Töre 21.Bölüm.

64.9K 1.6K 306
                                    

Boynuma konulan öpücüklerle uyanmıştım.En güzel uyandırış şekliydi.Gözlerimi açtığımda Efe bana bakıp gülüyodu.

''Niye gülüyosun?'' etrafıma baktığım zaman hala konaktaydık.İyide  biz akşam kendi evimize gitmemişmiydik?Üstüme baktığımda tarlada spor yaptığımızda giydiğim kıyafetler vardı.Ne yani ben rüya mı görmüştüm? İyi de bu çok saçma.Rüyam çok uzundu,birisi bişey yazmaya kalkışsa 4 bölüm rahat çıkardı.

''Uyumaktan gözlerinin altı şişmiş,karıcım.Öğlen bi yattın kalkmak bilmedin.Neyse hadi kalk sana süprizim var.'' diyip burnumdan öptü.Harbiden rüya mı görmüştüm? Yani Efe benim boğazımı sıkmadı mı? Ayağa kalkıp banyoya gittim.Aynaya baktığımda izler yoktu.Hiç bişey yoktu.Odaya dönüp Efe'nin yüzünü incelemeye başladım.Dudağının kenarında kabuk bağlamış bir yara olması gerekirken hiç birşey yoktu.Efe ellerimi tuttu ve narin dudaklarıyla öptü.

''Sana dün gece bağırdığım için özür dilerim.Düşündümde sen haklısın.Emin olduktan sonra bana söylemek istiyebilirdin bunu düşünemedim.Hadi ben senin hamile olduğu bilmiyomuş gibi yapıyım sende bana hamile olduğunu söyle.'' hepsi rüyaymış.Tabi bana o gece bağırması değil.Bunada şükür.Rüyam ya da kabusum iyiki rüyaymış ya da kabus.O olayın gerçek olmasını istemiyodum.Düşünsenize;Efe'nin o kızı tercih etmesi.İkisinide üst üstte yatırır sikerdim.Ona yaklaştım.Hamile olduğumu söyliycektim.Tepkisini merak ediyodum.

''Efe....Sevgilim,ben hamileyim.'' diyip sırttım.Efe çığlık attığında şaşırmıştım.Gülmeye başladım.Efe ellerinin kafasına koymuş çığlık atarak bir ileri bi geri gidiyodu.Beni belimden tutup döndürmeye başladığında ona sarıldım.Durdu.

''Ben diyorum ki araya bir tane daha sıkıştıralım?'' dediğinde omzuna vurdum.Kıkırdadı.Dudaklarıma yaklaşıp öptü.Yumuşak öpücüğüne karşılık verirken düşmiyim diye beni kalçalarımdan tuttu.

Elimi kaslı göğsünde dolaştırdım.Bahse varım bu kasları yapmak için bayağı zaman harcamıştır.Dudaklarını dudaklarımdan çekip gülümsedi.

''Sana bu hediyeden daha güzel ya da eş değerde olan hediye almak isterdim ama bu hediyeden daha değerli bir hediye yok.Sen bana bir sürü hediye verdin aslında,Almina.Belki farkında değilsindir.En büyük hediyelerinden biri benimle evlenmen,beni sevmen.Bu güzelim hediyeler yetmiyomuş gibi birde hamile olduğunu söylüyosun.Bana bundan sonra hediye alman gerekmiyo.Çünkü bunlar aldığım-alacağım en güzel hediyeler.'' gözlerim dolmuştu.Efe'nin içine Aşık Veysel mi girdi? 

''Ağlama.Senin ağladığını görünce benim canım da acıyo.'' dediğinde gülümsedim.Burnumdan öpüp bana sarıldı.Hala onun kucağındaydım.Ona bende sıkıca sarıldım.Boynuna küçük bir buse kondurdum.

''Ahhh.Almi.Ne kadar çok azgın ve sapık olduğumu bildiğin halde beni etkiliyosun.Hamile mamile dinlemem atarım yatağa haberin olsun.'' dediğinde kahkaha attım.Ben bu Efe'ye aşıktım.Sapık ama tatlı,tatlı ama muzip.

''Hadi sana süprizimi gösteriyim.'' dedi ve kapıya ilerledi.Hala onun kucağındaydım.

''Efe.Annenler görücek.Napıyosun.'' 

''Ben onları unuttum.Al işte Almii!Bunlar hep senin suçun.Sen beni baştan çıkarmasaydın ben onları unutmazdım.Git üstüne bişey giy.Donucaksın.'' dedi ve beni indirdi.Bu haline kıkırdadım.Üstüme montumu alıp giydim.Onun yanına gittiğimde beni belimden tuttup kapıya yönlendirdi.

''Haa...unutmadan.'' elini kabanının cebine soktu.Çıkardığında bana telefon aldığını gördüm.

''Kaç aydır telefonun yok.Eski markanın bir üst modelini aldım.'' dediğinde gülümsedim.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin