Töre 6. Bölüm

92.1K 2.4K 102
                                    

Can'ın çığlık atamasıyla uyandım.UYku sersemliğiyle yere düştüm.Ahhhh kıçımm.Off bu çocuk vallahda billah beni sevmiyo.Yerden kalkıp yatakta ağlayan Can'a baktım.Niye ağlıyo lan bu? Gözlerimi ovuşturup yatakta ağlayan miniğimin yanına oturdum.Elleriyle yüzünü kapatıyodu.Normalde çok tatlısın diyip mıncıklardım ama  ağlıyo şuan.Can'ı yerinden kalkdırıp kucağıma aldım.

''Sen niye ağlıyosun, bitanem'' daha çok ağlamaya başladı.Hıçkırarak ağlıyodu.Ayy ben sana kıyamam ki.

''Ama ağlama bak bende ağlarım sonra beraber burayı göl yaparız.'' bu sefer seslice ağladı.Off çocukları severim amaa,ağlayanları değil.Kapım bi anda öküz gib açıldı.Gecenin bi saattinde bu nasıl bi giriştir abi.Ödüm koptu.Halil;

''Noldu? birisinin ağlama seslerini duydum.Niye ağlıyo b-''

''Susrmsn grizkalı çıçık ağlıyon şurda s.s.'' ahah bunu hep demek istemiştim.

''Hahahahah.HİÇ komik değil.'' tamam biraz haklı.Halil kapıyı kapatıp,yatağımın üstüne oturdu.Can'ın saçlarını okşuyodu.

''Cannn,aşkım,bebeğim,kuzum.HaDİ LAN' SUSTA NEDEN AĞLADIĞINI SÖYLE'' Can bana bakıp  ciddi olup olmadığımı teşhis etti.Tabikide ciddi değiim.

''Şen yüyamda o adamla evleniyodUN.Ve o adam şeni buyaya bidaha getiymiyceğini şöylüyodu.'' ayy kıyamam ben buna.Yanağına sulu bi öpücük kondurdum.

''Eğer öyle bişey yaparsa,sende onların konağını basmaya gidersin.Hatta orda beğendiğin kızıda kaçırırsın.'' Halil kırdarken Can düşünceliydi.Allahım bu çocuk neden akıllı? 

''O jaman şeni kaçırmam geyek.Benimle gelirmisin peki?'' sırıttım.Oğlum biraz büyük olaydında bende arkadaşlarıma hava atardım ama neyse küçüksüm.

''Can can, valla eniştem seni bulur topuğuna sıkar.Adam ol,Almiden uzak dur.'' Halil'in kafasına bi tane patlatttım.

''Salak salak konuşma lan! Güççücük çocuğun topuğuna mı sıkcak.''

''Susarmısın gerizekalı,canım yanıyooğğ şuan'' Can gülerken ben Halil'e 'devam et'' bakışı atıyodum.Salak anlamadı.

''Tama,sen artık git.Biz beraber uyuycaz.''

''Cık cık cık.Can sana hiç yakışıyo mu? nişanlı bi kızla beraber uyumak.'' Can tekrar ağlamaya başladı.Halil tam kapıdan çıkacakken Can yerdeki terliğimi alıp fırlattı.Oha tam isabet.Halil arkasına dönüp;

''Seni anneme söyliycem,cüce'' dil çıkardı ve  dışarı çıktı.Onlanrın bu hali kıkırdadım.

''Off bu evde benden büyük olupta akıllı olan yokmu ya.''' amannn haspam.

''Senin moralin düzeldi galiba hemen şikayetlere başladın.Hem olum biraz yaşın gibi davran.Bak bize hiç biz büyük gibi davranıyoz mu? Büyük gibi davranmak çok sıkıcı valla bak çok sıkılırsın.''Can boynuma sarılıp yanağımı öptü.Senden beklenmeyen hareketler bunlar.

''Beni bıyakmıycan dimi?'' 

''Ama evime gitmek zorunda kalıcam, bebeğim''

''Gitmek zorunda mısın?'' tamam bu sahneyi hatılıyorum.

''Uykum var kanka gitmek zorundayım.'' Can kahkaha attı.Lan bizim ailede neden düzgün bi insan yokki.El kadar bebe bile dengesiz amk.

''Uykucu cirkin'' all işte babasına bak oğlunu al.Bunlaın hepsi aynı anacım,amcamlar bile normal değil.

''İşte bu yüzden senle değil onla evleniyorum.En azından o taş çocuk.''

''Hığğ  bikeye ben ondan daha yakışıklıyım tammı?'' 

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin