Dazai o gece acil toplantı için binaya gitti. Gitmeden önce Chuuya'yı bilgilendirmek için de küçük bir kağıda not yazıp salondaki orta masaya koymayı da unutmamıştı.
Chuuya, çok acil bir toplantı yapılması gerektiği için şirkete gidiyorum. Lütfen seni terk ettiğimi falan düşünme. Sabah olmadan dönmeye çalışırım ama dönemezsem de buzdolabında yiyebileceğin şeyler var. Yatak odamdaki dolabın en alt çekmecesinden çorapları bulabilirsin. Birkaç kat çorap giy, sıcak ayak sağlıklı beden demektir. Görüşürüz.
- Dazai.
.
." Her şeyi baştan anlatır mısın? Kimsin, amacın ne, kime yardım ediyorsun? "
Dazai binayı ziyaret eden bu turuncu saçlı kadının karşısına oturmuş, diğerleri gibi onu dinlemek için can atıyordu. Herkesin gözünden uyku kaçsa da bu çok önemli bir gelişmeydi ve uyku kimsenin umrunda değildi.
Kadın ellerini büyük masada birleştirdikten sonra kafasını eğdi ve yüzündeki üzgün ifade ile konuştu.
" İsmim Kõyõ Ozaki. Şu an vaka olarak ele aldığınız Nakahara Chuuya'nın üvey ablasıyım. "
" Üvey ablası.. bana senden bahsetmişti. "
" Chuuya'nın hayatta en çok sevdiği kişi bendim. O 15 yaşına geldiğinde onu terk etmek zorunda kaldım çünkü yeteneğini öğrenmiştim. O zamanlar Akunaki'nin ne gibi bir lanet olduğunu tam bilmediğim için ondan kaçtım.. korktum. Bencillik ettim. "
Dazai'nin aklında bir çok soru olsa da yumruğunu sıkarken cevabını en çok merak ettiği soruyu yöneltti karşısındaki kadına.
" Onu neden bunca acının içine sürükledin? Chuuya'nın senden başka kimsesi yoktu. Güvendiği tek dal sendin ve ne kadar zararlı olursa olsun onu bu şekilde terk etmemeliydin. Bunu yapmasan belki de hayatı şuan çok daha iyi olacaktı. Bu denli bencil olmak seni de yaralamalı. Gerçekt-- "
" Dazai. "
Kunikida Dazai'nin omzuna elini koyduktan sonra sessizliği sağladı. Kõyõ sadece kafası eğik bir şekilde duruyordu. Soru sorma işini Kunikida devralmıştı.
" Chuuya'nın yeteneğini nasıl fark ettin? "
" Başkanınız Fukuzawa gibi ben de insan dışı varlıklar ile iletişim kurabiliyorum. Bana söyleyen onlardı. "
" Bu harika bir yetenek. Sadece Fukuzawa sensei'de olduğunu sanıyordum. "
Kenji hayranlıkla yorum yaparken Kõyõ yanıtladı.
" Bu bir yetenek değil. Kalp gözü fazlasıyla açık olan insanlarda olan bir özellik olduğunu söylerler. "
" Getirdiğin kitabı nereden buldun? Ve en önemlisi neden gizlice Fukuzawa sensei'nin evine bıraktın? "
" 7 yıldır kardeşimin üzerindeki lanet yeteneği yok etmek için araştırmalar yapıyorum. Bu araştırmaları yaparken sizin varlığınızdan haberim oldu. Bulduğum kitabı gizlice size ulaştırmaya çalıştım çünkü açık bir şekilde yaparsam bana güvenemeyerek tutsak etmenizden korktum ama bugün dayanamayarak yanınıza gelip her şeyi anlatmaya karar verdim. "
" Hayatımda gördüğüm en korkak kadınsın. "
" Dazai! "
Kunikida bir kere daha Dazai'yi uyardıktan sonra sorusunu yineledi..
" Kitabı nereden buldun diye sormuştum. "
" Sakai'de bir tapınakta çalışıyorum. Çok değerli bir sensei ile bu konuyu uzun süredir konuşuyordum. Akunaki hakkında çok bir şey bilmese de beni her konuda bilgi bulunan bir arşiv odasına götürdü. Genelde sır gibi saklanan kitaplar orada olurmuş.. 3 gün aralıksız orada yatıp kalktım ve Akunaki ile ilgili sadece bu kitabı bulabildim. Sensei'ye arşivden hiçbir kitabı almayacağımı söyleyerek yemin etsem de sözümü tutamadım. Şu an beni arıyorlar. Muhtemelen bulduklarında idam edileceğim. "
Kõyõ'nun son cümlesi odada bulunan herkesin içini titretti.
" Chuuya'yı lütfen kurtarın. Sadece, kardeşimin mutlu olmasını her şeyden çok istiyorum. Eğer onun karşısına çıkarsam onu terk ettiğim için asla beni affetmeyecek. Mantıklı bir sebep de bulamayacağım. Sorumsuzca davranmamalıyım.. "
Herkes dikkatlice Kõyõ'yu dinlerken Dazai dirseklerini masaya dayayarak ellerini saçlarına geçirdi. O kadar çok gerilmişti ki başı ağrımaya başladı.
" Bilmem Chuuya'nın şu an ne kadar berbat bir hayat yaşadığının farkında mısın ama ben anlatayım; psikolojisi berbat durumda. Senin onu terk ettiğin günden beri kimseye yanaşmıyor. Bir keresinde güvenmiş birine ve o şerefsiz de Chuuya'ya ' kardeşimi öldürdün ' diyerek işkence etmiş. Onu sevgili rolü oynayarak kullanmış. Chuuya şu an sokaklarda yaşıyor. Evine gidemiyor, duvarlardan korkuyor. Eğer korkaklık edip onu terk etmesen Chuuya çok daha güçlü biri olacaktı. Sen Chuuya'nın karşısına çıkmaya kalkışsan bile seni engelleyeceğime emin olmalısın. Ona bir metre yaklaşmaya dâhi hakkın yok. "
" Dazai. "
" Kunikida! "
Dazai sinirle ona doğru döndükten sonra ayağa kalktı ve koltuğa otururken çıkardığı ceketini giydi.
" Beni uyarmaktan vazgeç Kunikida. Bu kadını görmeye tahammül edememeye başladım. "
" Dazai, böyle davranmamalıyız. "
" Chuuya kimseyi öldürmez! Onun kalbi pamuk gibi yumuşacıktır. Üstelik, söylediklerinde haklısın. Diyecek sözüm yok. İzin verirseniz kardeşimi kurtarabilmeniz için elimden gelen her şeyi yapmaya çalışırım. Size yardım etmek istiyorum. "
Kõyõ bir yandan ağlamaklı ses tonuyla konuşurken bir yandan da ayağa kalkmıştı Dazai gibi.
" Seni aradıklarını söyledin. Bu binada barınarak burayı olay yerine çeviremezsin. Üstelik bulabildiğin tek kaynağı bularak bize getirmişsin zaten. Başka ne şekilde yardım edebilirsin ki? "
Dazai Kõyõ'ya dönerek oldukça soğuk bir ses tonuyla söylemişti bunları.
" Ölmek umrumda degil. Beni yakalayacakları ana kadar size yardım ederim. Fukuzawa sensei ve ben birleşerek insan dışı varlıklardan daha fazla bilgi almaya çalışabiliriz. Belki bu şekilde kitaptaki eksik cümleyi de tamamlayabiliriz. Ben gerçekten size yardımcı olmak istiyorum.. lütfen.. "
Dazai tekrar arkasını döndükten sonra gergin bir nefes alarak çıkış kapısına doğru ilerledi.
" Ona bir oda ayarlayın, idareten. Yarın bu konu hakkında detaylıca konuşmamız gerekecek. Şimdi gidiyorum, Chuuya uyanmak üzeredir. "
Dazai duvardaki saate baktıktan sonra neredeyse sabah olmak üzere olduğunu fark etti.
Gidecek ve Chuuya'nın ateşinin olup olmadığını kontrol edecek, ona kahvaltı hazırlayacak, bedenini sıcak tuttuğundan emin olacaktı.
Dazai'nin tüm ilgisi Chuuya üzerineydi ve içinden bir his işlerin daha da karışacağını söyleyip duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust [ soukoku ]
FanfictionDazai, Chuuya'yı bulmalı, hayatına girmeli, ve onu kendi lanet yeteneğinden korumak için sonsuza dek yalnızlığa hapsetmeliydi. Ama bir şeyler bu defa ters gidecekti.