Töre 14.Bölüm

55.7K 1.5K 51
                                    

1 haftadır  miğdem bulanıyo ve kusuyorum.Yasemin anne hamile olduğumu düşünüyo.Hastaneye gitmedik çünkü istemiyorum.Büyük ihtimalle hava değişikliği yüzündendir.Boşuna masrafa gerek yok.Efe'ye hiç birşey çaktırmamaya çalışıyoruz,çünkü direk hastaneye götürürdü.

''Hatun,sizinkiler yarın dönüceklermiş,buluşalım diyolar.'' 

''Kim gidiyo,beyim.'' birbirimize böyle sesleniyoduk.Hoşumuza gidiyo.

''Berke'ler dönüyolarmış.Buluşalım diyolar,bende tamam dedim.Yarım saat sonra kafede buluşucaz.Hadi hazırlan.'' dediğinde kafamı salladım.Dolabı açıp mavi pantolon,üstünede pembe kazak giydim.Ayaklarıma ayakkanılarımı giydiğimide hazırdım.Hiç süslenesim yok!

''Beyim,ben hazırım gidelim artık.'' dediğimde beni süzdü.

''Aferim!'' dediğinde neye aferim dediğini anlamadım.

''Neye aferim?'' 

''Usturuplu giyinmişsin.Neyse hadi araba bizi bekliyo.'' dediğinde koluna girip aşağı indik.Arabaya binip yol aldık.Kafe uzakta değildi hemen giderdik.Tam ağzımı açıp Efe'yle sohbet açıcakken araba durdu.Arka koltuktan çantamı alıp aşağı indim.Kafeye girdiğimiz zaman bizimkiler bi masadan oturmuş sohbet ediyolardı.Biz geldiğiimizde hepsi ayağa kalktı.

''Wayyyy benim kardeşime evlilik yaramış.'' diyip bana sarıldı Berke abi.Tek tek hepsine sarıldıktan sonra masaya oturduk.Ortada bir sohbet dönüyo ama ilgilenmiyodum.Çünkü sıkıldım.Aklıma gelen bir fikir masaya kollarımı hızla koydum.Çıkan sesten dolayı bana bakmaya başladılar,sırıtarak konuştum;

''Hadi doğruluk mu? cesaretlik mi? oynuyalım.İtiraz edeni ebesini ellerim.'' diyio garsondan boş şişe istedim.Garson şişeyi getirip gittiğinde çevirdim.Burak abi,Buse'ye soruyodu.Buse doğruluk dedi.

''İstediğim soruyu sorabilirim dimi?'' dediğinde başımızı salldık.

''Ama sapıkça bişeyse lütfen üstü kapalı şekilde sor.'' dedi Sinem.Bunada kafa salladık.

''Hımmm...sen hiç şey izledin mi?'' diye sordu yüzündeki sırıtmayla.Bizde sırıtıp Buse'ye baktık,suratında utançlı bir ifade vardı.

''Yaaa!Burak abi,seni yengeme söylemeyen en adi şerefsiz olsun,yengem annesigilden bi gelsin gçörcen sen.''diyip düşünmeye başladı.Kız haklı ama şimdi bu soru sorulur mu?

''Belki izlemişimdir.Eskiden arkadaşlarım böyle şeylere meyilliydi.''diyip  şişeyi aldı.Şişeyi çevirdiğinde,Sinem bana soruyodu.

''Doğruluk mu? cesaretlik mi?'' diye sorduğunda düşünmeden cevap verdim.

''Cesaretlik.'' dediğimde sırıtmaya başladı.Efe;

''Sinem,sakın birisine numarısını verme işi yapma kötü olur.Erkeklere asılmasın.'' dedi uyarıcı sesiyle.Sinem iyice sırıttı.

''Merak etme eniştecim,ben erkeklere sarkıtmıycam,kızlara sarkcak.''dediğinde merakla ona baktık.

''Şu ilerdeki masayı görüyomusun?'' hepimizde arkadaki masaya baktık.

''İşte ordaki sarışın kıza asılcaksın.''dediğinde kafamı salladım.Masadakiler kahkaha attılar.

''Bütün adiliklerin benden çıktığını zannedersiniz ama,bütün piçlikler bundan çıkar.'' diyip sinirle ayapa kalktım.Kızların yanına yaklaşınca yüzme tatlı bir gülümseme koydum.

''Merhaba,şey rahatsızlık etmek istemezdim,şey ben sizden çok hoşlandımda'' diyip sarışına baktım.Kız bana gülümsedi.Naptı? Gülümsedimi? Hass...Kız elimi tutup avcuma bişeyler yazdı.Kız kafasını kaldırıp bana baktı;

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin