''Efeeeeeeee'' evin içinde ses yankılanıyodu.Kapı açıldığında Efe yanıma geldi.
''Aşkım,benim iç çamaşırlarım nerde?'' dediğim şey üzerine sırıttı.
''Bana defile yapmayamı karar verdin?Ahh...sevgilim.Bişey giymesende olur.''.
''Yaaaa.Aklın fikrin orda.Git kendin defile yap.'' sırıtarak yanıma geldi.Kollarını belime doladı ve dudaklarıma küçük bir buse kondurdu.Sonra tekrar öptü,tekrar,tekrar,tekrar.
''Sanırım bavuldalar.Kırmızı giyinmeyi unutma.Bugün yıl başı.'' diyip sırıttı.''O zaman sende kırmızı kalpli donunu giy.''
''Akşam maç varsa giyerim.Ama yoksa giymem.''omzuna vurdum.''9 ay boyunca maçı unut.'' dudak büzerek odadan çıktı.Arkasından kahkaha attım.Bugün yılbaşıydı.Bizim bi planımız yok.Ama tabikide evde geçirmiycez yılbaşını.Ona aldığım hediyeyi çok beğenicek.Alırken biraz acıdı ama neyse.Acaba o bana ne aldı? Bişey almasına gerek yok ama insan istiyo.Ne alabileceğini merak ediyorum açıkcası.Klasik şeyler almamıştır.Elbise falan.Zaten Efe elbise hayatta almaz.Kısa diye.Offff ben Nişantaşı sokaklarında kafamda fötr şapkayla dolaşmak istiyorum.Ya ben elbise giymeyi özledim.Tarzım vardı lan benim.Aşağı indim.Efe koltukta uzanmış televizyonla uğraşıyodu.Gidip bacaklarının üstüne oturdum.
''Efe bu gece napıyoruz?'' diye sordum sevecen sesimle.Sırıtarak baktı.
''Senin canın ne istiyo?'' diyip göz kırptı.Göz devirdim.Aklı fikri uçkurunda.
''Onu demiyorum ben.Bugün yılbaşı.Bi planın var mı?Ne yapıcaz.'' omuz silkip televizyonla uğraşmaya geri döndü.
''Kestane,çerez,meyve,tombala,abur cubur,kola.Benim planım bu.Bu gece dışarı çıkmıycaz.Senin için iyi olmaz.Hamilesin.Ayrıca bütün sapıklar dışarda olucak.Otur oturduğun yerde.'' yine göz devirdim.
''Oldu.Yaaa Efe lütfen ya.Yılbaşını dışarda kutlıyalım.Ayrıca en büyük sapıkla aynı evde yaşıyorum.Yaşlılar gibi evde oturup tombala mı oynıycaz?'' başını salladı.
''Bizde yaşlı sayılırız.Yakında bebeğimiz olcak.20'li yaşlar o kadar genç sayılmaz.Orta yaştayız.'' diyip sırıttı.Kasıklarına vurduğumda bağırdı.
''Elleşme kız.Yoksa bende ellerim.''diyip kolumdan tutup beni üstüne çıkardı.Kollarını belime dolarken kalçamı sıkmayıda unutmadı.
''Bırak ya.Ben acım.Kalk bana tost yap.Sucuklu,kaşarlı ve sosisli olsun.Yakma sakın.'' dediğimde beni altına alıp kalktı.
''Romantizimi siken tek kadınsın.'' diye bağırdı.
''Kalk kız sucuk doğra.'' bende arkasından bağırdım.Sırıtarak televizyonun kumandasını alıp kanallara bakınmaya başladım.
''Almi sen gece görcen.Bak ben sana napcam.'' diye o da bağırdı.
''Ne yapabilirsin ki?''
''Valla kendi adıma konışıyım çok zevk alıcam.Öyle böyle değil.Ama senin için aynı şeyi söyliyemiycem.'' kahkası kulaklarıma kadar geldi.Ne işler peşinde bu.
''Efeeeeeeeee.Dellendirme beni pezevenk.Aklındaki şeyi hemen söylüyosun.Yoksa sünnetlik fotoğraflarını facebook atarım.Yaparım bunu biliyosun!'' bu sefer ben kahkaha attım.
''Ahh sevgilim.Benim sünnetlik fotoğraflarım yok.Neyle tehdit ediceğini önceden düşünmelisin bebeğim.'' bu sefer o kahkaha attı.
''Lan...Olum sen sünnet olmadın mı? Babamlar bilseydi beni sana hayatta vermezlerdi.'' dediğimde elinde tepsiyle gelmişti.