Dazai Chuuya'dan ilk defa ' flörtümsü ' bir cümle duyduğu için şokla ona bakmıştı sadece. Kendine gelip toparlanması saniyelerini aldığında Chuuya çoktan yatağına girip yorganını üzerine çekmişti bile.
" Şok olmuş gibisin. Sadece şaka yapıyordum. "
Dazai kendine geldiğinde kafasını sallayarak Chuuya'nın ayak ucuna oturdu ve kollarını birbirine dolayarak mavi gözlere baktı.
" Evet, ben de sana düşkünüm. "
" Hey, şakaydı diyorum. "
" Ama benimki değil. "
Chuuya gözlerini Dazai'den kaçırdı. Aralarındaki tuhaf çekimi sonuna kadar hissetse de bununla yüzleşmek istemiyordu. Hayatına yeni girmiş sayılan ve sürekli olarak ona yardım eden, hayatını kurtaran bu adama karşı hoş duygular hissetmesi normaldi değil mi? Evet, bu hisler hiç de sandığı gibi hisler değildi. Sadece minnet duygusuydu.
" Dazai, geç oldu. Uykusuz kalacaksın. "
Dazai Chuuya'nın gözlerine bakarken ayağa kalktı.
" Yarın gece şirkette parti var. Seni de oraya götürmek istiyorum. "
" Ne partisi? "
" Ihm.. seni kurtarışımızı kutlayacağız. "
" Ne? Gerçekten mi? "
" Evet, bir sürü hazırlık yapılacak yarın. Partiden önce gidip sana güzel kıyafetler alırız. "
" Benim için bu kadar masraf yapmanıza gerek yok. Zaten yeterince borçlu hissederken... "
" Chuuya, hadi uyu. Yarın güzel bir gün olacak. "
Dazai tekrar Chuuya'nın yatağına yaklaştıktan sonra yüzüne yanaştı.
" Uykunu almış olduğunda gözlerin daha çok parlıyor. Yarın o gözleri görmek istiyorum. Tatlı rüyalar. "
Chuuya gülümsedi. Ardından uzandığı sırada mırıldandı.
" Tatlı rüyalar, Dazai. "
.
.
.
.Ertesi gün akşam olduğunda Siyah Kapı binasında her yer balonlarla, çeşit çeşit süslemeler ve yiyeceklerle doluydu. Parti saati gelmeden önce Dazai ve Chuuya birlikte alışverişe çıkmış, Chuuya'nın kafasından asla çıkarmadığı şapkasına uygun kıyafetler almışlardı. Bu kıyafetler arasında ikisinin nehir macerası yaşadığı gün Chuuya'nın hayranlıkla baktığı vitrindeki ceket de vardı. Birlikte yürüyerek binaya doğru ilerlediklerinde Dazai eline telefonu alarak Kunikida'ya mesaj yolladı.
- Kõyõ'yu bu gecelik yok edin. Chuuya ile birlikte geliyoruz partiye. -
Dazai Kunikida'nın mesajı aldığında çıldıracağına emin olsa da bunu her zamanki gibi kendine pek dert etmeyecekti. Mesajı yollayıp telefonunu cebine koyduktan sonra üstünü başını kontrol ederek yürüyen Chuuya'ya baktı.
" Bu kadar küçük beden giymek güzel bir şey mi? "
" Ha? "
Chuuya dikkatini kıyafetlerinden çekip Dazai'ye baktı.
" Bedenin çok küçük. Bu güzel bir şey mi diyorum. "
" Hey, bedenim çok küçük değil. Abartma. "
" Neredeyse kadın reyonundan pantolon alacaktık, Chuuya. "
" Bu onların sorunu! Tüm erkekleri senin gibi dev sanıyorlar sanırım tasarımcılar. Peh. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust [ soukoku ]
FanfictionDazai, Chuuya'yı bulmalı, hayatına girmeli, ve onu kendi lanet yeteneğinden korumak için sonsuza dek yalnızlığa hapsetmeliydi. Ama bir şeyler bu defa ters gidecekti.