Gözlerimi kapının aniden açılmasıyla hızla açtım.Özgür içeri girmişti ve aniden arkasını dönüp gözlerini kaptmıştı.Üstüme baktığımda gecelikleydim.
''Özür dilerim.'' diye mırıldandığında Özgür sabahlığımı alıp üstüme geçirdim ve önünü bağladım.
''Sorun değil.'' dedim.
''Annem sahura çağırıyodu da.Beni uyandırmam için yollamıştı.'' sanırım biraz bana karşı mahçuptu.Abartılacak kadar açık bi gecelik değildi ama gecelikti işte.
''Sakin ol,Özgür.Geç içeri.'' dediğimde arkasını dönüp bana baktı.Dolaptan düzgün kıyafetler alıp banyoya ilerledim.
''Abimi uyandırmak için seni bekliyorum.'' dedi.Üstümü giyindikten sonra yüzümü yıkadım ve saçımı toplayıp çıktım.Karşımda olan manzaraya bakıp gülümsedim.
Ece,Efe'nin göğsünde yüz üstü yatıyodu ve Ege ise Efe'nin yüzüne poposunu koymuş bir şekilde yüz üstü yatıyodu.Efe de bir elini Ece'nin poposuna koymuş diğer elini ise Ege'nin ayağına koymuş düşmemesini sağlıyodu.
''Çok tatlılar.'' diye sevimlice söyledim.
''Neresi tatlı,yenge?Abimin canını çıkarmışlar.İkisi bir olup abimin rahatını elinden almışlar,Hele Ege?O ayrı kafadan.Hiç sevmiyo abimi.'' diye isyan eder bir şekilde söylediğinde güldüm.
''Baba olmak bunu gerektirir.''
''Eski abimden eser kalmamış.Yakında Ece abimin saçlarına tokayla bağlayıp makyajda yapar yüzüne.Abime naptınız siz!'' diyip gözlerini kısarak bana baktığında koluna vurdum.
''Eski abine başlatma şimdi.Milleti kucağına lıp koltuk muhammelesi gören abini 'aile babası' yaptım.Bütün erkeklerin sonu böyle olucak.Kız babalarının saçında tabikide toka olucak.Hatta Ece'yle birlikte çay partisi filan yapıcaklar.Sende böyle olucan hiç şikayet etme.'' dedim ve Efe'lerin yanına ilerledim.Ege'yi yavaşça kucağıma alıp yatağa yatırdım.
''Benim tepeme çıkarlarsa kötü olur.'' dedi Özgür,Ece'yi yatırmadan önce.
''Naparsın?'' dediğimde düşünürmüş gibi yaptıktan sonra dudağını sarkıtıp geri düzeltti.
''Memeden keserim?Evet,3 saatliğine meme yok.'' dediğinde kıkırdayıp Efe'yi dürtmeye başladım.
''Efe.'' diye mırıldandığımda hiç kıpırdanmadı.
''Abiiiğğğ!'' diye bağırdı opera sanatçıları gibi.Saati alıp Özgür'e attığımda zıplayarak saatin ona çarpmasını engelledi.
''Niye,sütü gelmiş inek gibi bağırıyon!Çocuklar uyuyo.''dediğimde ağzını elleriyle kapattı.
''Benzetmene bayıldım.'' dedi.Efe'ye baktığımda hala uyuyodu.Omuzlarından tutup sarsmaya başladığımda gözlerini açmadan yastığı alıp yüzüme geçirdi.
''Ananın.''diye mırıldanırken içeri Mustafa babanın girdiğini görünce hemen sözümü kestim.Küfür eden gelin olmak istemem.
''Efe hala kalkmadı mı?'' dediğinde başımı iki yana salladım.
''Efe,uyan.'' diyip dürtmeye devam ettiğinde Efe konuştu;
''Benimle banyoda fakit geçirirsen neden olmasın ?Hemen uyanırım.'' diye mırıldandığında gözlerim Bugs Bunny'nin gözleri gibi pörtlettim.
''Allah belanı versin.'' diye sessizce mırıldandığımda Mustafa babanın gülen sesini ve Özgür'ün eşşeğin anırmasını hatırlatan kahkahasını duydum.Biri Özgür'ü tekmeleyebilir mi acaba?