Bugün tüm ilkleri yaşıyordu.
✓ İlk defa sevişmek.
✓ İlk defa bir erkekle sevişmek.
✓ İlk defa işe gitmemek.Tüm bunları teker teker düşündüğü bir sabahtı. Kendini feci derecede yorgun, stresli ve karışık hissediyordu.
Bu seks denen şey ne kadar da can yakıcı, ama bir o kadar zevk veren bir şeydi? İlk başta bunu yaptığı için kendine çok kızsa da sonlara doğru dünyanın en mutlu insanı gibi hissetmişti.
Fakat rapor tutamamışlardı.
Çünkü Poe erkenden kaçarcasına evden çıkmış, çıkarken sadece teşekkür etmişti. Yüzü kıpkırmızı, sırtı eğriydi utançdan.
Ranpo ise utanmıyor, sadece karmakarışık hissediyordu.
Ertesi gün gidebilmişti işe ancak. Fakat gittiğine kesinlikle pişmandı. Herkes çeşitli sorular soruyor, cevabı bilen tek kişi olan Dazai ise sürekli onu darlıyordu.
" Nasıldı? Zevk aldın değil mi? Peki çok acıdı mı? Altta olmak nasıl bir şey? Chuuya bu sorulara cevap vermiyor, lütfen sen bari cevap ver Ranpo-san. "
Hem işin stresi, hem bedenindeki ağrı hem de Dazai'nin bitmek bilmeyen dırdırına karşı Ranpo en sonunda bağırmıştı.
" BENİM ALTTA OLDUĞUMA NASIL BU KADAR EMİN OLABİLİRSİN?! "
Hışımla ağzından çıkan şeyden sonra salondaki herkes yaptığı işi bırakıp şaşkınlıkla Ranpo'ya döndü. O an ise Dazai'nin gözleri huni şeklini almış, ağzı sonuna kadar açılmıştı. Diğer herkes neler olduğunu anlamaya çalışırken, Ranpo önünde tüm atıştırmalıkları Dazai'ye fırlattı. Dazai ise tek çareyi kaçmakta bulmuştu.
.
.
.
.Günler sonra, Ranpo eve dönmek üzere Siyah Kapı binasından çıkarken kapıdan adım atar atmaz kendinden uzun bir bedenle çarpıştı. Kafasını kaldırıp baktığında, Poe da gözlerini dikmiş ona bakıyordu. Birden bire tüm bedenine yayılan hisse karşı koyamayarak ona bakmaya devam ederken ilk konuşan Poe oldu.
" Merhaba, Ranpo. Sana bir şey söylemek için gelmiştim. "
" Dinliyorum. "
Ranpo merakla ne diyeceğini tahmin etmeye çalışırken Poe derin bir nefes aldı. Neyse ki o günki kadar utangaç hissetmiyordu ve yanakları da kırmızı değildi.
" O gün asıl amacımızı gerçekleştiremedik. Rapor tutamadık. Acaba bugün halletsek mi o işi? "
O an Ranpo'nun kafasında o gün tüm yaşadıkları anlar dolanmaya başladı. Ne diyeceğini bilemiyordu ama içinden geçenleri söylemeye karar verdi.
Omzunu silkti.
" Ben o günün detaylarını unuttum. Raporu doğru düzgün bir şekilde dolduramam, bu yüzden yeniden sevişmeye ne dersin? "
Evet, hoşuna gitmişti. Bunu kabul etmeliydi. Hem de çok sevmişti. Üstelik karşısındaki bu uzun adama bakmak onu iyi hissettiriyordu. Ranpo hiçbir zaman grici olmamış, şüphede kalmamıştı. Bu yüzden Poe ile bunu bir kere daha denemek istemekten emindi.
" Evet derim, bilime en doğru şekilde katkı sağlamalıyız. Yalan yanlış ve kesin olmayan bilgiler ile doldurmamalıyız raporu. "
" Haklısın, Poe. "
" O hâlde bana gidelim mi bu defa? "
" Gidelim, Poe. "
" Tamam, Ranpo. "
.
.
.
.Bundan 1 ay sonra, Ranpo ve Poe'nun arasında bir diyalog daha geçti.
" Çoğu ilkimi seninle yaşadım, Poe. Şimdi de ilk sevgilim olmak istediğini söylüyorsun. Bu da mı bilim için yoksa? "
" Hayır, bunun sadece kendim için olduğunu itiraf etmeliyim. "
" Bu çok bencilce. Benim bir kazancım olmayacak mı? "
" Eğer sen de bana aşık olursan kazanç sağlamış olacaksın. "
" Aşık olmak mı? Uzak olduğum bir şey. "
" Ranpo, beni görünce nasıl hissediyorsun? "
" Mhm.. içimde bir şeyler hareketleniyor gibi hissediyorum. Sanırım adrenalin hormonu. "
" Peki sana uzun süre mesaj atmadığımda nasıl hissediyorsun? "
" Sinirleniyorum. Sanırım bu da kortizol hormonundan kaynaklı. "
" Ranpo. "
" Efendim? "
" Oksitosin hormonu hakkında bir şeyler biliyor musun? "
" Tabiki biliyorum. Aşk hormonu olarak bilinir. "
" Tanrı aşkına, artık şu saydığın sebepleri biraz da buna bağlar mısın?! "
" Ne yani? Aşık olduğumu mu iddia ediyorsun? Hem de sana? "
" Evet, bana aşıksın. "
" Tamam. "
" Tamam mı? "
" Evet, tamam? "
" Çıkma teklifimi kabul ediyor musun yani? "
" Evet, ediyorum. Zaman geçtikçe sana aşık olup olmadığıma emin olmaya çalışacağım. Eğer aşık olmadığıma kanaat getirirsem senden ayrılacağım, anlaştık mı? "
" Tamam, anlaştık. "
" Tamam. "
Ve o günden sonra, Ranpoe mutlu mesut bir hayat sürdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust [ soukoku ]
FanfictionDazai, Chuuya'yı bulmalı, hayatına girmeli, ve onu kendi lanet yeteneğinden korumak için sonsuza dek yalnızlığa hapsetmeliydi. Ama bir şeyler bu defa ters gidecekti.