Bölüm 21.

4.6K 452 707
                                    

Mafyaya baskın yapıldığı günden beri 3 gün geçmişti. Chuuya'nın yaraları neredeyse iyileşmek üzereydi ve Dazai taşınana kadar onu Kunikida'nın evinde tutmaya kararlıydı. Taşındığında Chuuya ile birlikte aynı evde yaşamak gibi planları vardı. Tabii bunların hiçbirinden Chuuya'nın haberi yoktu.

Tüm Siyah Kapı üyeleri Fukuzawa-sensei'den gelen çağrı ile akşam saat 9 gibi binaya gittiler. Günlerdir Kõyõ ile birlikte kitaptaki eksik cümleyi bulmaya çalışıyorlardı ve bu çağrı tüm üyelerin heyecanlanmasına sebep olmuştu.

Herkes büyük masanın etrafında toplanmıştı. Hem Kõyõ hem de Fukuzawa aşırı yorgun görünüyordu. Lafa ilk giren şüphesiz başkandı.

" Günler boyunca Kõyõ ile hiç uyku uyumadan kitabın üzerinde çalıştık. Bir kitaptaki eksik cümleyi çıkarmak tek kişi için neredeyse imkânsızdır, kalp gözün ne kadar açık olursa olsun. Fakat size iyi haberi vermek isterim ki sonunda yoğun çabalarımız sonucunda eksik cümleyi çözdük. "

Tüm üyeler sevinçle bağırışmaya başladı.

" Sonunda tüm Akunaki yeteneklilerini çıkarabiliriz! Harika! " - Kenji

" Bu harika bir haber. " - Atsushi

" Yıllardır çabaladığımız şeye ulaştığımıza inanamıyorum. " - Tanizaki

" Chuuya'ya dokunmak için sabırsızlanıyorum. " - Dazai

" Peki cümle neymiş? " - Yosano

Fukuzawa derin bir nefes aldıktan sonra elindeki kitabı kaldırarak cümleyi okudu. O an herkes sessizleşip kulak verdiler.

" Kişiden Akunaki yeteneğini kaldırmanın tek yolu; onu Marusawa dağına çıkarıp iki tanrının savaştığı düzlükte, " Hikikaesu Akunaki " sözünü gece tam 2:45'te söyleterek karşısına o an çıkacak olan yabani varlığı öldürtmektir. Eğer öldürmeyi başarırsa Akunaki laneti o varlığa geçerek sonsuza dek yok olur. "

Herkes şok içinde dinledikten sonra uzun bir sessizlik oluştu.

Ardından ilk konuşan Dazai'ydi.

" Bu.. bu çok zor. "

" Bu da ne böyle? Akunaki yeteneklilerine bunu yaptırmaya çalışırken ne gibi bahaneler uyduracağız? Üstelik çok olağanüstü bir şey. "

Ranpo kafası karışmış bir şekilde sorduğunda Kõyõ çekimser bir tavırla yanıtladı.

" En azından artık çözümü biliyorsunuz. Bu çok iyi bir şey ha? "

Herkes kafa karışıklığı ile kafa sallarken Yosano mırıldandı.

" Demek bundan sonraki görevimiz Akunaki yeteneklilerini kandırmaya çalışıp otele tıkmak değil, onları kandırdıktan sonra o dağa götürüp bunca şeyi yaptırmak.. Tanrım. "

Fukuzawa tekrardan konuşmaya başladı o sırada.

" Evet, bunca şeyi onlara lanet bir yeteneklerinin olduğunu söylemeden yaptırmaya çalışmak bir hayli zor olacaktır. Ama en azından bu insanlar artık otelde zulüm çekmeyecekler. Bunun için sevinmeliyiz. Artık daha çok çalışacağız. Kunikida ve Yosano, yarın bahsedilen dağa giderek nasıl bir yer olduğunu inceleyin. Kenji, Ranpo ve Tanizaki, yarın akşam kutlama partisi yapacağız. Süslemeler ve yemekler, her şey size ait. Dazai ve Atsushi, siz de benimle gelin. Akutagawa ve Fyodor hakkında konuşacağız. "

Herkes parti kelimesine odaklanarak sevinç çığlıkları atarken Dazai ve Atsushi başkanı takip ettiler. İkisi de karşılıklı olarak koltuğa oturduğunda Fukuzawa konuşmaya başladı.

" Akutagawa şu an mafyada fakat bize tüm planları aktaracak. Yani köstebeklik edecek. Doğru mu, Atsushi? "

" Evet, sensei. Hatta sabah Fyodor'un şimdiden yeni planlar kurmaya başladığını söyledi. Hedefi hepimizmişiz ve bu defa Chuuya'yı öldürmekte kesin olarak kararlı olduğunu söylemiş. "

" O anca koluna konan sineği öldürebilir. "

Dazai omuz silkip kollarını bağladı ve bacak bacak üstüne attıktan sonra cama taraf baktı. O sırada başkan devam etti.

" Pekâlâ, Chuuya konusunda özellikle daha dikkatli olmalıyız. Bize bir şey yapamaz fakat Chuuya savunmasız. Dazai, Kunikida'nın evine koruma bırakmış mıydın? "

" Tabiki, yaklaşık 38 tane. "

" NE?! "

Atsushi şokla tepki verdiğinde Fukuzawa da gözlerini kocaman açmıştı.

" 5-10 kişi yeterli olabilirdi aslında.. "

Dazai gülümseyerek kafasını kaşırken mırıldandı.

" Eh, tam koruma olsun dedim. "

" Pekâlâ. Şimdi gidebilirsiniz. "

" Fukuzawa-sensei. "

Dazai seslendiğinde başkan ona baktı.

" Kõyõ'yu ne yapacağız? Gitgide bizden biri oluyor gibi fakat bu tehlikeli. Öldürülmek üzere arandığını söylemişti. "

" Onu koruyacağız. Bize çok yardım etti, böylece ölmesine izin veremeyiz. "

" Ah, cidden.. "

Dazai göz devirdiğinde Atsushi merakla sordu.

" Peki nerede kalacak? Burada kalması sorun olmaz mı? "

" Bir süre burada kalsın. Sonra bakarız. "

Atsushi ve Dazai kafa salladıktan sonra başkanın odasından ayrıldılar. Az önce toplantı yaptıkları büyük salona geldiklerinde içeride bir curcuna hakimdi.

" Kırmızı her zaman daha göz alıcıdır! " - Ranpo

" Tabiki Ranpo-san! Seni kırmak istemem fakat aralara da pembe veya mavi balonlar koymak sence de güzel olmaz mı? " - Kenji

" İs te mi yo rum. Hepsi kırmızı olacak! "

Kenji ve Ranpo fazla gürültülü bir şekilde didişirlerken Dazai araya girdi.

" Hey hey, cidden balonlar için tartıştığınıza inanamıyorum, pastalar dururken! Eğer pastalar çikolatalı olmazsa sizinle kavga ederim! "

.
.
.
.

Siyah Kapı binasında bu tarz tartışmalar sürerken Kunikida'nın evinde tek kalan Chuuya battaniyesine sarılmış bir şekilde televizyon izliyordu. Ardından duvardaki saate baktı.

10:24 PM

" Of.. çok sıkıldım. "

Tam o sırada kapı açılmış ve Kunikida ile Dazai gürültülü bir şekilde eve girmişlerdi.
Chuuya battaniyesiyle birlikte ayağa kalkıp onlara baktığında Dazai ceketini çıkararak Chuuya'ya yürüdü ve sırıttı.

" Hey Chuuya. Ne yaptın biz yokken? "

" Mutfakta yemek için bir şeyler aradım ve yanlışlıkla 12 tane tabak kırdıktan sonra televizyon izlemeye karar verdim. "

Kunikida bir anda mutfağa koştu ve ardından sesi tüm evde yankılandı.

" BENİM EN SEVDİĞİM YEMEK TAKIMIM!! "

" Biz kaçsak iyi olur. "

Dazai hem gülümsedi hem de Chuuya'nın battaniyesinden tuttuktan sonra onu yattıkları odaya kadar adeta sürükledi. Ardından kapıyı kilitledi.

" Kunikida eşyalarına çok düşkündür. Az önce ikinci kez hayatını kurtardım, havuç kafa. "

Chuuya istemsizce gülmeye başlarken üstündeki battaniyeyle birlikte yatağına oturdu.

" Sen de bana mı düşkünsün yoksa? "

" ne -- "

Lust [ soukoku ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin