Töre 46.Bölüm

28.4K 821 98
                                    

''Efe,git ütü yap! Özgür sen de bulaşıkları makineden çıkart.'' diyip elimdeki oyuncakları sepete attım.Hastalanmamın üzerinde 2 gün geçmişti ama ben hala kendimi iyi hissetmiyorum.Bu yüzden Özgür bizde kalıyo ve bana yardım ediyolar.


''Almi,ben ne anlarım ütüden?'' diyip elindeki ütüyü kaldırıp buhar çıkarttı.


''Efe,yap şunu! Hastayım diyorum.İnsaf!'' diyip yerdeki şeyleri toplamaya devam ettim.Bunlar da ne kadar çok dağıtmışlar ortalığı.Her yerden oyuncak çıkıyo.


''Özgür! Gel telefonunu buldum,çocuklar yastığın içine koymuşlar.'' diye mutfağa doğru bağırdım.


Telefonunu gelip aldı.Buse bize gelmiyodu artık.Özgür'ün olmadığı zamanlarda eliyodu.Şu iki gün içerisinde bir çok ev aksesuarı kırıldı ve çocuklar yeterince zevk aldı.Ben de yattım,çünkü gerçekten kendimi halsiz hissediyodum.Tabii,kusma ve sararmaları saymazsak.Sanırım birşeye alerjim var ve ben onu yedim.Başka bi açıklaması yok.


''Almi,bu ne biçim t-short? Yeni moda mı bu? Diğer yarısı nerde?'' diyip elindeki t-shortü açıp bana gösterdi.


''Gerizekalı,tshortü yakmışsın!O benim en sevdiğimdi.'' diyip yanına gittim.T-shortün ortasında büyük bir dalik vardı.Yanık gibi gözükmüyodu ama yakmıştı işte!


''Yakmadım! Sadece ütüledim.'' diyip ellerini iki yanda açıp sevimlice gülümsedi.Size tavsiye; kocanız benimki gibiyse bırakın öyle kalsın.Yontmaya çalışmayın.Çünkü odun,odundur.


''Odun! Sen anca şey yapmakta iyi ol! Kalk git çocuklara bak.'' dediğimde koşarak yukarı çıktı.Şimdi bunları kim ütüliycek? Ne güzel Efe'ye kakalamıştım ama şimdi yine bana kaldı.Evden çıktığımız yok zaten.Tek kıyafetlerlede idare edebiliriz.


''Yenge,sen beni iş yapıyım diye mi çağırdın?'' dedi Özgür elinde bardaklarla mutfaktan çıkarak.


''Evet.''


''Tamam.Sadece emin olmak istedim.'' diyip içeri geri girdiğinde gülümseyip yukarı çıktım.Ege ve Ece uyuyolardı.Onları uyutana kadar canım çıkmıştı.Kapısı açık olan odaya girip elimdeki oyuncak sepetini yere bıraktım.Ege'ye baktığımda parmağını ağzına almış uyuyodu.Bu manzaraya gülümseyip parmağını ağzından çıkarttım.Komidinin üstünde kutusunun içinde duran emziği alıp ağzına soktuğumda yanağını kaşıdı ve uykusuna devam etti.


Gerçek huzur buydu sanırım.İstediğimiz herşey var.İnce pikeyi sırtına kadar örttükten sonra çaprazında olan beşiğin yanına geçtim.Ece normal bir şekilde yatıyodu ve arada emziğini emiyodu.Örtüyü hafifçe örttükten sonra yavaşça ikisinide öpüp çıktım.Kapıyı kapatma gereği duymadım.



''Almi!'' Efe'nin bi anda karşıma çıkmasıyla çığlık attım.


''Gerizekalı! Aklım çıkıp halay çekmeye gitti.Ne bi anda çıkıyon öyle.'' diyip yoluma devam etmeye başladım.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin