Sabah birinin beni çekmesiyle yere düşüp uyandım.Kıçımın, başımın acısıyla inledim.Yaaa ben birnin beni çekip düşürmesiyle değilde, kendim yere düşüp uyanmamı beklerdim.Hangi gavatın törettiyi beni çektidede düştüm.Babam, dedem, ve amcalarım hariç.
Kafamı kaldırıp beni düşürene baktığım zaman, taş çocuk olduğunu anladım.Ama neden sinirli olduğunu anlamadım.Kafamı ovup yerden kalktığımda, hala uykuluydum.Ama uykulu olmam laf sokmıycağım anlamına gelmiyo.
''Benim bildiğim-esneme- normal insanlar, normal insanları, normal bi şekilde kaldırır.'' diyip tekrar esnedim.Ne normalli bi cümleymiş amk.
''Sen kendini çok mu normal zannediyosun'' dediği şeye biraz düşündüm.Sonra anlayışla kafamı salladım.Taş haklı beyler dağılın.
''Hem senin bu çocuğun üstünde ne işin var he?''Berke abimi göstererek bağırdı.Ne bağırıyon lan ibinos.İbinos benim bulduğum bir küfürdür.İbneyle-orospunun birleşimidir.Bağırmasının şiddetiyle,Gizem'de yere düştü.Abimlerde kalktı.Hıığğ tam oldu.Ama ben gülmezsem yapamam ki.Gizem'e elimi uzatırken öküz gibi böğürüyodum.
''Şeytan diyoki al eline, tezekli küreği, ağzına ağzına vur.Sus lan!'' diye konuştu bana karrşı.
''Cık cık cık tezek mezek olmuyo ama kankiş'' diye mırıldandım.Ona kankiş dememi sevmez ama sevimli bulur.
''Kızım bana, kankiş mankiş deme.Lan kendimi kaniş gibi hissediyorum.''diye oda benim gibi mırıldandı.Gözleri arkama kaydığında, taş varlığı unuttuğumu hatırladım.
''Aaa! hoşgeldin enişte''diyip ayağa kalktı.Abimler hala uyku sersem-sanırım taşın burda olduğunu anlayıp öküz gibi fırladılar.
''Sana bi soru sordum'' dedi bana bakarak taş çocuk.Lan! kahpenin dölü insan bi ismini söyler.Soru neydi lan!.Heee buldum.
''Dün hep beraber yattık.Bende birazcık(!) deli yatarımda ondan'' dedim.Etrafına bakıp konuşmasına başladı.
''Neden sizden başka birileri yok?'' diye sordu.
''Eee burdalar ya- aaa kalkmışlar'' hiğğ kalkmışlarsa bizi uyandırmak için türlü türlü işgence yapıcaklardı.
''Allah razı olsun, sayende değişik bi şekilde uyanmadım.'' diye söylenip sırıttım.Sanırım o ne demek istediğimi anlamamış olucak ki kaşlarını hafif kaldırdı.
''Neyse, boşver.Sen niye geldin.''
''Seni almayaa geldim'' sert ve otoriter bi sesle söyledi.Aman gülse sanki götü yarılcak.Tövbe tövbe
''Oyun mu oynuyoz olum? açık konuş, çünkü ben düşünmek istemiyorum.'' gözlerini devirdi.Ohaa!! o da devirebiliyo.Lan bi tek ben yapamıyorum ya.Devirmeye çalışıncada uzaylılara benziyom.
''Bugün seni istemeye gelicez.Gelmişkende söz kesicez, yani sana yüzük bakmamız lazım''
''Tamam,10 dakkada hazırız''Heyy bunu benim demem gerekiyodu.Gizem'in değil.Gizem kolumdan çekip beni odama kadar sürükledi.
''Çabuk hazırlan' dedi.Tam kapıyı kapatıcakken mırıldandım.
''Gerizekalı, beni kendisiyle karıştırıyo'' kapı biranda komple açıldı.
''Seni duydum.''yastığımı alıp fırlattım.Ama isabet tuturamadım.Ama annem atınca, 12'den vuruyodu.
''Yazık, hiç Zehra yengeme çekmemişsin, çekim hatası''diyip siktir olup gittti.Kız çok yüzsüz amk