Töre 33.Bölüm

37.3K 1.3K 64
                                    

Önüme konulan ekmeğe ve Bekir denilen it horoza baktım.Dalga geçer  gibi sırıtıp karşımdaki sehbaya oturdu.Ekmekten bir parça kopartıp bana uzattığında kafamı geri çektim.Onun elinden birşey yemek istemiyorum.

''Şunu zıkkımlan.Düşündüğümden daha fazla değerliymişsin.'' dedi tüm iticiliğiyle.

''Senin elinden hiçbirşey yemem.'' 

''Çokta sikimde.'' diye dalga geçip tepsiyi adamlarından birinin alması için kafasıyla bir işaret yaptı.Bu adam her geçen gün daha fazla itici olmaya başladı.Ahh daha önce hiç kaçırılmadım ama bu adam hamile bir kadına çok kötü davrandığı kesindi.Aslında karnımda açtı ama onun yedirdiği şeyi yemem.

''Eee öz ailenden bahsedelim.Ne kadar tehlikeliler?'' öz ailemden sanane.Zaten öz ailemin pek faydası ya da zararı olmadı.Akrabalık bağlarımız onlarla çok sayılmaz.Yılda 2-3 defa bir araya geliriz.O da anneannemin ya da dedemin doğum günlerinde.

''Orda bir sürü adam var.Birine emret.Onlar bulsunlar.'' diye tersledim.Yüzüne sinsice sırıtmalarından birini ekledi.Maymun surat.

''Senin anlatmanı istiyorum.'' 

''Bende istemiyorum.'' 

''Sana anlatmanı söyledim,rica etmedim.Şimdi hemen sorularıma cevap ver!'' bağırdığı zaman yerimden zıpladım.İlk başta sakin konuşurken bir anda bağırabiliyodu.Değişik bir ruh hali vardı.

''Evet.İlk sorum; Kaç tane korumanız var?''

''Baba tarafımı anne tarafı mı?''

''Baba tarafın.'' aslında sayamıyacağım kadar çok vardı.

''Seni aşiretini yok edecek kadar çok.Ama merak etme Türkiye'de değiller.'' dediğimde sırıttı.Rahatlamışa benziyodu.

''Benim aşiretimi yıkamazsınız.'' diye havalandı.Ama bişey unutuyodu.

''Unuttuğun bişey var.Benim soyadım.Ve üvey de olsa babamın soyadı.'' dediğimde yüzündeki sırıtış hızla silindi.Onun yüzündeki silinmiş sırıtışın aynısı benim yüzüme eklendi.Ayağa kalkıp arkasını döndü.Biranda önüne döndüğünde irkildim.

''Sen çok oluyosun! Eğer bir daha beni tehdit etmeye kalkışırsan kolundaki olan çiziğin daha derinini ve daha uzununu karnında görücüksin.Bu sefer ilk yardım kullanmıycaz!'' dediğinde yutkundum.Beni bebeğimle tehdit etmesinden bıktım.Orospu çocuğu başka tehdit edicek birşey bulamadığı için beni bebeğimle tehdit ediyo.Efe ve benim zaafım bebekti.Ve orospu çocuğu bu zaafımızdan faydalanıyodu.

''Diğer soruya geçelim.'' dedi ve tekrar karşımdaki tekrar sehbaya oturdu.

''Annenin kaç tane şirketi var?'' bu çocuk ne yapmaya çalışıyo?

''Annemin butikleri var.'' diye cevapladım.Tabi 1 tane de holding var ama onu ilgilendirmez.

''Ne yapmaya çalışıyosun?'' diye sordum kendimi tutamadan.Sırıtarak ayağa kalktı.

''Bilmem.'' diyip güldü.Odanın kapısını kapatmadan önce adamlarına ağzımı bantlamalarını söyledi.Bu adam kesinlikle korkutucu.Ve uyuz.Ve gıcık.Para istiyo ama almıyo.Efe'lerin aldığı tarlayı istiyo ama verince de almıyo.Mal.Valla mal.Nerde manyak var beni bulur zaten.Tipe bak ya.Çocuğumu burda doğursam şu tipi görüp 'ben burda rahattım' diyip geri döner.Döner demişken ben acıktım ya.Lan bana döner alın.

--EFE'NİN ANLATIMI--

 

 Karşımdaki büyük kapıdan içeriye adım attığımda arkamdaki adamların ayak sesleri geliyodu.Arkamdaki adamların sayısını bilmiyodum.Konağın içindeki kapılar açılıp korumalar çıkmaya başladığında onları umursamadan yukarı çıkmaya başladım.Bir adam beni engellemeye kalktığında hiç istifimi bozmadan onu yere ittim.Yuvarlanıp düşmesi sikimde bile değil.Zaten ölücek.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin