Güne yanağıma konulan sulu öpücükle uyandım.Efe'dir diye düşündüm.Yüzümde büyük bi sırıtışla gözlerimi açtım.Hayy...sikiyim ya.Off...bu cücenin ben ya.
''Ne öpüyon lan, pezevenk''.Evet beni öpen Efe değil,Can'dı.
''Beyenemedin mi? Hem benden daha iyisinimi bulcaksın?'' dediği şeye gülümsedim.Can'ı kolundan çekip yanıma yatırdım,yanağından öpüp, sıkıca sarıldım.Didişiriz midişiriz ama severim bu hırtoyu.
''Yaa!! bıyaksana yaa! teylemişsin.Iyyyy!! pişlik.''Tipini siktiğimin malı.
''Kalk..kalk siktir lan'' çocuk sanki bunu dememi bekliyormuş gibi,yatataktan fırladı.Bende kalkıp, üstümü giymek için dolaba yaklaştım.Evet sabahları ilk kıyafetlerimi giyerim,çünkü su soğuk gelir.Beyaz pantalonumu ve üstünede yanlarında yeşil,pembe,beyaz renklerde olan beyaz t-shortümü aldım.Yeşil converselermide ayağıma geçirip banyoya gittim.
Aşşağı indiğimde herkez kahvaltı yapıyordu.Bi ben eksiğim.Dedemin yanağından öpüp yerime geçmeden önce 'günaydın' dedim.Kızlardan ve erkeklerden ses gelmedi.Tabi öküz gibi tabaklarına gömülmüşler.
Babaannemin yaptığı,çilek reçelini gözüm aradı ama bulamadım.
''Sultanım,reçellerim nerde benim?'' babaannem masaya baktı.
''Kızım, seninde gözlerin görmiyir artık.Kör müsün, kuzum?''Necla yengenin önündekinleri gösterdi.Valla babaannemde, annem gibi bişeyi bulamayınca nerde diyo sorarım, söylediği yerde ben bulamam ama kendisi bulur.Sihir mi yapıyosunuz lan?
''Yavaş ye'' Burak abi beni yavaş yemem hakkında uyardı ama omuz silkttim.
''Saanne'' dil çıkardı.
''Cık cık ckı cık kaç yaşındasın olum sen.Sana abi diyoz, hiç yakışıyomu bu hareketler.''Masadakiler kıkırdadı.Bende kıkırdadım ama sevincimi çirkin bi ses böldü.
''Ama şende çocuklaşıyosun.Hatta sen bendende çocuksun.'' bu çocuk her boka neden karışıyo neden?
''Sen sus cüce! büyüklerin lafına karışılmaz.Yinge şu çocuğuna emzik verde sussun''Masadakiler bizim atışmalarımıza gülerkende söyleniyolardı.
''Hımm...ben bebek diyilim bi kere tamm mı? s.s'' diyip dil çıkardı.Tabi bende çıkardım biz birbirimize dil çıkarırken, kapı açıldı.Asağı baktığım zaman,Efe'nin geldiğini gördüm.Yüzümde istemsice sırıtış oluştu.O da beni görünce sırıttı.Aslında iyi çocuk ya! merdivenleri çıkıp yanımıza geldi.
''Herkeze, günaydın.''Herkezde ona günaydın dedi.Bana niye demiyonuz lan!
''Hangi rüzgar attı seni buralara, evlat'' Ramiz dayı sen misin?Dede allahnı seversen atsa atsa Mardin rüzgarı atar.
''Almina ile kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm'' aaa!! ama ben zıkkımlandım ki.Lan oğlum yarım saat önce neden gelmiyosun.
''Almina kahvaltısını et-'' amcamın sözünü bölüp konuştum.
''Hadi gidelim ben zaten doymamıştım''
''Masadaki herşeyi tıkındın daha doymadın mı? Enişte sen buna para yetiştiremezsin, batırır bu sizi.''Siktir git lan Halil...Masadakiler kıkırdarken bende Halil'in kafasına bi tane yapıştırdım.
''Batırıcaksa o batırsın.''
''O-oo-oooo olmazki böyle''
''Neyse biz gidiyoz'' diyip aşşağı indik.Arabaya binip yola çıktık....
''Berdel olucak gün sen neden ağlıodun'' bana sorulan soruyla afalladı.Tamam bunu beklemiiyodum işte.
''Ağlamadım ki.'' dedim masumca.