Töre 11.Bölüm

68.8K 1.8K 70
                                    

''Efe...Efe....aşkımm'' 

''Loooo..''        

''Şitt..çocuk.''

''Loooo..! bizim köylü.'' Bi uyudu bi uyanmadı buda anasını satıyım.

''Kalksana oğlum...'' dediğimde homurdandı.Kış uykusu var lan resmen! hostes yanımıza gelip bizi tekrar uyardı.Uçakta kimse kalmamıştı,bi tek biz vardık.Öküz kocam kalsagidicez ama kalkmıyo.Efe ağzından bişyler geveledi ama ne demek istediğini anlamıştım.

''Dudaktan öpsünde görek.'' demişti.Yanağına hafifçe vurdum.

''Sen çok fazla Yahşi Cazibe izlemişsin.Kalk lan! sabahtan beri senle uğraşıyorum.Kış uykusuna mı yattın naptın sen?'' sırıttı ama kalkmadı.

"Hay ben senin ağzına sıçam Efe kalk lann hadii bak uçakta herkes indi bi biz kaldık!!" aha kaşlarını çattı. Ayy uyurken kaşlarını çatınca çokk tatlı oluyo lan buu yirim olum ben seni.

"Senn benim ağzıma sıçmak! Bok sıçarsın."dedi ve tekrar yattı hem salak hem de öküz lan buu çocuk 

"Tabii bok sıçarım başka ne sıçabilirim kii mal mısın olum!!"dediğimde tekrar homurdandı ve uyumaya hala devam ediyo lan bu jojuk ama olmuyo böle vallaha görürsen senn ihihi.

"Lan Efe biliyon mu geçenlerde işte bu bizim salak Gizem'le geziyoduk biz işte gezerken birde ne görem böle taş kaya meteor olan bir kaç tane çocuk bunları görünce yeminle biz şoka girdik,gerçek anlamda.Markete girdik işte anladın sen artık yanii sonra ben onlardadan da taş bir kocam olduğunu hatırladım ve sonra gittik işte aslında ben hala Gizem'in hala ordan gidelim teklifimi nasıl kabul ettiğini düşünüp duruyom hee kesin bu kızda bişeyde var neyse dönünce sorayım artık." dediğimde Efe de saydırmaya başlamıştı ahh yavrum benim saçmaladığımın farkındayım sende uyansaydın bee adamm -_- 

"Off bebeğim yine saçmalamaya başladın bu ne şimdi hee artık ben şok ben iptal başlar ohh mis!!! Lan kızım sen nasıl burada ben dururken gider başka oğlanlara bakarsın sikerim kızım senii.Allah'ım yaa bide unutmuşmuşta hatırlamış beni." sırıttım.Hostesin yine yanımıza geldiğini görünce Efe'yi dürttüm.'tamam' diye homurdandığında gülümsedim.

Hostes yanımıza geldiğinde Efe'ye bakıp gülümsedi.Gözlerimi kısıp kıza baktım.Efe'ye baktığımda kemerini çözmeye çalışıyordu.Efe'nin elinden tutup kemeri çözdüm.Efe gülümseyip;

''Karım ve marifetleri.'' dedi.Gülümsedim anlımı öpüp çantaları almak için kalktı.Bende kalkıp üstümü düzelttim.

''Tamamdır.'' dediğinde.Kafamı salladım.Hostesin nereye kaybolduğunu bilmiyorum,umursamıyorumda.Kapıya geldiğimizde o kızı gördüm.Yüzünde yayban bi gülümseyle.Hayır körmü  bu kız? burda el ele tutuşuyoz.Efe'nin kolunu aşağı doğru çektim.Başını bana eğdiğinde fısıldadım.

''Kızla el sıkışırsan,balayında kanepeyle yatarsın.'' yüzüme bakıp sırıttı.Sonra dudaklarıma küçük bir buse kondurdu.Gülümsedim.Uslu kocam benim.Kapıya geldiğimizde kız elini Efe'ye uzatmıştı ki Efe kızın yüzüne bile bakmadan yürümeye devam etti.Kapıdan çıktığımızda kulağıma eğildi.

''Oldu mu,karıcım?'' gülümsediğinde gülümsedim.

''Alkış,kocama'' kıkırdadık.

''Tehtidin hiç hoşuma gitmedi.Balayında kanepede yatmak mı olurmuş?'' diye mızmızlandığında gülümsedim.

''Karı sana asılıyodu.Şimdi sende onun elini tutarsın falan kötü olurdu.Ondan böyle bi tehdit buldum.''

''Gece görcen sen tehditi.'' 

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin