Bölüm 17.

4.5K 457 661
                                    

Chuuya işkence gördükten sonra bayılmış, sonra Fyodor'un emri üzerine kiralanan bir doktor gelerek Chuuya'ya serum takarak geri gitmişti. Ayrıca yaraları da sarılmıştı. O dakikadan sonra odaya kimse girip çıkmamıştı.
.
.
Saat öğlen 1'i gösterdiğinde Akutagawa Atsushi'yi siyah bir araba ile gelerek evinin önünden aldı. Onlar hareket ettikten sonra Siyah Kapı dedektifleri de harekete geçmiş, öndeki siyah aracı dikkat çekmeyecek bir şekilde takip etmeye başlamışlardı.

" Acaba Chuuya nasıl? "

Dazai ilk günden beri olan dalgınlığını koruyarak soruyu sormuştu arabada giderken. İlk yanıt veren tabiki Kunikida'ydı.

" İyi olmasını umuyoruz. Yalnız bir sıkıntımız var, Chuuya'ya dokunmadan onu nasıl kurtaracağız? "

" Ben kurtarırım. Gerekirse kucağıma alırım. Hayatımın pek önemi yok, biliyorsun. "

" Dazai! Saçmalama. Sana göreve başlarken dikkatli olman gerektiğini söylemiştim. Bilerek mi dokunacaksın? "

" Bu ilk olmayacak. Ona sarıldım. "

" NE?! "

Ve daha sonra yolun sonuna kadar arabanın içinde Kunikida'nın Dazai'ye olan azarları yankılanıp durdu.

" Seni salak. Bir kere olsun hayatına önem vermen gerektiğini ne zaman öğreneceksin?! Kim bilir ne kadar ömrün kaldı! Vasıfsız Dazai! "

blah... blah... blah...

Dakikalar sonra takip ettikleri siyah araba Dazai'nin tahmin ettiği gibi oldukça lüks, camlı ve yüksek bir binanın önünde durdu. Araba otoparka doğru girdikten sonra onlar da binanın arkasındaki bir sokağa arabaları park ettiler.

Dakika tutmaya başladıklarında Atsushi asansör ile yukarı çıkıyordu.

" Akutagawa. "

" Efendim? "

" Başkanın nasıl biri? Onunla ne konuşacağım? "

" Bilmem.. ama oldukça tatlıdilli biridir. Onu seveceğine eminim. Lütfen söylediklerinin aksini söyleme tamam mı? "

Atsushi Akutagawa'daki gerginliği fark etmeye başlamıştı. Bilmediği bir durum var gibiydi daha çok fakat şu anlık sadece rol yapmaya devam etmesi gerekiyordu. Yüzüne her baktığında acımasızca işkence eden Akutagawa gözlerinin önüne gelip kalbini kırsa da şu an duygularını unutması gerekiyordu.

Asansör oldukça geniş bir daireye açıldığında Atsushi gerginlikle içeri adımını attı.

Beyaz, neredeyse metrelerce uzunluğundaki masada dünyanın tüm yemekleri var gibi duruyordu. Atsushi ilk defa bu kadar çok yemeği bir arada görünce masanın en başında oturarak ellerini çenesinin altında birleştirmiş olan adamı yeni fark etmişti.

" Hoş geldin, Atsushi. "

Atsushi saygıyla eğildikten sonra yanıtladı.

" Hoş buldum! "

" Seni burada görmek ne hoş, lütfen dilediğin bir yere otur. Bu sofra senin için. "

Akutagawa Atsushi için herhangi bir sandalyeyi çektikten sonra onu oturttu ve o da karşısındaki sandalyeye oturdu.

" Ben Fyodor, Akutagawa'nın çalıştığı mafyanın lideriyim. "

" Memnun oldum, Fyodor sensei. Ben de Atsushi. "

Fyodor elini havaya kaldırıp parmağını şıklattı. O esnada odada yankılanan oldukça hafif bir müzik çalmaya başlamıştı. Hizmetçiler yemek için hazırlıklara başlarken üçü de sessiz bir şekilde sadece müziği dinlemeye odaklanmıştı. Servis tabakları dolduğunda Fyodor gülümseyerek Atsushi'ye baktı.

