Herzaman yaptığım gibi oturuyorum.Efe yukarda duş alıyo.Aslında yanına gitmek istiyom ama sonra vaz geçiyorum.Ahh..biliyorum biraz arsızlaştım.Yılbaşının ilk haftası yaptığım şey;oturmak,dizi izlemek,uzanmak,uyumak ve yemek yemek.Başka bişey yapmıyorum.2 kilo aldım.Göbeğim ortaya çıktı.Hamile olduğum artık belli oluyo.Zaten bebiş 7 haftalıkmış.2 aylık işte.Bazen Efe dışarı çıkmamı söylüyo bende bahçedeki salıncağa oturuyorum.Ama fazla uzun oturamıyorum.Çünkü havalar buz gibi.Götümüz donuyo.Kalın kalın kazaklar,pantolonlar,çoraplar giyiyoruz.Ben patik ve panduf giyiniyom.Ama Efe Bey patik giymiyo.Neymiş efendim kız işiymiş.Lan kanı bozuk!Senin giydiğin markayı kadın tasarlıyo.Ama haberi yok.
İzlediğim diziye yoğunlaştığımda iki kişi öpüşüyodu.Ayy..Efe burda olsaydı bana bakıp sırıtırdı.Oyyyşşş ben kocamı özledim galiba.Aklıma gelen fikirle sırıtıp üstüme örttüğüm battaniyeyi ayağımla ittim.Merdivenlere doğru koşup hızla merdivenleri çıktım.Yüzümde hayince sırıtış vardı.Gittikçe Efe gibi sapıtıyodum.Üzüm üzüme baka baka kararır.Bekle beni Efe arsız karın geliyo!!!
Son merdiveni çıktığımda kapı çaldı.Kapıya basan parmaklarının üstündeki kılları tek tek kopardığımın çocuğu,zile değen parmak ucunu iğneyle deliyim.Lan kaltak! Kırk yılın başı sapıklığım tuttu.Kocacığıma şurda iki cilve yapıcam,ama izin yok.Yok arkadaş!Bundan sonra cilve milve yok keyfim kaçtı.Aşağı doğru mırıldanarak inerken Efe'nin sesini duydum.
''Aşkım,kapıya baksana.İki saattir çalıyo.'' göz devirdim.Ben burda kocamla fantazi kuruyorum,fantazimizi bölene küfür ediyorum.Ama beyfendi ne diyo.Sikerim böyle işi.
''Alla alla.Kalk kendin bak.'' diyip kapıyı açtım.Karşımda 20'li yaşlarında genç ve Güzel bir kız vardı.İyide bu kızın burda ne işi var? Hayırdır? der gibi baktım.Bana gülümseyip kendini tanıtmaya başladı.
''Merhaba,ben sizin yeni hizmetçiniziim.Halam yolladı beni.'' dediğinde içeri geçmesi için kapıdan uzaklaştım.Efe'nin geldiğini merdivenlerden gelen seslerden anladım.Kız Efe'ye bakıp sırıttı.SIRITTI.Efe'ye bakarak.Efe'ye.Benim Efe'me.Senin o gülümsemen için gerilen kaslarını sikerim kızım.Zaten sinirliyim.
''Kim gelmiş?'' diyip kıza baktı.Gözlerimi kısarak Efe'ye baktım.Kafamla yanıma gelmesi için bi hareket yaptım.Yanıma gelip kolunu belime sardığında gülümsedim.'O benim sürtük' bakışı attım kıza.
''Bizim yeni görevli.Sanırım sizin konakta çalışan biri göndermiş.'' dediğimde Efe 'Hağğğ' ladı.
''Sen Feyza hanımın yiğenisin.Geç geç.Hoşgeldin.'' dediğinde kız iiyice sırıttı.Allahım! Niye hep sürtükler beni buluyo? Ya bu kesiin evde kaldı.Belli.Milletin kocasına sulanıyo.Tipini sikitğimin kevaşesi.
''Buyur.İçeride şartları konuşalım.'' dedim otoriter sesimle.Efe bana şaşkınlıkla baktı.Kız içeri ilerlerken Efe'nin kulağına fısıldadım.
''Ona gülersen seni sikerim.'' dediğimde sırıttı.Elimi kalçasına götürüp sıktım.Sırıtması solduğunda gülümsedim.
''Sen bayağ arsızlaşmışsın.'' dediiğinde kafamı salladım.
''Eğer gülersen daha beteri olur.'' diyip içeri ilerledim.Biz geldiğimizde kız koltuğa oturmuş hatta yayılmıştı.Götlek.Karşısına oturup ciddi bir surat ifadesi takındık yüzümüze.Kızın gözleri Efe'nin ıslak saçlarına kaydı ve dudağını yaladı.Tek kaşımı kaldırarak ona baktım.Ben bu kızı yolarım.
''Evet.Anlat bakalım.'' dedim dikkatini çekmek için.Efe'ye bakarak konuşmasına başladı.Zaten ben kimim ki?
''Buraya çalışmak zorunda olduğum için geldim.Yemek yapmayı bilirim,ev işlerinide yaparım.Ama herhangi bir tecrübem olmadı.'' dediğinde başımızı salladık.Fazla profesyonel olmasada olur.Sadece ev işlerini yapıcak birini arıyoruz.Yani Efe arıyo.Zaten benim iş yapmamı istemediği için arıyoduk.Ama ben genç olsun demedim ki.