Töre 32.Bölüm

37.3K 1.3K 77
                                    

Oturduğum yerden dikkat çekmek için kıpırdanıyodum ama karşımda plastion oynayan adamlar beni umursamıyodu.Umursamayı geçtim yaptığım sesleri bile siklemiyolardı.Yaa idrar kesem patlıycak ama beni hala umursamıyolardı.Sinirlerime hakim olamayıp ayağımı kaldırıp  yanımda duran sehbaya tekme attım.Sehbanın yere düşüpmesiyle çıkan sesle bana baktılar.Gözlerimi irice açıp ağzımdaki bandı çıkarmaları için iri gözlerimle işaret ettim.Adamlar umursamayıp tekrar oyunlarına geri döndüler.Ayy çıldırcam ve altıma yapıcam.Kapının açılmasıyla arkama dönüp kimin geldiğine baktım.Beni kaçıran dangalak gelmişti.Adamın dış görünüşünü merak ediyomusunuz? 

Ben anlatıyım size.Siyah-gri karışımı saçları var.Ama saçları yinede rampaydı.Bu ona hava katıyodu.Gözleri ela rengiydi,boyu Efe'nin boyuyla aynı denilecek kadar uzundu.Valla adam 30-35 yaşında bile olsa taş mübarek.Kilolu değildi ama kasları da yoktu.Ya aslında evde kalmış kuzenlerimden biriyle evlense bağrıma basar eniştem derim.Ama karakteri dersek eğer; tüplü televizyonu sırtına takıp 5. kattan aşağı atasım var.Karakteri çıkarınca iyi insan ama geriyede fazla bişey kalmıyo.Adam başka bir yere gitmek için hamle yaptığında yerimde çırpınmaya ve ağzımdaki bandı umursamadan bağırmaya çalıştım.Arkasını dönüp yanıma geldiğinde gözlerimle bandı açması için işaret yaptım.Derini  bir nefes alıp elini bandı  çekmek için uzattı.Yavaş çekmesini beklerken aniden çekmesiyle yerimden sıçradım.

''Ananın..'' canımın acımasıyla ağzımdan çıkacak olan küfürü son anda durdurdum.Göte bak lan! 1 aylık ağda masrafımı çekti resmen.Ayy acıdı be.

''Bişey değil.'' dediğinde göz devirdim.Sanane ya.Ben  onlarla yaşamayı sevim belki.Sanane.

''Ne istiyosun çabuk söyle.'' dedi.İki dakka bekle be! Acımın gitmesini bekliyorum şurda.

''Tuvaletim geldi.'' dedim bir çırpıda.Bana boş boş bakınca göz devirdim.Hiç mi çişi gelen hamile bir kadın görmedi.Ayrıca hamile insanlar daha çok tuvalete giderler.Biri şu dangalağa söylesin.

''Çişim geldi.Ve senin bu adamların benimle ilgilenmiyolar,sehbayı devirdim onu bile umursamadıla.'' diye isyan ettim.Aslında çok saçma.Onun adamlarını ona şikayet ediyorum.Sanırım beynim çalışmasını durdurdu.

''Kalk.Birisini kaçırıyım diyorum başıma bela alıyorum.Azcık çeneni kapasaydın o bandı ağzına yapıştırmazdık.'' dediğinde göz devirdim.Tamam.Beni kaçırdıklarından beri bağırıp,küfür edip,hepsinin kullaklarını sikmiş olabilirim.Ama onlarda beni kaçırmasalardı.Ben mi dedim.

''Ama siz beni kaçırdınız.Tabikide bağırcam.'' diyip savunmaya çekildim.Adam ayağımdaki bağcıkları çözerken göz devirdiğini gördüm.

''Daha doğmamış çocuklarımın ebesine,oynadığımız oyuncak arabalara bile küfür ettin.Sen ne biçin kızsın ya.'' 

''Kaçırmasaydın o zaman be!'' diye tekrar bağırdığımda kafasını hiddetle kaldırıp bana ölücü bakışlarını gönderdi.

''Bana bir daha sesini yükseltirsen eğer;sesin kısılana kadar bağırttırırım seni.'' dediğinde sustum.Bu ibne çok kötü lan.Resmen içindeki kötülük büyüyüp kendi götünden büyük olmuş.Bir ara şunun kötülüğünü indermesi için Efe'ye şikayet ediyim.Kolumdan tutup kaldırdığında bir kaç adamda benimle birlikte ayağa kalkmıştı.

''Tuvalete götürün şunu.'' dedi.Adamlar kollarımdan tutup yukarı çıkarmak için iteklediler.İnsan gibi davransalar olmaz zaten.Çünkü kendileri insan görünümlü canavarlar.İnsan gibi davranın diycektim ama vazgeçtim.Bunlar insan taklidi bile yapamazlar.Kapının önüne getirdiklerinde ellirimi uzattım çözmeleri için.Ama onlar çözmedi.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin