Töre 35.Bölüm

42.3K 1.2K 78
                                    

''Bence bebek kız olucak.Teyzesi gibi güzel olucak.'' diyip saçını savurdu Buse.Minibüsle hastaneye çocuğun cinsiyetini öğrenmek için gidiyoruz.Bu arabayı Efe'lerin orda bir kere daha görmüştüm.Şimdi işe yaradı baya kalabalığız.Herkes buraya sığmıştı.Tabi bazı kişiler gelmemişti.Gelen kişiler belirli kadroydu.Gizem,Berke abi,Berk abi,Sinem,Buse,Özgür.Tabi bizde varız.

''Tabi Sinem ablaya benzerse çok güzel olucak.Ya da annesine.Eğer erkek olursa amcasına benzer inşallah.'' diyip yakasını düzeltti Özgür.Buse Özgür'e kısık gözlerle baktığında birazdan çatışma çıkıcağını anladım.

''Efe enişte,Berke abi,Berk abi varken bebeğin sana çekmesi çekim hatası olur.'' Buse'nin cırtlak sesiyle söyledikleri iyi bir kapak oldu.Yürü be kızım! Kim tutar seni.Ama iyi laf soktu.Diğerleri ortalığı kızıştırmak için'oo'' luyolardı.Bunun sonu karakoldur.Efe belimdeki elini sıktığında ona döndüm.Gülümseyip burnumu öptüğünde ben de gülümsedim ve kapışmayı izlemek için önüme döndüm.

''Valla dayılarına lafım yok.Yakışıklılar.Ayrıca erkek amcaya kız halaya benzer.O yüzden bana benzerse yiğenim taş gibi olucak.'' diyip güldüğünde Özgür'ün ne kadar çok cahil olduğunu anladım.Buna okulda ne öğretiyolar? Daha atasözünü bile bilmiyo.Efe Özgür'ün kafasına vurdu.

''Salak.Kızla tartışmaya giriyosun ama daha bi atasözünü bile bilmiyosun.Yazıklar olsun sana.'' dediğinde güldük.

''Onun aslı; Kız halaya oğlan dayıya benzer olcak cahilciğim.'' diyip güldü.Komik değildi aslında.

''Banane.Bana benziycek yiğenim.Hem abi sende ne hanım köylü çıktın başımıza.Sen git onu savun haklısın.Tamam.Zaten Özgür kim ki?'' bazen kız gibi trip atıyo ama bizi güldürmek için yaptığını biliyorum.Efe tekrar kafasına vurduğunda Özgür inleyip kafasını ovdu.Bu tablo çok tatlıydı.

''Evet,Özgür haklı.Allah korusun bebek Buse'ye çekerse biz naparız? Yok efendim kısa giyme günü,yok efendim makyaj yapmadan olmaz,yok efendim ben çok güzelim.Çocuğun küçücük kıçı uzay boşluğundan sokana kadar çocuk evlenir.Allah korusun.'' diyip kulak memesini çekti ve cama vurdu.

''Yaa! Berke abi.Ne kötülüğümü gördün allahını seversen? Hem onları her kız yapıyo.'' diye isyan etti Buse.

''Daha ne yapıcan kızım! Cadısın işte.'' diyip güldü Berke abi.Buse'yle uğraşmayı çok seviyo.'

''Yürü be Berke abi.Bak seni ilk konakta gördüğümde bu adam çok güvenilir çok doğrucu dedim.Dedim dimi abi?'' diyip Efe onay istemek amacıyla baktı.

''Yalancı.Aynen şöyele dedi; Bu adamların pabucu düz değil.İbne birine benziyo dedin.'' dediğinde güldük.Özgür baya benden daha iyi yalancı çıktı.

''Sen benim abime nasıl küfür edersin lan ergen bozuntusu.'' diyip bacağını sıktığımda inledi.

''Bu ne ya! Karı-Koca bir olup benim oramı buramı mı morartmaya çalışıyonuz? Şöför sağa çek.'' diyip öne seslendiğinde güldük.

''Dangalak.Zaten hastaneye geldik neyin artisliğindesin sen?'' dedi Buse.Özgür omuz silkip kapıyı açıp aşağı indiğinde tek tek herkesin inmesini bekledim.Efe belimden tutup kalkmama yardım etti ve arabadan inip benim inmem için yardım etti.Abimler ve diğerleri çoktan içeri girmişti.Özgür ve Buse ise birbirleriyle didişmeye devam ediyorlardı.Aslında şöyle bi düşününce  birbirlerine yakışırlar.Efe belimdeki elini biraz daha sıkılaştırıp beni kendine yapıştırdı.

''Sizin evden bir tane daha birini alıcaz,sanırım.''diyip güldü.İyi de bizim evde tek kız bendim.Başka kız yok ki.

''Abimleri mi alıcanız?'' masumca sorduğum soruya kahkaha attı.Ne be! 

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin