Önce anne ve babasını kaybetti.
Ardından üvey ablasını.
Ve sonra güvendiği ilk kişiden işkence gördü.
Bir çok psikolojik paronayanın sahibi oldu.
Hayatına bir mucize gibi gelen sevgilisini kaybederse kendi elleri ile son vermek istediği bir bedeni ve ruhu vardı.Dazai 13 gün yattı hastanede. Doktorlar durumun çok ciddi olduğunu söyledikçe onlara yalan söylediklerini söylüyor, asla inanmak istemiyordu. Her gün camın ardından canı ile cebelleşen bedeni izliyordu yüzünden aşağı doğru dökülen yaşlar asla kurumadıkça.
" Dazai.. beni yalnız bırakamazsın.. ya beni yeniden götürürlerse? Ya yeniden acı çekersem? Buna izin veremezsin sevgilim. Hiçbir zaman vermediğin gibi yine izin vermezsin. Kalk. "
Her gün kendi kendine ağlarken söylediği cümleler bu tarz cümlelerdi. 9. günün ardından durumu iyiye gitmeye başlamış ve doktorlar daha umutlu konuşmaya karar vermişlerdi. Tüm Siyah Kapı üyeleri ve Chuuya bu duruma çok sevinirken Dazai'nin onlarla göz teması kurmasına şahit olmuşlardı.
Dazai 4 gün içerisinde mucizevi bir şekilde toparlanmış, hareketlerinde aksama olsa da taburcu olmak için doktorlardan izin çıkarabilmişti. Kurşunlardan biri diz kapağının altına denk geldiğinden doktorlar dizindeki bu aksamanın kalıcı olup olmayacağını bilmiyorlardı.
Fakat Chuuya için bu önemli değildi, onun sağlıklı ve yanında olması tüm hediyelere bedeldi.
Tüm bunlar yaşanırken her geçen gün Dazai'ye ne denli alıştığını ve bağlandığını düşünmüştü. Deli gibi seviyordu onu. Ve bu sevgi onu hayata döndüren şeyin ta kendisiydi.
• 2 yıl sonra •
" Chuuya-kun, sana siyah etek değil pembe etek giymeni emretmiştim. "
" Saçmalama Dazai. Etek giydiğime şükret ve al şu suyu. "
Dazai siyah mini etek, beyaz tişört ve kırmızı saç bandı takan sevgilisinin uzattığı tepsiden su bardağını aldıktan sonra gülerek oturduğu koltukta geriye yaslandı.
Bir iddiaya girmişlerdi ve kaybeden Chuuya olunca Dazai ona bir gün boyunca her istediğini yaptıracaktı. Aklından geçen tabiki hizmetçi fantezisiydi.Chuuya suyu uzattıktan sonra huysuz ve memnuniyetsiz ifadesini bozmayarak koltuğa oturdu.
" Senden nefret ettiğimi söylemiş miydim? "
Sonunda kendini tutamayarak Dazai'ye bakarak söylediğinde Dazai güldü ve Chuuya'nın gözlerine baktı. Bu 3 numaralı, " ben yakışıklıyım " isimli bakıştı.
Chuuya dayanamayarak yeniden konuştu.
" Lanet olsun, sana deliler gibi aşığım. "
Ardından yerinden kalkarak bedenini Dazai'nin kucağına bıraktı. Kollarını boynuna sımsıkı sarıp dudaklarını dudaklarına bastırdıktan sonra onu tutkuyla öpmeye başladı. Dazai de bu anın tadını çıkarak çoktan sevgilisini soymaya başlamıştı bile.
.
.
.
.Günler sonra, birlikte terasta oturarak kahve içtikleri bir anda Chuuya'nın telefonu çaldı. Bilinmeyen bir numaraydı.
" Alo? "
Chuuya merakla cevap verirken Dazai de mimiklerini inceliyordu bir tahminde bulunabilmek için.
" Ne?! Kısalttılar mı! Geliyor musun?! Abla, çok sevindim. "
Bir kaç dakika daha konuştuktan sonra Chuuya telefonu kapattı ve hızlıca Dazai'ye sarıldı. Sevinçli olduğu her halinden belliydi.
" Ablamın cezasını kısaltmışlar! Yarın özgürlüğüne kavuşacak ve yanımıza gelecek! "
2 yıl önceki olaydan sonra Kōyō öldürülmememişti. Ona Akunaki kitabının yerini söyleyen Sensei günlerce işkence etmesine rağmen onu bağışlamış ve bir daha yapmama sözü aldıktan sonra 3 yıl ev hapsi vermişti.
" Hani cezası 3 yıldı? "
Dazai şaşkınlıkla sorduğunda Chuuya aynı sevinçle cevap verdi.
" Sanırım ablamın değerli biri olduğunun farkındalar ve ona ihtiyaç duydular. Bu yüzden cezasını bitirmişler. Yarın bize gelecek ve bir kaç gün kaldıktan sonra yeniden oraya gidip çalışmaya devam edecek. Çok mutluyum Dazai! "
Her ne kadar aradan yıllar geçmiş olsa da, Dazai'nin bir kere ısınamadığı birine sonradan sıcak olması çok zordu. Chuuya Kōyō'yu affetmiş olsa da Dazai ona çektirdiği acıları unutamıyor, Kōyō'ya istemsizce kin besliyordu. Fakat bu kini Chuuya'ya yansıtmamaya çalışmak en mantıklı seçenekti.
" Oh, çok sevindim bebeğim. "
Dazai karşısında sevinçle parlayan mavi gözlere baktıktan sonra baş parmağıyla çenesini kavradı ve gülümsedi. Chuuya da derin bir nefes aldıktan sonra başını Dazai'nin omzuna bıraktı. Elini daha yeni yeni hareketleri netleşmeye başlayan dizine koyduktan sonra mırıldandı.
" Dizin hep öyle kalacak diye çok korkmuştum fakat neredeyse düzelmek üzere. "
" Öyle kalsaydı beni hep taşımak zorunda kalacaktın. "
" Taşırdım, sonsuza dek hem de. "
" Gerçekten mi? "
" Gerçekten. "
" Chuuya. "
" Hm? "
" Seni çok seviyorum, Chuuya. "
" Ben de seni çok seviyorum, Dazai. "
Ve bu, hayatta bir kere bile yüzü gülmemiş olan Chuuya'nın sevincine, sürekli ölmek için an kollayan Dazai'nin yaşama sebebine kavuşmasının hikâyesiydi.
Bazen mucizeye kavuşabilmen için o mucizenin büyüklüğü kadar zorluk çekmen gerekir.
Dünyan başına yıkılıyormuş gibi veya hayatta hiçbir yaşama amacın kalmamış gibi hissettiğinde mücadele et ve sana gelecek olan mucizeyi bekle. Elbet kapını çalacak ve mutlu olacaksın.Kendine güzel bak.
-----------------
Y/N:Ve, bitti. 💔
Yazar burada ne diyeceğini bilemiyor. Öncelikle tabiki teşekkürlerden başlamak istiyorum.Lust benim final yaptığım ve ilgi gördüğüm İLK kitabım. Bu yüzden çok duygusal ve bir o kadar da mutlu hissediyorum. İyi ki BSD gibi bir animeyi izlemişim ve iyi ki böyle güzel karakterlerin hikâyesini yazmaya karar vermişim.. ilk bölümleri yazarken asla sonunu getiremeyecekmişim gibi hissettim ama öyle olmadı. Sizler ilgi gösterdikçe ben her gün yazmaya çalıştım <3
Okuyan, beğenen, yorum yapan, yeri geldiğinde fikir veren herkese ayrı ayrı çok minnettar olduğumu söylemek istiyorum. Hepiniz iyi ki varsınız, Lust ailesi. 💕
Dediğim gibi, bu doğru düzgün yazdığım ilk hikâyem olduğu için bir çok hatam oldu. Gerek mantık hataları, gerek yazım hataları, gerek tahmin edilebilir olaylar olsun bir çok yönden eksik olduğumu biliyorum ama az buçuk da olsa sizi eğlendirebildiysem ne mutlu bana..
Bundan sonrası için kendimi daha çok geliştireceğim. Bu hikâye yazma işini ben sevdim. Fic demek istemiyorum bunlara, hikâye diyorum özellikle fark ettiyseniz çünkü fic kelimesi bana biraz itici geliyor, nedeni bilinmez.
Her neyse.. ben çok konuştum. Teşekkür bölümü bu kadardı. İyi ki varsınız, hep olun. <3
Şimdi duyuru bölümüne geçeyim.
Bu hikâye yazma işini sevdiğim için bırakmak istemiyorum. Bir sonraki hikâyem için düşündüğüm çiftleri sizlere sordum, duvarımda bulabilirsiniz. Yorum yaparsanız çok makbule geçer. ^^Ayrıca Lust için de özel bölümler gelecek emin olun. En az 3-4 bölüm özel bölüm atmayı düşünüyorum. Eksik kalan veya merak ettiğiniz kısımlar bu şekilde tamamlanacak. Bu yüzden lütfen beni takipten çıkmayın ve gelecek bölümleri bekleyin ~
Şimdi ben gidiyorum, başka hikâyelerde görüşmek üzere çok değerli Lust ailesi!
Hikâye için her türlü iyi kötü eleştiriye açığım. Okumayı çok isterim.
Görüşürüz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust [ soukoku ]
FanfictionDazai, Chuuya'yı bulmalı, hayatına girmeli, ve onu kendi lanet yeteneğinden korumak için sonsuza dek yalnızlığa hapsetmeliydi. Ama bir şeyler bu defa ters gidecekti.