Töre 52.Bölüm

25.7K 869 262
                                    

55.Bölümde FİNAL!!


''Almi Abla,senin sonuçlar noldu?'' dedi Buse elindeki cipsi ağzına atmadan önce.

''Bugün almaya gidicez.'' diye mırıldandım ve kucağımda uyuyan Ege'yi biraz daha salladım.

''Bende gelebilir miyim?'' dedi gözlerini kırpıp tatlı olma imajı vermeye çalışırken.Yavru kedi yerine sincaplara benziyodu öyle yapınca.Acaba ona sincap gözlü mü desem?

''Gel.'' diyip omuz silktim.Ege'yi kucağıma alıp yukarı çıktım.Odasına girince yatağına yatırdım ve üstüne ince bir şey alıp hafifçe üstüne örtüm.Hemen yerinde kıpırdanıp ayağını başiğin korkuluklarına attığında güldüm.Ayağını geri düzelttiğimde huysuzlaşıp tekrar attığında dokunmadım.Keyfine baksın.Kapıyı kapatmadan odadan çıkıp kendi odama girdim.Efe;Ece'yi sırtına almış masaj yaptırıyodu.

''Napıyosun!'' diyip hızla sırtında yuvarlanan Ece'yi kucağıma alıp kafasını okşadım.

''Sırtım ağrıyo.Avsun biraz.'' diyip tekar kucağımdan alıp tekrar sırtına oturtturdu.Ece poposunu kıpırdatıp küçük ellerimle Efe'nin omuzlarını ovmaya çalışıyodu.Dudaklarını sarkmış olan yanakları kapatıp küçücük gösteriyodu.Kirpikleri uzundu  ama göz batmıyodu.

''Efe,çocuğunun masöz olmasını mı istiyon?Bırak çocuğu.'' diye cırladım yere attıkları kıyafetleri toplarken.

''Yaa sanane!Kalk git kilorak milorak çek!O zaman susuyodun ya da git ağzına bişeyler tıka.Hep ye sen.'' diye mırıldandı.

''Aşkım niye öyle diyon ya?3-4 ayda hamilelikte aldığım 14 kiloyu verdim.Davul gibiydim sen beni o haldeyken nasıl sevdin ya?'' 

''Elime bulaşık eldiveni geçirip sevmeyi düşünmüşt-'' sözünü ona attığım kıyafet kesmişti.Ece irkildi ve dengesini kaybedip yana doğru yuvarlandığında güldüm.Efe onu koltuk altına alıp kasına yatırdı ve yanağını ısırcasına öptü.

''Efe,valla seni kırbaçla severim.Sinir etme beni!'' diyip elimdeki havluyla ona vurdum.

''Ben varım.Kırbaçla beni!!'' diyip sesine değişik bi ton verdiğinde güldüm.

''Aşkım bişey sorcam?'' diyip ben de Ece gibi Efe'nin kol kaslarına yattım.

''Sor.Sonra ben sorucam.'' dediğinde başımı salladım.

''Bizim evde kırbaç var mı?'' diye sorduğumda kahkaha atmaya başladı.Ne gülüyo ya!Nasıl eyler dediğini kendi kulağı duymuyo mu?İnsan merak ediyo.Ben Efe'den beklerdim böyle şey.Alır mı alır!

''Hayır.'' dedi gülmesini durdurmadan.

''Niye yok?Senin gibi biri yanında küçük bır kırbaç taşır.'' 

''Çünkü hepsi İstanbul'da kaldı.'' dedi kulağıma sır verircesine fısıldarken.Göğsüne vurdum.

''Kimlerin üzerinde kullanıyon acaba?Efe valla alır o kırbacı bi tarafına sokarım.'' diye sinirle bağırdığımda Ece yerinden zıplayıp bana baktı.Sonra Ege'nin göğsüne tırmanıp kafasını oraya koydu ve beni izlemeye başladı.

''Almi,saçmalama ya.Eskileri niye hatırlayıp sinirleniyon.'' dedi ellerini Ece'nin poposuna koymadan önce.

''Ben mi saçmalıyorum?Aa!Ben senin çocuklarının anasıyım!'' dikleşmeden önce söylemiştim.Bileğimden tutup çekti ve dudağımı öptü.

''Ve ben bu kadını ölene kadar çok seveceğim.'' dediğin de gülümsedim.Gözlerinin içine bakınca gerçekten ne kadar güzl olduğunu düşündüm.Erkek olsam yinde Efe'ye yavşardım.Hem duygulu hem parlak hem de çok güzel renge sahip gözlerine bakmak bana huzur veriyodu.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin