Yanağıma konulan sulu öpücüklerle gözlerimi açtım.Offf Can yaa...
''Can, siktir git valla terlikle ağzına patlatırım.''
''Can kim lan?'' bu ses,bu eller, bu dudaklar,Efe.
''Sen gerçekmisin yoksa o saçma rüyalarımdan birimi?'' evet bazen saçma rüyalardan kalkınca böyle hissediyorum.Sırıttı.
''Hımm..öp bakalım gerçekmiymişim değilmiymişmiyim?'' bana doğru dudaklarını yaklaştırırken,dudağına bi tane patlattım.Sonra bende sırıttım.
''Evet gerçekten gerçekmişsin.Terbiyesiz kalk lan üstümden.Hem ben dünü unutmadım daha hadi canım uza.''
''Bende dün geceyi unutmadım.Tekrar yapalım mı?'' sırıttı.Tövbe ,tÖVBE.Yapalım falan ayyy,sapık.Onun belimdeki ellerini çekmeye çalıştım ama beceremedim.Hayır anlamıyorum neden erkekler bu kadar güçlü, ne ya kas yapmayıp evinizde oturun.Güçsüz olun nolcak.Yerimde kıpırdanıp kurtulmaya çalıştım.Efe boğuk bi şekilde inledi.Canınımı yaktım acaba yattığım yerden nasıl becerdim acaba.
''Yavaş ol.Ben bi erkeğim hatırlatırım.'' dediği cümle beni şaşırtnış olabilir ama kesin buu daha da ileri gitmeyi düşünüyodur lann!!! Oldu başka avcunu yalar anca.
''Uzak dur, ahbap'' Onu birazcık ittim ve o ortamdan çabucak uzaklastım eğer orda dursaydım hiç aklınıza bile gelmeyecek şeyler yapabilirdimm anlayın artıkk yaniiğ.Bence ordan uzaklaşmam çokk güzel oldu.
''Allah allah. en sonunda olcak yani hiç kaçıp durmaa'' homurdandığını duydum ama umursamadım.Lan bu valla çok sapık çıktı ben bunla napıcam.Off ya sapık bi kocayla evde baş başa kalmak, Bütün dünyada sadece Ajdar'ın şarkısı çalması kadar kötü yaniiğ siz bilirsiniz yaniiğ .Neyse ben kıyafetlerimi almayı unuttum.Off bide o odaya girmek tehlikeli olabilirmi ki? Nolcak ki?Alttarafı odama geri döncem.Kapıyı açıp odama girdiğimde.Girmez olaydım.ASLINDA İYİKİ GİRMİŞİM LAN NİYE GİRMİYİM BÖYLE MANZARAYI Bİ DAHA NERDE GÖRCEM BEN.Tamam aertık iyice saçmalamaya başladım.Size ne gördüğümü söyliyim;Baklvaların Efe'si var resmen.Yani efe üstünü giyinmemiş daha sanırım t-shortünü arıyo.Şu tıranstan çıkınca t-shortünü verebilirim.Kafasını benim tarafıma çevirip sırıtttı.
''Manzaranın tadını mı çıkarıyosun? Bende çıkarabilirmiyim peki?'' Upss yakalandık.Evet çıkarıyom sanane!
''Sen ne manzarasının tadını çıkarcan.Yani burda boy aynası banyoda var ama onuda sökemeyiz.'' dediğim şeyle kahkaha attı.Ayy sen neka güzel gülüyon öyle.Acaba ben bu çocuğu gözümdemi büyütüyom.Ya bu mal hala gülüyo salak insan gülmekten yorulur yani.
''Bilmem,t-shortünü çıkarman lazım.Ne manzarası olup olmadığınada ben karar veriyim.''
''Haaa tamam bende bişey zannetti- heyy defol lan.Nah açarım.Tövbe tövbe.Sen nasıl Mardin'lisin öyle.Olmaamışsın sen tekrar yapsınlar beğenmedim seni.''
''Beğenmediysen benim kopyamı beraber yaparız'' lan pezevenk illa beni kızartcan dimi.
''Hıığğ...senden bi tane daha olursa heralde ben bayılırım''
''Tabi kızım..bana bakan kızlar bayılır.Baksana şu kaslara, benden bi tane daha olsa kızlar kesin ölür.'' sikerim lan o kızları hangi hakla sana bakıyolar.Bi tek ben bakarım başkası bakamaz.Yasaklıyom lan, bi daha t-shortünü çıkarmıyosun.
''Ohaa! sen sokak ortasında üstünümü çıkarıyosun.'' şaşkınlıkla ona baktım.Şahsen ben bile çıkarmıyorum,ama o niye çıkarıyo.Bence erkek olduğu için çıkarıyodur.Mal mı lan bu? Bide Mardin'de? Oha Mardin ben görmeyeni açıllmışmı napmış.Lan bu çocuk burda değildi dimi.