtipnému klukovi. A nebo ano? Cover by: @fuki1320