Araba sarsılırken çantamın içindeki eşyaları kurcalamaya başladım.Özgür'ler yerine biz oraya gidiyoduk çünkü Mustafa baba ve Yasemin anne bizi özlemişler.Bende özledim aslında.
''Islak mendil koydun mu?'' dedim kucalamaya devam ederken.Bu çantam bayağı kalabalıktı.
''Koydum.'' dedi Efe yola odaklanarak.
''Bez?''
''Evet.''
''Meyvelii yoğurt?''
''Evet.'' dedi göz devirerek.Eksik bişey var mı diye kontröl etmem gerekiyo.Bebekler çok huysuz oluyolar bazen.
''Emzik? Bak emziği kaymadım deme valla kötü olur.Ağızlarına ne vereceğimi bilmiyom çok huysuzlanıyolar.'' diye mırıldandığımda Efe bana bakıp önüne geri göndü.
''Biraz daha fazla konuşursan ben senin ağzına bişey vericem.'' dedi ve yan gülüşlerinden birini attığında göz devirdim.
''Salak.Ya üstümde bişey var.Rahat olamıyorum.'' diye yüksek sesle konuştum ve kucağımdaki çantayı arka koltuğa yavaşça koydum.
''Çıkar o zaman.'' gözlerini yoldan hiç ayırmadığı dediği şeyi anlamaya çalıştım.
''Ney?'' diye tiz bir ses çıkardım.
''Üstünde bişey varsa üstündekileri çıkar.Camlar Filimli kimse görmez.Benim içinde iyi olur,hiç şikayet etmem.'' dedi sırıtarak.
''Efe,kafanı cama vururum.'' diyip kaşlarımı kaldırıp-indirdim.
''Ben de seni arkaya atarım ve artık rahat ol.Herşeyi koydum.'' diyip içimi ferahlatmaya çalıştı.Elini bacağıma koyup sıktığında bacağıma koyduğu eline baktım.
''Bana yürüyon?'' gülerek söylediğim şeye o da gülmüştü.
''Olabilir.Hoş bayansınız.Göğüsleriniz tam istediğim gibi.'' diyip sırıttığında göz devirdim.
''Ne uyuz bişeysin sen ya!Şurda biraz eğlenelim diyorum hemen konuyu oraya bağlıyon.''
''Bende böyle eğleniyorum.''diyip omuz silkti.
''Efe bişey sorabilir miyim?''
''Hayır.'' dediğinde sözleyeceğim şeyi söylemedim.Valla uyuz.Ama ben söylemek istiyodum.Önüme dönüp dudak büzdüm.Dudağımı sıkan parmakları hissetiğimde eline vurup geri ittim.
''Dudaklarını yerim senin.'' diyip kıkırdadığında istemsizce güldüm.
''Yemediğin yerim kalmadı.'' diyip güldüm.Efe hoş kıkırtısına devam ederken konuşmayıda ihmal etmedi.
''Aslında kaldı.Ama izin vermiyosun.'' diyip güldü.Kast ettiği şeyi anladığımda göz devirdim.
''Niye oramı-buramı yiyosun ki.''
''Hoşuma gidiyo.'' dedi.
''Ben senin oranı-buranı ısırsam,öpsem hoşuna gider mi?''
''Evet.'' dedi ve sırttı.''Hem de çok.'' diye devam etti sözüne yüzündeki sapıkımsı ifadeyle.
''Haklısın.'' diyip kafamı onu onaylarcasını sallamaya başladım.Mideme giren acıyla yerimde kasıldım.
''Noldu?'' diyip arabayı sağa çektiğinde karnımı tuttup kfamı arkaya doğru hızlıca attım.Ellerini emniyet kemerimi çözmek için belime attığında huylanmıştım.Eğilip karnımı ovmaya başladığında acı birazda olsa gitmişti.Rahatladığımı belli eden yüzümden dolayı Efe daha hızlı ovmaya başlamıştı.Kafamı bırakması için salladığımda bırakıp geri çekilde ve yüzüme bakmaya başladı.Sanırım açıklama yapmalıydım.