Hahh.Süprizmiş süprizine sokıyım.Sahibin olduğunu bilsinmişmiş.
''Ver lan! telefonunu.Bende senin facene bakıcım.Herşeyine bakıcım.Fotoğraflar,mesajlar,arkadaşlar,ilişki durumlarının,paylaştığın durum.Herşeye bakıcam.'' Ensesini kaşıdı;
''Hımm...ımm şey...benim silmem gereken bişeyler var onu siliyim sonra versem sana?'' hımm.Şimdi sen böyle dedin diye ben daha çok diretirim.
''Ver şu telefonu..Ya..sen.. kesin kızlarla konuşuyosundur dimi.Onlarla foton var dimi.Tüğğğğ....daha doğmamış çocuklarından utan.'' muzipçe sırttı.Hayır bu çocuğun bazan beyni eror veriyo amk.Mal ne sırıtıyon.
''İlk önce'yapma' işlemine geçelim.Sonra onlar benim yüzüme tükürselerde olur.'' DOKKK...Burda beyni eror veren o değil benmişim.Yaa çouğun eline resmen tepsiyle sunarmış gibi koz veriyorum.Allahım sen benim beynime eror vermesine engelle yarabbim.
''Yaa...erkek değilmisin aklın fikrin hep orda.Tövbe yarabbim.E sonrası nolcak.Hığğ? siz sadece yapma işleminde varsınız.9 ay karnında taşıyon biziz,emziren biziz,çocuk sağlıklı olsun diye abur cubur yiyemeyende biziz,geceleri yatmıyo diye başında tepilende biziz.Siz siz nerdesiniz.Söyliyim; bebek sevme sizde, ağlayıncada hemen bize verirsiniz.'' Efe kaşlarını havaya kaldırdı.
''Sen ne feminist çıktın öyle.Yapma işlmi daha zevkli oluyo hem.E ağlayıncada sizi istediğini biliyoruz.Şahsen ben baba olsam seninle ilgilenirken çocuğumuzu unutursam kusura bakmasın.Bu kadar güzel bi karım varken unutmam çok normal.Senin güzelliğin karşısında sarhoş oluyorum.'' Beni belimden çekip kendine bastırdı.Anlımdan öptükten sonra muzihçe sırıttı.
''Veee...sanırım sende ilgilenemiyceksin.Çünkü tek bi hareketimle bile kendinden geçiyosun'' boğuk bi sesle konuştu.Allam ben sana nasıl bi iyilik yaptımda sen bana bu kadar taş birini yolladın.Kendine gel Almi! Hem bu çocuk seni klişe hareketlerle tavlamaya çalışıyo.Güzellik sarhoşuymuşmuş.Yemem lan ben bunları.
''Sarhoşmuşmuşmuş.Sen git o sana kucak dansı yapan kızları sarhoş olduğun zaman sik.Güzelmiş.Sen git İstanbuldaki o altına aldığın kızlara güzel de.Salak'' diyip kollarından kurtuldum.Evet biliyorum bütün romantizimi bozdum.Tam arkamı dönmüş gidiyodum ki telefonu almayı unuttuğumu hatırladım.Gidip telefonu elinden sertçe çektim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.
Sonra telefondan facesine girip önce mesajlara baktım.Tam tahmin ettiğim gibi hepsi kızlarlaydı.Hayır anlamıyorum burda konuştuklarıda hep .Tövbe tövbe ya.
------EFE'DEN----
Hayır abi,ben bu kızı hiç anlamıyorum.Hayatımda ben öyle sözle sarf etmedim, ve ben ona bunları söyledim ama o...Geldi herşeyin içinde etti.Hah..bide erkeklere öküz derlerr.Acaba bunu diyen bu kızla tanışmış mı? Birisinin koluma girdiğini hisettiğimde koluma girene baktım ama göremediim.Boyu kısaydı, kafamı indirdiğimde Buse kaşlarını çatmıştı.
''Tamam, anlıyorum boyum kısa ama o kadarda değil yani.Hem sen deve gibiysen ben napam? ha? napam.'' Bunlar ailecek böyleler valla.Hepsi mutasyona uğramış.Ama allah var hepsi taş gibiler.Ama hepside cadalozlar.
''Enişte, eğer facende,insatgramında veya diğer sosyal medyanda kız varsa kiğ muhtemelen var.Veya kız fotoğraflarına 'çok tatlısın' 'bi ara görüşelim' gibi yorumlar varsa.Ebeni siktii...Haa bu arada mevlüdünde helvanı nasıl istesin? Fındıklı,cevizli hangisinden olsun?''
Şimdi kesinlikle fotoğraflarımın altındaki yorumlarda kesinlikle öyleleri var.Hatta daha edepsizleride var.Varda bu kız neyden bahsediyo? Ne helvası? Ne mevlüdü.
''Sen neyden bahsediyon ??''
''Öldün.Öldün enişte.Hadi ölmedin diyelim Almi abla bunu sana hep hatırlatır.Ebeni siker.'' valla yapar.Yaparmı yapar.Öldüm mü lan ben? Ama ben daha Almiyle gerdeğe girmedim.Yok be alttarafı herzaman hatırlatır.Kadın değil mi çekicez.