''Off Efe! git al işte.Alt tarafı bir waffle istedim.Git al!'' büyük bir off çekti.Asıl ona 'off' zıkkımlanmak istiyorum ben.Ayda bir kez waffle yemezsem biyerim düşer.
''Ne waffle yaa.Gel sana baklava ısmarlıyım,tulumba tatlısı ısmarlıyım,züngül ısmarlıyım.''
''İlk ikisini anladım da,Züngül ne be?''
''Sizi wafflela zehirlemişler.Mardin yöresinin tatlısı.Cahil.'' dediğinde omuz silktim.Biara onuda yerim.Offf ben çok kilo aldım yaa!Buraya gelmeden önce 48 kiloydum,şimdi 55 kiloyum.Ne yediysem artık öküz gibi kilo almışım.
''Efe ben kilo aldım yaa!''
''Farkındayım.Eskiden rahatılıkla kaldırırdum,şimdi biraz zorlanıyorum.Hatta annem bi aralar senle makara geçerdi.Rüzgar olsa uçarsın diye.Hatta rüzgar olduğu zaman kelepçeyle seni kendime bağlıycam.'' O kadar zayıf mıydım ya?
''Ama kilo aldım.Baksana göbeğim çıkmış yaa.Efe beni spora gönder.''
''O ne be öyle,baba beni okula gönder kampanyası gibi.Gidemezsin hem spora mipora.Ben seni böyle seviyorum,hem sen Türk kızısın etli butlu olcaksın.'' diyip karnımı sıktı.Ellerine vurdum.
''Allah allah.Seninde baklava yerine şekerpare olsun o zaman,bunu ne böyle dilim dilim.Yuvarlak yuvarlak olcakki tadı çıksın.Zevk özürlüsü.''
''Hayır spora filan gitmiyosun.Konu kapanmıştır.''
''Yiioooo,ben kapandı demeden kapanmaz.Yaa Efe nolur spora gidiyim nolur nolur nolurrr.''
''Off Almina.Olmaz diyorum.O kadar erkeğin içinde tayt giyemezsin.Olmaz!''
''Sende gel.''diye bir fikir yürüttüm.
''Güzel fikir.Ama hayır.Spor salonuna gidemezsin.Ama...''
''Aması ne? Herşey kabulüm.Şu göbekten kurtulmak istiyorum.'' dediğimde sırıttı.Aauoo bu sırıtışı hiç sevmedim.
''Şu yüzündeki piçimsi sırıtışı sil yüzünden.''
''Aklımdaki şeyler piçimsi olduğu için sırıtıyorum bebeğim.Gel eşofmanlarımızı giyelim sonrada spor yapmaya gidelim.'' diyip tekrar sırıttı.Bu sırıtıştan gerçekten korkuyorum.Dolaba ilerleyip kendine gri eşofman üstünede siyah t-şhort çıkardı.Gözlerimi devirip yanına gittim,dolaptan yine siyah kalın bir hırka çıkarıp Efe'ye verdim.Götün doncak haberin yok.Tarzan gibi dışarı çıkıyo.Kendimede siyah eşofman üstünede kalın düz siyah kazak aldım.Ben üstümü giyerken Efe'de giyiniyodu.
''Gösteri için teşekkür ederim,karıcım.Gece görüşmek üzere.Hatta dans ederek üstünü çıkarırsan çok memnun olurum.'' dedi.
''Hı hı.Çok beklersin.'' diyip kazağı kafamdan geçirdim.Dolabın köşesinde çanta çıkarıp içine yedek atlet t-short ve eşofman koydum.Terleriz sonra hasta oluruz mazaallah.Olum ben resmen yaşlandım lan.
''Hadi hazırsan çıkalım.''diyip benim telefonumuda alıp cebine koydu.Çantayı ona fırlattığımda tutup yürümeye başaldı.Amına koduğumun coolu.Alt tarafı yürüyosun.İnşallah ayağın bi yere takılırda düşersin emi.Ama düşmedi.Omuz silkip arkasından ilerlemeye başladım.Tam evin kapısından çıkıcakken Yasemin anne yanımıza geldi.
''Nereye böyle.'' diyip bizi süzdü.Kadın haklı eşofmanla nereye gidersin? Anca bakkala.Ama ben hayatım boyunca eşofmanla bakkala gidemedim,ben bakkala bile gidemedim.Zenginliğin gözü kör olsun -_-
''Almina kilo almış,onu zayıflatmaya gidiyoruz.'' diyip tekrar sırıttı.Olum bu çocuk böyle sırıtmasın be.
''Ne öyle pişmiş kelle gibi sırıtıyosun,gevurun evladı.Hem kızım senin kilo alman çok normal.'' dediği şeye sırıttım.Ne güzel küfür yöntemi lan.Yine mi hamile olayı ya! Offf.