Töre 9. bölüm

97.2K 2K 97
                                    

Sabah kasıklarımın ağrısıyla ve burnumun ısırılmasıyla uyandım.Neden normal insanlar gibi uyandırılmıyorum ben? Yerimde kıpırdanıp arkamı döndü.Omzumun ısırımasıyla gözlerimi açtım.OFF Can!

''Off Can! Siktir git....uğraşamam senle.Zaten her tarafım ağrıyo..'' dediğimde güçlü bir kahkaha duydum.Lan! dur...bu ses....Efe!.Hemen arkamı dönüp Efe'ye baktım.Neden ben çıplağım? Hemen pikeyi üstüme kadar çektim.

''Hahaha.Zaten dün gece fazlasıyla gördüm,bebeğim.'' 

''O rüya değilmiydi?'' Efe sırıttı.

''Onu rüya olarak kabul ediyosan,tekararını daha gerçekçi yapabilirz.'' kızardım.Efe beni kendine çekip anlımı öptü.Efe'de çıplak lan! Oha! Efe bana yaklaşıp dudağımdan öptü.Sonra üstüme çıkmaya yeltendi ama onu hemen ittim.Çarşafı kendime doladım ve banyoya ilerledim.

''Aaaa...yapma bebeğim.Daha dün gece se-'' sözünü tamamlayamadı çünkü yere attığımız yastıklardan birini kafasına attım.Kahkaha attığında bende çoktan banyoya girmiştim.İnanamıyorum! Ben dün akşam ŞEY YAPTIM.Oha! şimdi ben kadın oldum dimi? Ağır başlı olmam lazım.Yani eskisi gbi hop hop olmamam lazım! Şaka lan! Ben ve salak salak hareket yapmamak? İngilizce şarkıyı türkçe kelimeleriiyle aynı ritimde tutmak kadar saçma.

Aynada kendime baktığım zaman boynumda omzumda ve göğsümde moruklar vardı.Acaba abime gidip morlukları gösterip Efe beni dövdü desemmi?Anasını satıyım dayak yemiş gibi bi halim var.Karnıma baktığım zaman orasıda mos mordu.O değilde bana mor çok yakışıyo.Yüzümdeki salak sırıtmayla banyoya girdim.

Ilık suyu açıp suyun altına girdim.Suyla saçlarımı ıslatırken şampuanı elime aldım.Sonra saçalrımı karıştırmaya başladım.Köpük köpük olunca saçlarımı kurulamaya başladım.Nedense banyodan çıkttıktan sonra saçlarım karışık karışık oluyodu.Saçlarımda köpük olmadaığını anlayınca banyodan çıktım.Siktir...kıyafetleri almayı  unuttum.Efeee orda değilsen ses verme.Ses yok demekki gitti.Sesizce kapıyı açtım.Küççücük havluya iyice sarıldım.Lan insan uzun bi bornoz koyar şuraya bu ne be! 

Valla benim allah cezamı vermiş.Efe dolapların orda iç çamaşırlarıma bakıyo.Efe'den ne bekliyosunuz yani,kıyafetlerime bakmasını mı? Hah.Kapıyı yavaşça kapttım.Tak.Diye bi ses geldi.Hay ben böyle kapıyı.Arkamı döndüğümde Efe bana bakıyodu.Şirince sırıtmaya çalıştım.

''Imm...şey.Kıyafetlerimi almayı unutmuşumda.'' sırıttı.Arkasını döndü ve bişeyler çıkardı.

''Bunların sana yakışacağından eminim,karıcım.'' Elindekilere baktım.Oha!!

''Oha! Efe ben onu giymem.Hem öyle bişeyim yoktu benim.'' iyice sırıttı.

''Biliyorum.Ben aldım bunu.'' 

''Yuh Efe! Hiç utanmadın mı onca kadının yanında bunları almaya.Hem sen nerden biliyon beden ölçümü.'' Yanıma yaklaştı.

''Siyah südyen kavgası yaptıkya.'' Geri çekildim.İyice yaklaştı.

''Barnoz....hemde kısa....ıslak saçlar....vucudundaki su damlaları.....ımmm çok fazla seksiy.Beni kim durdurcak?'' İyice arkaya doğru gittim.Oda iyice yaklaştı.Dün gece yüzünden zaten çok utangacım kurban olıyım yapma,Efeee.

''Iııı...şey...kahvaltıya inmemiz gerek.Baban çağırır birazdan.'' Homurdandı ama kabul etti.Sırıttım.

''Bende banyo yapıyım birlikte kahvaltıya ineriz.''kafamı salladım.Efe giyeceği şeyleri ararken bnde tarağımı arıyordum.Bulduğum zaman Efe çoktan banyoya girmişti bile.

Saç fırçasıyla saçlarımı serçe tarıyordum.Hayır anlamıyorum neden banyodan çıktığım zaman saçlarım karışık oluyodu?Saçımı tararken binlerce saçım dökülüyo  ama yine milyonlarca saçım var.Nasıl oluyo?Neden saçımı kurutmak istediğimde yarım saate anca kurutuyom? Bu sorunun cevamını biliyorum;Çünkü saçlarım çok uzun.Acaba saçlarımı kestirsem mi?Allah çarpar, sus Almi! Senin saçların bi kere kesldiği zaman 1 yılda anca uzuyo.Saçlarımı tarama işlemi bittiğinde saç kurutma makinesi aradım.Makine makyaj masasının çekmecesindeydi.Fişe takıp hemen saçlarımı kuruttum.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin