Efe'ye baktığımda oda bana bakıyodu.Korkmayın lan terorist değil! Yılan! Olum bu bildiğimiz boğa yılanı.Şaka şaka o kadar kalın değil ama 1 metre kadar vardır.Efe;
''Bence arabayı üstüne sürelim gebersin,pezevenk.'' kıkırdadım.Pezevenk demek o na çok yakışıyo.Ama öldürmesin hayvancağızı.
''Öldürme hayvancağızı canım!Baksana kendi halinde takılıyor.'' tekrar yılana baktığımda bizim tarafa bakıyodu.Sonra birden dişlerini göstererek tısladı.Bağrdım;
''Öldürr amk.Ez kafasını.Geber yılan geber.Ez şu pezevengi.'' diye bağırdım.Kıkırdadı.Sonra arabayı tekrar çalıştırıp hızla yılanın üstünden geçti.
''Günahı senin boynuna.Benim çok günahım var.'' dediğimde kahkaha attı.
''Benimki kadar değildir.'' arsızca sırıtışından dolayı ne demek istediğini anladım.
''Tüğğğğ...sıfatına tüküriyim.'' Dediğimde bi elini direksiyondan çekip yüzünü sildi.
''Allah razı olsun.Bardaktan su dökmüşsün gibi bi hisse kapıldım.''
''Ne demek canım.Yeterki iste.'' sırıttı.
''O güzelim dudaklarını ve dilini tükürmek için kullanma.Başka şeyde kullanırsın.'' diyip göz kırptı.Omzuna sertçe vurdum.
''Allah için, biraz terbiyeli ol.Ben senle bir ömür napıcam ya.Aaaa...uğraşamam ben senle.'' kaşlarını kaldırdı.
''Üzgünüm diyemeyeceğim bebeğim.Bi ömür beni çekmek zorundasın.Çünkü ben seni bırakmayı hç düşünmüyorum.'' sırıttım.
''Ama sen bu kadar romantik olurssan ben kendimi orumantik monoko prensesi zannederim.'' dediğimde kahkaha attı.Bende kıkırdadım.
''Looo! Efe benim şortum filan hepsini sen attın.Ben ne giycem orda.Bakk pantolon giy dersen kapıyı açar atlarım.''Dediğimde kaşlarını çattı.Benim tarafıma bakıp sertçe konuştu.
''Hayır.Kısa şeyler giyinemezsin''
''Sende t-shortünü çıkaramazsın o zaman.Denize girerkende t-shortlerle girersin.''dediğimde kaşlarını kaldırdı.
''Oldu.Başka.İsteren pantolon-gömlekle giriyim denize.''
''Tamam.Bende bikini ve şort giycem.''
''Giymiyceksin.Eğer giyersenn seni çok kötü sikerim.Hatta sana bakan birini görürsem onların gözlerini sikerim.''
''Ne sikmeye meraklıymışsın be! Git kendini sik.Tövbe tövbe.Sen istesende istemezsende ben gi-yi-cem'' bana baktı.Sonra nefesini hızla geri verdi.
''Off...Tamam giy ama onları başka hiç biyerde giymiyceksin.Yüzüğünü parmağından çıkarmak yok.Hep elimi tutucaksın veya yanımda gidiceksin.Beni herkesin içinde öpüp sahabinin olduğunu belli ediceksin.''
''Kaniş miyim olum ben? Tamam yaparız.''Bişey dedik bin defa konuştu resmen.Kafasını benim tarafıma yaklaştırıp yanağımdan öptü.Şaşırmıştım.
''Dudağımdan öpmeni beklerdimm.'' dedim şaşkın sesimle.Sırıttı.
''Araba kullanmasaydım şuan arka koltuktaydık.'' iğneleyici bi bakış attım.
''Senden beklerim ben.Ama bugün öyle bişey yapma olasılığın Ldiya ve Stiles'ın sevgili olma olsalığı kadar az yani.''
''Ldiye denilen kız harbi taş.'' dediğinde koluna bii geçirdim.
''Öküz.Bence Derek'in kaslar- pardon kasların Derek'i çok taş bişey.Stiles'ta çok tatlı.'' dedim.
''Allison.Ahhh....Allison.Keşke ölmeseydin be güzelim.Sen öldüğünden beri kimse t-shortünü çıkarmıyo.Ldiya bile.''