''Hadi kızım yaa! iki saattir hazırlanıyosun''diye böğürdü abişçim.Hemen cevap verdim.''Yaa! abi kendi mevzuniyetim.Hem iki saatir sende hazırlanıyon''diye tiz sesimle aşağıya bağırdım.İncemde salak ayakkabıları giyinemiyorum.Hahh! şükür oldu.
Aşağıya indiğimzaman herkesin gözü bana döndü.Elbisemin rengi toz pembeydi.Göğüs kısmı komple taşlıydı.Tek bacağımda derin yıtmaç vardı.Straplez kısmı kalp şeklindeydi.Yani göğüs dekoltesi hafif vardı.Berk; bana ağzını açarak baktı,sonra elimden tutup terafımda döndürdü.Uzun bir ıslık çaldıktan sonra;
''Sen naptın kendine Almi! Afet olmuşsun be! Kardeşim olmasa varya'' diyip sırıttı.SAPIK.
Berke abi,Berk'in kafasına bi tane patlattı.Ellerin dert görmesin.''Evet, Almi! Afet olmuşsun,hadi kalk git başka bişey giy''dedi.Ona şaşırmış şekilde baktım.Tam ağzımı açıcakken Babam konuştu;
''Saçma,saçma konuşma lan!''diyip bana gülümseyerek baktı.Seviiyom lan ben bu adamı.''Sadece yanından ayrılmayın,nereye giderse sizde gidin''dedi.Abimler bana piç smile yaptılar.Babama, vur dedik öldürdü.Berk ve Berke abi bana kollarını uzattılar.İkisininde kollarına girip,yanaklarına sulu öpücük kondurdum.
Aaaa! ben size kendimi tanıtmadım.Ben Almina ÖZTÜRK.Bu sene 21 olucam.Ama üniversiteyii 2 yıl okudum.Çünkü babamın şirketinde çalışacağım.3 kardeşiz,anlaşıldığı gibi tek kızım.Berk, benden sadece 4 ay büyük ama abi dememi istiyor.Berke abim ise 23 yaşında yani bnden şuan 3 yaş büyük.Abimler benim zor zamanımda yanımdaydılar.
Aslında biz üvey kardeşiz.Ama insanlar soyadımızı duyana kadar bizim üvey olduğumuzu anlamazlardı.Babam öldü, annemle ölmeden önce zaten boşanmışlardı.Zaten annem 2 ay sonrada Faruk babayla evlendi.Babam öldüğü zaman daha 12 yaşındaydım.
Babam;
''Partiden sonra mezarloğa gitmek istermisin, bebeğim?'' başımı olumlu anlamda salladım.Babam benim yüzümden öldü.Bunu hatırlayınca yüzüm asıldı.Abimler anlamış olucaklarki yanağımdan öptüler.Yüzümde tebessüm oluştu.
Arabaya yaklaşırken ön koltuğa oturmak için koştum.Ama;Berk, benden önce davrandı.2 arabayla gidicez.Babamla, annem öyle istedi.Zaten sığmazdık.Veee! YOLCULUK BAŞLASIN!!
3 saat sonra(21.40)
MEZARLIK..
'' Selam Baba! bugün mevzum oldum,senin istediğin gibi.Yanımda olmanı çok istiyorum! Ama yoksun, diğer güzel olaylarda gibi' keşkw o arabaya bin meseydin! keşke seninle tartışmasaydım.''Ağlamamak için çabalıyordum.Abim yanıma gelip bana sarıldı ve arabanın arabanın oraya götürdü.Arabaya yaklaşırken Baba-kız tartışan birilerinii gördüm.Kız babasına ''Senden Nefret Ediyorum!'' diye bağırdı.Sonra koştu,o koşunca bnden arkasından koştum.Kolundan tutup babamın mezarının oraya getirdim.Bana anlamsızca bakıyordu.
''Babana bi daha senden nefret ediiyorum deme!'' diye onu uyardım.''Bende ona demiştim.Sonra onu bi daha göremedim.Çünkü öldü.Ona son sözüm oldu.Seni seviyorum yerine, o üç kelime oldu.Onunla,sizinn gibi tartışıyoduk.Çok anlamsızdı.Sonra babama o üç kelimeyi bağırarak söyledim.O da, kapıyı çapıp gitti.Sırf beni kırmamak için.Ama ben onu kırmıştım.2 saat sonra öldüğünü, öğrendim'' Sonlara doğru sesim kısıldı ve göz yaşlarım akmaya başladı.Küçük kıza döndüğümde ağladığını gördüm.Hadi ama! ağlasın diye söylemedim.''Hayatındaki herşeyin kıymetini bil,mutlu olmak için aptalı oyna.'' bana tebeüssüm edip kafasını salladı.Onu babasının yanına götürdüm.Adama tebüssüm ettim.
-----------Ev--------------
Herkes odalarına çıkıp üstünü değiştirdi.Annemle, babam aşağıya çağırmışlardı.Abimlerle aynı anda odandan çıktık.Berke abim, önümden geçti.Ve cool,cool yürümeye başladı.Ben bunu bozarım!.koşarak sırtına atladım.Kahkaha atarak koşmaya başladık.Oturma odasına girip annemleri bekledik.Geldiler.Annem;