Bölüm 23.

4.4K 431 696
                                    

Kunikida, Chuuya ve Dazai eve vardıklarında Chuuya'nın aklında hâlâ söylediği cümle dolanıyordu. Ne saçmalıyordu bu herif? Birlikte yaşamak, hem de sonsuza dek, hem de Dazai ile?

" Çok saçma. "

Sesli bir şekilde düşünmüştü bunu. Üçü birden salonda oturup televizyon izlerlerken Chuuya konuştuğunda ikisi de dönüp ona baktı.

" Saçma olan ne, Chuuya-kun? "

Kunikida tüm ciddiyeti ile sorduğunda Chuuya afalladı.

" Oh.. şey. Şu televizyondaki program diyorum. Çok saçma. "

" Bilgi yarışmasına saçma diyeni de ilk defa duyuyorum. "

Kunikida gözlüğünü düzeltip televizyona döndüğünde Chuuya Dazai'ye baktı. Gözleri ile yattıkları odayı işaret etmeye çalıştığında Dazai anlamamıştı.

" Gözüne bir şey mi kaçtı Chuuya-kun? "

Chuuya saçlarını tutup Dazai'ye öfkeyle bakmaya başladığında ayağa kalktı.

" Hayır. Ben yatmaya gidiyorum, size iyi geceler. "

Hızlıca odaya doğru ilerleyip ardından kapıyı kapattı ve yatağa attı kendini.

" Tam bir aptal. Gözüne bir şey mi kaçtı diyor.. yatmak için geldiğinde ev meselesini konuşmalıyım. Benimle ilgili hayaller kurmakla uğraşmasın. "

Aradan yarım saat geçtiğinde odanın kapısı açıldı. Dazai esneyerek içeri girdiğinde Chuuya dayanamayarak direkt konuya atlamıştı.

" Ne evinden bahsediyordun Dazai? Seninle birlikte yaşayacağımı nereden çıkardın?! "

Dazai neye uğradığını şaşırmış biçimde olduğundan birkaç saniye sessizce durduktan sonra Chuuya'nın yatağının ucuna oturdu.

" Ah, şu mesele.. bundan sonra sokaklarda yaşamana izin veremem. Onca şey atlattık birlikte. Kendi evinde de kalmak istemezsin. "

" Yeni bir ev kiralarım. "

" Bunun için yeterince paran var mı? "

" Yakında yeniden parayla adam dövmeye başlayacağım. Biriktiririm. "

" Ah hadi ama Chuuya.. ben de yalnız yaşıyorum ve evde senin gibi biriyle yaşamak çok güzel olurdu. "

" Saçmalama, Dazai. Evet benim için çok fazla iyilik yaptın fakat.. seninle aynı evde yaşayacak olma düşüncesi beni geriyor. "

" Ha? Neden? Ben korkunç muyum? Hem de hayatını kurtarmama rağmen böyle düşünmen çok kırıcı. "

Chuuya Dazai'nin cidden kırıldığını düşündüğü an ellerini havada salladı hızlıca.

" Hayır! Öyle demek istemedim. Sadece biriyle aynı ortamda zaman geçirmek ve aynı evi paylaşmak bana çok yabani geliyor. "

" Zamanla alışacağın bir şey bu. Benimle daha çabuk alışacağına söz verebilirim. "

" Nasıl bu kadar emin olabilirsin? "

" Seni eve ve bana alıştıracak aktiviteler yaparız. " [ (◠‿◕) ]

" Ha? "

" Her neyse. Bunu düşün derim. Aksi takdirde seni sürekli rahatsız edeceğimi bilmeni isterim. Güzel geceler, Chuuya. "

" Dazai... Ne garip bir herifsin. "

Ve o gece de ikisi için sona ermişti böylelikle.

.
.

Lust [ soukoku ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin