Elimdeki toz bezini yere fırlattım ve yere yatarak silmeye başladım.Napıyo bu mal der gibi olduğunuzu biliyorum.Bayram temizliği yapıyorum.Yasemin anne beni öldürmekle kararlı.Koltuklar çekildi dolapların içi boşaltıldı.Ama daha silmedik.Bunu yapacağımı düşünmek bile beni yoruyo.
''Almila,yerde yatma üşütüceksin.Düzgün sil şuraları.'' diye bağırdığında ofladım.Bayram temizliğini çıkartanın ben varya.Hadi çıkarttın,niye evin deliğini bile temizlettiriyosun.
Çıldırcam.Kendi evimi yarım saatte temizledim ama bu evi 1 haftadır temizliyoruz.Çıldırmak üzereyim.Daha baklava yapcaz.Öldürün beni.Ne çektin bu temizliklerden.
Paspası elime alıp odayı paspaslamaya başladım.Teknoloji gelişti diyonuz,bok gelişti.Kendi kendine evi temizleyen temizlik aletleri çıkmadığı sürece benim için teknoloji ilerlememiştir.Evi temizliyimm derken bu evden benim leşim çıkcak.Lanet olası!Niye bu kadar büyük bu ev.
''Almila,hala 3. odayı mı temizliyosun?Hadi daha avluyu yıkıycaz,koltukları temizliycez.Acele et.'' dedi Yasemin anne elindeki bardakları bulaşık makinesine dizmek için götürürken.Şuanda Yasemin annenin ağzına meksika usulu biberlerden soktuktan sonra acısı çoğalsın diye soda dökesim geldi.Bide azmış gibi 3 oda diyo.Lan karı,o üç odada bir sürü vitrin var sehba var masa var.O da yetmezmiş gibi halıyı çırptırıyon.Vicdansızın kızı.
Yasemin anneden nefret edecegim aklıma gelmezdi.Acaba oğlunu elinden aldım dıye mii böyle yapıyo?Ama onlar beni aldı.İki torun da verdim.Daha ne istiyolar.Elektrik süpürkesine sinirle tekme attım.Ahh!!Parmağım!Kendimi yere attım ve inledim.La parmağım acıyo.Cansız eşyalara vurmayın.
Ayağa kalkıp elektrik süpürgesini açtım.Halıyı sinirle silerken Yasemin annenin adımı seslendiğini duydum.Bu karı beni delirtcek.Bi insanın sesine tahammül bile edemeyeceğimi düşünmemişti.Adımdan soğudum la.
''Efendim.'' diye bende bağırdım.Süpergeyi kendimden uzaklaştırıp tekrar elime paspası aldım.Suyun rengi değişmiş.Beyaz köpükler griye dönmüş.Tabii,sabahtan beri kirli işlere maruz kalıyo.Yavrucak.
Sanırım fazla kilorak yemekten kafayı yedim.Bana hala ses vermediğini duyduğum da tekrar içeri bağırdım.
''Efendim,anne!'' diye tekrar bağırdım.Duymuyo mu?Sabahtan beri benim kulak zarımı patlattı şimdi niye duymuyo!Bütün anneler böyle mi?
''Eeeeefffffeeennnnndiiiiimmm!!!!!''diye kendimi yırtarcasına bağırdığımda hala ses vermedi.İlla yanına gitcez.
''Efendim anne.''Dedim normal ses tonuyla.
''Paspası getirsene kızım.'' dediğinde gülümseyip arkamı döndüm.La ordan bağırsaydı getirirdim illa niye yanına çağırıyo.Ben de kendi çocuklarıma yapcam.İlk önce isimlerini bağırcam sonra yanıma gelmedikleri sürece cevap vermiycem.Maksat götlük.Bütün ebeveyinler bunları yapıyo mudur acaba?(hepsi aynı la) Yapıyodur.Yazar dediğine göre yapıyodur.Çünkü çok zeki.:D(kaptırdım kendimii gidiyom asdf tmm bu kısmı untun)
Hepsi aynı.Ben de öyle olcam.Hatta temizlik yaparken Ece'nin anasını belliycem.Bana bağırınca da elimdeki kovayı fırlatıcam.Terbiyesiz anneye bağırılmaz!Fazla kimyasaldan dolayı beynim yandı benim.Kullanım dışı yani.Aradığınız beyne şuan da ulaşılamıyor yani.Paspası alıp Yasemin anneye uzattım.Ben de temizlediğim odayı düzeltmeye gittim.Malum koltuklar tepe taklakda.Şortumun bel kısmına sıkıştırdığım telefonum ötünce yerimden sıçradım ve küfür ettim.İnşallah kimse duymamıştır.
'Soylu Sapık kişisinden mesaj' yazısını görünce ekranı kayırdım.
'Napıyosun fıstık' yazıyodu.Efe beni yokluyodu.Soylu Sapık Efe yani yanlış anlamayın.