Teşekkür konuşmasını sonra yapıcam çünkü size çok şey borçluyum.
Not:Sövmeye şimdiden başlayabilirsiniz sdfghj çok tatlıyım :D
---------BERKE'NİN ANLATIMI----------
Elimde tuttuğum kitabın son cümlesini okumak için gözlerimi kaydırdım.Ama ilk önce yatakta yatan kız kardeşime baktım.Ağzına taktıkları şeyle nefes alabiliyodu anca.Yaklaşık bir yıldır komadaydı.
'Siz de beni bırakmayın'dedi Jack adındaki genç adam çocuklarına bakarak.''
Elimdeki kalın kitabı şiifonyer gibi olan yere koydum.Yatakta yatan Almila'ya baktım yeniden.Mardin'e gitmek için havaalanına gittiğimiz yolda kaza yapmıştık.Tırın altında kalmıştık.Biz atlattık ama o atlatamadı.Komaya girdi ve bir yıldır çıkamadı.Bitkisel hayatta yaşıyodu.Doktorlar uyanmak için çabalamadığını söylemişti.Neden çabalamıyo?Biz burda onun için perişan oluyoduk.
''Uyanmanın zamanı gelmedi mi sence güzelim?'' diye mırıldandım eline tutarken.
''Bak,senin sayende kaç kitap okudum kaç flim izledim.Romantik bile okudum,bu benim için büyük bir fedakarlık.Sende fedakarlık yapıp uyansan?Söz veriyorum sana canga alıcam.''dedim.Bi tepki bekledim kımıldaması için.O arabayı hızlı kullanmamam gerektiğini biliyodum.Ama babamları dinlemek yerine yine hız yaptım.(okuyucuların beyni yandı asdfgh )
Kapının açılmasıyla içeri Berk girdi.Yanıma oturup Almila'ya baktı.Bütün yıl boyunca tek yaptığımız şey buydu.Onun yokluğunu hissediyoduk.Yazın,kışın,baharda o olmayınca tadı çıkmıyodu.
O olmadan önce zaten pek eğlenmiyoduk.Zengin züppeleriydik işte.
Size baştan açıklıyım.Çoğunuzun şuan kafası yerinde değil.Biz Mardin'e gidemedik.Dedem kalp krizi geçirmiş ama biz havaalanı yolunda kaza yaptık.İstanbul'da kalmak zorundaydık.Almila kafasının içinde kurduğu rüyayla yaşıyo.Doktorlar uyanmak istediği zaman uyanacağını söylediler ve biz 1 yıldır bekliyoruz.Doktorun bizi duyduğunu söylemişti.Sıkılmasın diye nöbetleşe kitap okuduk,flim izledik,dizi izledik ve bazenleri derdimizi anlattık.
Onun sesini özlemiştik evin içinde sevinç ve mutluluktan eser kalmamıştı.Getirdiğim çantanın içinden bir tane daha çıkarttım.Yarın da bunu okumaya başlarım.Diğer kitap bayağı komikti ama sonunda Katy ölmüştü.Bu biraz kötü oldu eğlenceli kızdı.Ben bile üzülmüştüm.Yanii,arkasında iki tane çocuk ve bir tane de yıkılmış koca bırakmıştı.Sonu olması güzeldi.
Kitabın önsözünü okurken Almila'nın mırıldandığını duyduğumda göz devirdim.Beni rahatsız etmekte üstüne yoktu.Komadasın kızım sen yat zıbar.
''Almi sus kitap okuycam.'' dedim dalgınca.
''Anını sikim!Konuştun sen!Doktor!!'' hızla kitabı yere fırlattım ve koşark doktorun odasını girdim.Kapıyı ani açmamla doktor korkmuştu.
''Almila konuştu!'' diye bağırdığımda doktor steteskopunu alıp benimle birlikte odaya koştu.Sevinçle gülerken Almila'nın içerde gözlerini açıp etrafı taradığını gördüm.Gözlerini açıp bana baktığında koşarak yanına gittim ve elini tuttum.
''Efe...'' diye mırıldandığında kaşlarımı çattım.O kim?Neyse.
''Almila,sonunda uyandın.Uyumaktan çirkinleştin.'' diye güldüğümde o da gülümsemişti.Uzun zaman olmuş gülümsediği görmeyeli.Doktor,Almila'nın kalbini ve nefes alış-verişini kontrol ettikten sonra ban bakıp açıklama yaptı.