Töre 43.Bölüm

29.4K 990 25
                                    

Bu kadar sıcaktan dolayı neredeyse soyunup öyle gezicektim evin içinde.Bebekleri uyutmuştum.Ece tekme attı ama olsun kendi evladım.Zaten karnımdaykende çok tekme atıyodu.Nerden biliyonuz derseniz,nerden bilcem lan!Uyduruyom.Oturma odasına girdiğimde Efe yayılmış dondurma yiyodu.Hiç sende yer misin diye sormuyo?


''Anca kendini düşün zaten.Ben gidiyim bu kıllıkta,bu sıcakta iki tane bebek uyutıyım sen gel burda dondurma ye.Boğazında kalsın.'' diyip evin içinde koşarak rüzgar oluşturmaya çalıştım.Efe t-shortünü çıkartmış rahatça dondurma yiyo.Erkek olasım geldi.


''Çok sıcak.'' dediğimde Efe dikleşip yanıma geldi.


''T-shortünü çıkart.'' dedi sırıtarak.


''Kendin için söylüyosun.'' dedim.


''Tabi kendimide düşünüyom.Hadi çıkaralım.'' dediğinde umursamadım ve çıkartmasına izin verdim.Efe sırıtarak bana baktığında ben de sırıttım.


''Banyoya gidelim.Hem sen ferahlarsın hem ben rahatlarım.'' diyip göz kırptı.Banyo yapmak fikrin güzeldi ama Efe'nin bahsettiği 'rahatlama' daha farklıydı.Beni sırtına aldı ve ilerlemeye başladı.


''Aşkım, kavga giden ve sevgilisi gelip kavga ettikten sonra sırtına alıp güzel kalçasıyla bakışmaya mahrum kalan kız değilim.Liseli olsaydım neyse.''dedim kalçasıyla bakışmak yerine kafamı apucunun arasına soktum.Boynum acıdı.


''Zaten ben de,sevgilisiyle kavga ettikten sonra sevgilisini bıraktıktan sonra sırtını alıp götüren çocuk değilim.Direk ordaki odaya atardım.Ne bekliycem eve kadar gitmeyi.'' dediğinde güldüm.Klasik hikayelerden değildi bizim hikayemiz.


''Ee,o zaman indir beni.'' dediğimde Efe bacağımı ısırdı.Bacağım acıdığı için ayağımı öylesine salladım.


''Kafama tekme attın.Şimdi bende senin kalçana şaplak atıcam ve ödeşmiş olucaz.'' dedi.


''Efe,çocukları çok zor uyuttum zaten.Uyanırlarsa sen bakarsın ve bana hizmet edersin.Çıldırtma beni!'' dedim seslice.


''Sevişceksek,herşey yaparım.Hadi gidelim,Almi.'' dedi ve yukarı çıkmak için merdivenlere yöneldiğinde arkamızda olan dolabı tuttum.


''Efe söz yaparız.Ama şimdi olmaz.'' dediğimde isyan edip beni bacaklarımdan çekiyodu.Masa yere düştüğünde ben düşmiyim diye Efe göğsüden tuttup dik pozisyona getirdi.Masanın üstündeki şeyler yerle öpüştüğünde çıkan sesten dolayı çocukların uyanmamasını diledim.


Biraz ses gelmesi için bekledik ama ses gelmeyince rahatlayıp Efe'nin kucağından indim.


''Şimdi ben seni öpmeye başlamış olsaydım çocuklar götlerini yırta yırta ağlarlardı.Şansımı sikiyim.'' dediğinde güldüm.Doğru aslında,o kadar gürültüye uyanmıyolar ama Efe bana yaklaştığında hemen kendilerini yırtıyolar.


''Arpa yiyen oğlu arpa yiyen.'' dediğimde Efe bana garipçe baktı.


TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin