Elimdeki eriğin üstüne bol bol tuz döktükten sonra ağzıma atıp çiğnemeye başladım.Bütün kış boyunca hasretini çektiğim eriğin şuan ağzımdaki karışımı için ölürüm.Efe'nin yatağın öbür tarafında kıpırdanmasını hissedince ona baktım.Ay ne sevimli.Aklıma gelen munzurlukla sırıttım.Bu aralar benim aklıma hep piçlik geliyo.
''Efeğğ....'' diyip yanağını,omzunu,kolunu,başını,çenesini,burnunu ve ağzından ısırmaya başladım.
''Neğ?'' dediğinde gülümsedim.
''Sevgiilim.Bak son şansın,eğer kalkmazsan bütün isteğimi kaybederim.'' dedim.Efe gözlerini açıp bana baktı ve yatakta dikleşti.Beni altına almaya çalıştı.Karnımdan dolayı bana yaklaşamadı.Bu duruma kahkaha atmaya başladım.
''Aramızda koca bir karpuz var.'' dediğinde gülüşüm yüzümden silindi.
''O karpuzu sen koydun oraya.'' diyip üstümden ittim.Şifonyerdeki erikten alıp ağzıma attım.
''Ya,benim amacım sadece portakalların tadını çıkarmaktı.'' portakal dediği göğüs.
''Hee sonra baktın,portakalın yanında karpuz gider bir tane yapalım dedin.Efe kalk.'' diyip dürtükledim.Kolumdan tutup beni çaprazlama yatağa yatırdı.
''Sen benim neremden ısırdın?'' gülümsemeye başladığında bende sırıttım.
''Bilmem.'' dedim cilve yaparcasına.
''Burdan.'' diyip ağzımı ısırdı.
''Burda.'' diyip omzumu ısırdı.
''Sonra burda.'' diyip göğsümü ısırdı.
''İyide ben ordan ısırmamıştım.'' diyip mızmızlandım.
''Benim ilgi alanım o kısım,Almi.'' diyip tekrar ısırdığında kapı pat diye açıldı.İçeri Buse girdi ve hemen gözlerini kapattı.
''Kendi evimde bile rahat yok.Bu ne arkadaş!'' diyip kafasını göğsümden uzaklaştırdı.
''Ya ben nerden bile bilirim enişte? Sabah fantazisi mi olurmuş.'' diyip isyan etti.Gerizekalı bu ya.Arkadan Özgür geldi.
''Oooo noluyo burda?'' dedi heyecanla.Bu da gerizekalı.
''Sabah fantazilerinin içine daldım.'' dedi Buse.
''Gerizekalı.Abimiin zevkini niye yarıda kesiyosun sen.'' diyip Buse'ye şakasına tokat attı.
''Evet,sen niye benim zevkimi yarıda kesiyosun ki? ben Almi'nin orasını kaç aydır görmedim sen biliyo musun?'' diyip kaşlarını kaldırdı.Ben ne yapıyorum biliyonuz mu? Erik yiyom.
''Ya enişte ya.'' diyip merdivenlere koşmaya başladı.
''Dur sana kızım! Abimin zevkini böldün sen.'' Özgürde bağırarak aşağı koştuğunda Buse'nin çığlık sesini duydum.Aman didişsinler.
''Nerde kalmıştık.'' dediğinde gülümseyip dikleştim.T-shortümü tutup kaldırdığında çığlık attım.
''Doğuruyon mu?!!'' Efe'de bağırıp yataktan kalktı ve odayı turlamaya başladı.
''Hee,Efe doğuruyom.Acısız filan.Aşkım iyi misin?''
''Heyecanlanmıştım.'' diyip yatağa tekrardan oturdu.
''Ne için? Efe ben doğurcam sen değil.'' dedim bilmişcesine.
''Geceleri olucak maç için heyecanlanıyorum.'' dediğinde bişey demedim.Tipik Efe.
''Efe,biz daha çocuğun odasını boyamadık.Kalk boya al.'' diyip cimcirdim bacağını.
''Off simdi mi?''