Töre 27.Bölüm

44.2K 1.3K 110
                                    

ANLADIĞINIZ KADARIYLA BU BÖLÜM ALMİ KAÇIRILCAK.O kdar mal değilsinizdir heralde :D (alınmayın) Hikaye değişik değişik dediniz alın size klişe :D bu bölüm geçiş bölümü olarak düşünün.Kısa yazabilirim.Ve güzel yazmaya bilirim.

Sabah kendi isteğimle uyandım.Aslında bu çok normal çünkü gece erken yattım.Karnımda çok aç.İlk önce banyo yapmam gerekiyo.Pis hissediyorum kendimi.Sonrada kahvaltıya inebiliriz.Saatin kaç olduğuna baktığımda daha sabahın yedisi olduğunu gördüm.Gerçekten çok erken uyanmıştım.Efe'ye baktığımda mışıl mışıl uyuyodu.Kafasını göğsüme koymuş bacağıylada beni sarmıştı.Biraz malca uyuyo ama yinede tatlı.

''Oyyy yerim seni.'' diyip avcumun içiyle ağzına iki kere vurdum.Onu uyandırmamaya özen göstermeden ittim.Uyansın.Kalksın simit alsın gelsin.Ama öküz gibi uyuduğu için uyanmadı.Onu umursamayıp banyoya girdim.Kapıyı kapatıp üstümü çıkarmaya başladım.Kapıyı kitleme gereksinimi duymadım.Çünkü biz evliyiz.Efe'nin içeri girme olasılığı var.Ama ben çıkana kadar uyanıcağını zannetmiyorum.Saat erken ve Efe uykusuna düşkündür.Herkes düşkündür.İç çamaşırlarımıda çıkarıp suyu ayarlamaya başladım.Biraz bekledikten sonra sıcak su akmaya başlamıştı.Sıcak suyu kısıp soğuk suyu açtım.Ilık olduğu için biraz daha sıcak suyunu açtım.Suyu ayarladığımda duşa kabinin içine girdim.Soğuk ayağım sıcak suyla temas ettiğinde irkildim.Suyun altına girip saçımı ve vücudumu ıslatmaya başladım.Sıcak su beni gevşetmişti.Şampuanı alıp ilk önce elime sonrada kafama sıktım.Şampuanı dağıtmak amacıyla saçımı karıştırmaya başladım.Banyodan sonra saçımı nasıl tarıycam merak ediyorum.Köpükler vücumdan kayardı.Ellerimle karnımı ovalarken gerçekten karnımın ortaya çıktığını fark ettim.Artık fiziksel olarakta hamileyim.Saçlarımı duruladıktan sonra kabinden çıktım.Havluyu vücuduma sardıktan sonra saçımada küçük havlulardan birini sardım.Islak ayaklarımla odaya girdiğide Efe yatakta bi kolu kafasının altına almış ve diğer elinde benim iç çamaşırlarımdan birini almış döndürür bir vaziyette uzanıyodu.İç çamaşırıma bakıp pis pis sırıtıyodu.

''Bence bunu giy.Hatta ben yardım ederim.'' diyip sırıttı.Yatağa dizlerimin üstünde çıkıp elindeki sütyenimi almaya çalıştım.Efe ayağa kalkıp elindekinide almamam için kaldırdı.Ayağa kalkıp elindekini almak için zıplamaya başladım.

''Ben giydircem.'' 

''Hayır.Efe ver şunu.'' omuz silkip diğer eline aldı.Uyuz.

''Banane.Hem bunu sana ben almamışmıydım'' 

''Evet,sen aldın.Efe ver şunu! Onlar sana olmaz,aşkım.'' sırıtıp iyice kolunu kaldırdı.Zıplasam bile yetişemiyodum boyunu.

''Bana olmaz,ama sana olur.Ben giydircem.'' diyip omuzunu silkti.Düşmemesi için bi elimle havluyu tutarken diğer elimlede sütyene ulaşmaya çalışyodum.

''Efe sen çam mı yuttun? Bu ne boy be!'' kahkaha attı.

''Genlerim sağolsun.'' 

''Genlerini sikerim senin.Ver şunu!'' diye bağırdım.Daha fazla kahkaha attı ve yataktan inip benden uzaklaştı.

''Gel de al.'' diyip güldü.

''Uyuz.'' ayağımı yere vurup dolaba ilerledim.

''Onu sen giy.Ben de başka giyinirim.'' dediğimde kıkırdadı.Sabah sabah  bu enerjiyi nerde buluyo acaba.İç çamaşırlarımı alıp arkama döndüm.Efe sütyeni giymiş hatta kopçayı takmaya çalışıyodu.Bu manzara karşısında kahkaha attım.Benim neden normal kocam yok?  Kahkahalarıma son vermeden yanına gittim.Kollarımı boynuma sarıp dudağına öpücük kondurdum.

''Siz kadınlar bunu nasıl takıyosunuz? Ben takarım ve çıkarırım ama başkasının üstünde yapabilirim.Siz kendi üstünüzdeyken bunu nasıl başarıyosunuz lan?'' diyip belimden tuttu.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin