Karakola giden herkes sorgu için sıra bekliyordu. İçeriye girenler 10 dakikadan aşağı dışarı çıkmadığı için Akutagawa Atsushi ile konuşmak için yeterli bir zaman dilimi olduğunu düşünüyordu. Çünkü içindeki soru işaretleri büyüdükçe büyüyor, canını iyice sıkıyordu. İkisi karakolda diğerlerinin duymayacağı bir tonda, duvara yaslanarak konuşmaya başladılar.
" Bana her şeyi anlat, Atsushi. Neler olup bittiğini, bu insanların kim olduklarını, her şeyi. "
Atsushi içindeki korkunç endişe hissi ile dolup taşıyordu. Her şeyi anlatmak doğru muydu? Organizasyonlarının amacını sadece devlet görevlileri biliyordu. Çünkü Akunaki'nin varlığını halk duyarsa bir ton safsata çıkar ve psikolojik olarak tüm insanlar çökerdi. Bu yüzden yaptıkları iş gizli tutuluyordu. Şimdi bunu Akutagawa'ya çarpıtarak söylemek ile doğrusunu söylemek arasında gidip geliyordu. En sonunda ağzından ne çıkarsa onu anlatmaya karar verdi.
" Aku, ben bir reklamcılık şirketinde çalışmıyorum. Dedektifim ve tüm bu gördüğün kişiler ve o hiç sevmediğin Dazai ile devletin gizli işlerini yapıyoruz. "
Akutagawa şaşkınlıkla kaşlarını çattı.
" Yani bunca zaman bana yalan söyledin? "
" Söylemek zorundaydım, Akutagawa. Şu an bunu sana söylemem bile yanlış fakat daha fazla sana yalan söylemek istemediğim için ağzımı tutamadım. Gizlemek görevlerim arasındaydı. Zaten baskınla da iyice açığa çıkmış oldu.."
" Peki neden bize baskın yaptınız? Asıl hedefiniz Chuuya gibi görünüyordu. Onu nerden tanıyorsunuz? "
" Chuuya da yakalamamız gereken kişiler arasındaydı ve onun Fyodor tarafından kaçırıldığını öğrenince binayı bastık. Dazai-san'a attığınız o korkunç işkence videosu.. o videoda seni görünce adeta yıkıldım. Mahvoldum, kendime gelemedim. Ona nasıl bu kadar kolay işkence edebildin? "
" Atsushi, ben mafya üyesiyim. Bir çok adamı öldürdüm, bir çok adama bu şekilde işkence ettim. Fakat benden uzaklaşma diye sana bu tarafımı asla göstermedim. "
Atsushi huzursuz bir şekilde nefes alıp verdikten sonra mırıldandı.
" Senin böyle şeyler yapıyor olman çok zoruma gidiyor, Akutagawa. "
Akutagawa bir kaç saniye boyunca sessiz kaldıktan sonra sevgilisinin gözlerine baktı.
" Benim de artık zoruma gitmeye başladı biliyor musun? Fyodor'a katlanmak çok zor. Tam bir psikopat. Eğer içeri tıkılırsa mafyadan ayrılmayı düşünüyorum. "
Atsushi heyecanla kafasını kaldırıp Aku'ya bakarken kelepçeli ellerini çenesinin altında birleştirdi.
" Gerçekten mi? Bunu yapabilir misin? İçeri tıkılmazsa da yap bunu! Lütfen. "
" Dışarıda olduğu sürece tek hedefi beni öldürmek olur o durumda. Ve tabiki seni ve takım arkadaşlarını da. "
" Ben senin çok iyi kalpli biri olduğunu biliyorum. Lütfen artık insanlara zarar vermek senin işin olmasın. O adam hepimize karşı yarışamaz. "
Akutagawa olumsuz anlamda kafasını iki yana sallarken cevapladı.
" Fyodor'u tanımıyorsun. "
" Sence içeri tıkarlar mı onu? Peki.. seni? "
" Mafyanın yaptığı tüm cinayetler arkasında sıfır iz bırakır. Yani şu an kayıtlara geçmiş bir cinayet vakamız yok. Hep bu tarz şeyler yüzünden karakola geldim fakat iki üç gün yattıktan sonra dışarı geri bırakıldım. Ama bu Fyodor'un ilk defa polise yakalanması. Belki bilmediğim suçları vardır, emin olamıyorum. Nasıl bir sorgudan geçecek bilmiyorum. Umarım açığının yakalarlar, gerçi onun açığının yakalandığı an tüm mafya olarak bizim de işimiz biter. "
" Aku, ondan ve mafyadan sıyrılmak istiyorsan şimdilik hâlâ ona sadıkmış gibi davranmalısın. "
" Nasıl? "
" Tutuklanacak gibi görünmüyor anlattığınız kadar profesyonelseniz. Chuuya'yı kaçırmadığını da bir şekilde kanıtlar çünkü biz ne güvenlik kameralarından ne de sinyallerden herhangi bir şey bulamamıştık. Polisin de bulabileceğini sanmıyorum. Bir süre daha mafya için çalışmalısın, en azından bizim peşimize ne zaman ne şekilde düşeceğini öğrenmiş olursun. O zaman da sen ve biz birleşerek Fyodor'u tuzağa düşürebiliriz. "
Akutagawa Atsushi'nin anlattıklarını dikkatlice dinlerken kafa salladı.
" Mantıklı geliyor kulağa. Fyodor şu an mafyanın güvenliğinden çok endişeli. Bu yüzden bize katılman için tehdit ediyordu en son. Dediklerini yapmaya çalışacağım. "
Atsushi hafifçe gülümserken Akutagawa'nın tam önüne geçti.
" Her şey güzel olacak, inanıyorum. "
Akutagawa gerginlik dolu saatlerin ardından gözlerine bakan bir çift parlak göz bebeği ile kalbinin ferahladığını hissetti.
" Her şey senin kadar güzel olacaksa bu işte varım. "
.
.
Saatlerin ardından herkes karakoldan çıkmıştı. Siyah Kapı dedektifleri Chuuya'yı ziyaret etmek için hastaneye yönelirken Fyodor ve Akutagawa da Siyah Kapı'dan intikam almanın planını oluşturmak için binalarına döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust [ soukoku ]
FanfictionDazai, Chuuya'yı bulmalı, hayatına girmeli, ve onu kendi lanet yeteneğinden korumak için sonsuza dek yalnızlığa hapsetmeliydi. Ama bir şeyler bu defa ters gidecekti.