" Lütfen başla, Atsushi-kun. Yemekleri beğeneceğine eminim. Senin için Yokohama'nın en yetenekli aşçılarını getirttim. "

Bu adam nasıl bu kadar zengin?

Atsushi'nin içi gerginlikle dolu olduğu hâlde önündeki yemeklerden tatmaya başladı. Gözü duvardaki büyük saate kayarken içeri girdiğinden beri 15 dakika olduğunu fark etti. Baskın birazdan başlayacaktı ve neredeyse kalbi duracak kadar heyecanlıydı.

Bir yandan da diğerlerinin baskın sırasında Akutagawa'ya zarar vermemeleri için içinden dua ediyordu.

" Atsushi, konumuza gelecek olursak. "

Fyodor önünde duran peçeteyi alıp ağzını usulca sildikten sonra geldiğinden beri ilk defa Atsushi'nin tam olarak gözlerinin içine baktı. Bu bakış Atsushi'yi baştan aşağı germek için yeterli olmuştu.

" Sevgilin Akutagawa'nın mafyada çalıştığını biliyordun baştan beri. Normalde mafya üyeleri asla bu sırrı kimse ile paylaşmaz fakat Akutagawa sana fazlasıyla güvenmiş. Ah.. bu güven öyküsü kalbimi fazlasıyla okşadı. "

Akutagawa derin bir nefes aldıktan sonra masanın altından yumruklarını sıktı. Her an tetikte olması gerekiyor gibi hissediyordu.

" Korkarım ki bu sırrı biliyor olman seni mafya üyesi yapacak, Atsushi. "

" Ama ben- "

" Atsushi, her zaman kibar bir adam olmuşumdur. Fakat eğer başka bir seçenek yok ise soru sormak yerine direkt olacak sonucu söylemen gerekir. Aramıza hoş geldin. "

Atsushi şaşkınlıkla bir Akutagawa'ya bir de Fyodor'a bakarken kaşlarını çattı.

" Ben bunu kabul etmezsem ne olacak? "

O esnada Akutagawa lafa girdi korkuyla.

" Atsushi. "

" Oh, "

Fyodor devam etti.

" Seni yok etmem gerekir, bu da mutlu son ile bitmeyen bir hikâye olur. Ne duygusal ama. "

Akutagawa kocaman gözlerle Atsushi'ye resmen yalvararak bakıyordu. Atsushi ise bu bakışın anlamını çok iyi biliyordu.

" Seeeeeellllllaaaaaaaam! Burada harika yemeklerin kokusunu alıyorum. Mhmmm.. bir porsiyon kızarmış tavuk yemeyeli uzun zaman olmuştu. "

Atsushi tanıdık sesle birlikte büyük bir gürültüyle yere yıkılan kapıya doğru baktı.

Bu sesin sahibi Ranpo'dan başka birisi değildi.

-------

Y/N:

Merhaba çok değerli okuyucularım! 💖

Öncelikle bölümün çok kısa olduğunu siz söylemeden ben söyleyeyim, evet biraz öyle oldu fakat hem yılbaşı gecesi olduğu için pek odaklanamadım hem de asıl aksiyon için ayrı bir bölüm ayırmak istedim. 😌

Bu arada yeni yılınızı kutlamadan geçmek olmaz. Nice mutlu yıllara, hepiniz için en başta sağlıklı, sonra huzurlu ve sonra da bereketli bir yıl olsun. Kendinizin ve çevrenizdekilerin mutluluğu için dikkatli olmayı ihmal etmeyin lütfen. 💪🏻

2021 umarım çok güzel bir şekilde gelir.

Şimdi yazar-sama kaçar, yarın bomba gibi bir bölümde görüşmek üzere! 😏💞

Lust [ soukoku ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin