Bölüm 8.

5.1K 484 752
                                    

Atsushi sabahın erken vakitlerinde uyandıktan sonra Akutagawa ile ilgilenmek üzere çoktan kardeşi ile birlikte yaşadığı eve gelmişti.

Dazai ona bugün için izin vermiş olsa da en fazla 3-4 saat içinde rahatsız edilmeye başlayacağını bildiğinden Aku ile doya doya vakit geçirmeye odaklanacaktı. Hâlâ Aku'nun kardeşi Gin'den çekiniyor olsa da Gin ikisinin ilişkisinin en büyük destekçisiydi. Bu durum Atsushi'yi az da olsa rahatlatıyordu.

Bir kaç saniye önce çaldığı kapı Gin tarafından açıldıktan sonra ikisi birlikte küçük salona doğru ilerledi. O esnada Gin ağabeyine seslendi.

" Nii-san! Atsushi geldi. Üstelik komşular müziğinin sesinden rahatsız olacak.. "

Gin ağabeyinin odasına kadar Atsushi'ye eşlik ettikten sonra onu yalnız bırakıp gözden kayboldu.

Beyaz saçlı çocuk bir hayli heyecanlı hissediyordu çünkü sevdiği adamı görmeyeli neredeyse 2 hafta olmuştu. Kapıyı tıklatsa da müziğin sesinden duymayacağına emin olup, girmeye karar verdi.

İçeri girdikten sonra Aku'nun simsiyah olan odasında gitarını temizlemekle uğraştığını gördü. Sürpriz misafirini fark ettiğinde gitarını bir kenara bırakarak ayağı kalktı.

Hiçbir şey demeden müziği kıstıktan sonra Atsushi'ye yanaştı ve kollarını küçük bedenine doladıktan sonra alnına büyük bir öpücük bıraktı.

" Seni çok özledim, hatta az kalsın beni bıraktığını falan düşünecektim. "

" Ben de seni çok özledim, Dazai'den izin koparmak biraz zor oluyor ve işlerimiz biraz yoğun, biliyorsun.."

" Şu heriften hiç haz etmiyorum. Gıcık biri. "

" Onu boşver şimdi, ben senin için buradayım. Seni ve beni konuşmak için. "

Akutagawa hafifçe gülümsedikten sonra Atsushi'nin elinden tutarak onu yatağına götürdü. Birlikte temiz kokan yorganın üzerine oturduklarında birbirinin ellerini tuttular.

" Daha rahat olacağın bir iş bulmalısın, Atsushi. İstersen benim yanımda çalışmaya başla. Hem birbirimizi daha sık görmüş oluruz. "

" Mafya olmak gerçekten rahat bir iş mi? "

Atsushi kabul etmeyecek olsa da merakla sordu.

" Mesela odamda vakit geçirebiliyorum gördüğün üzere. Fakat sen bunu yapamıyorsun. "

" Ben.. "

Atsushi kafasını eğerken mırıldandı.

" Ben kötü biri olamam. "



" Ben kötü biri miyim? "

Atsushi söylediği şeyin yanlışlığını fark ettikten sonra korkuyla gözlerini açtı. Bunu nasıl akıl edememişti? Kast ettiği şey bu değildi.. kast ettiği şey.. birilerini tehdit edip kaçıracak kadar cesur değildi.

Tüm bunları düşünürken Akutagawa çoktan onun ellerini bırakıp ayağa kalkmıştı bile.

" Akutagawa! Ben öyle demek istemedim. Lütfen dinle beni! "

" Seni dinlemek istemiyorum. Kötü biriyle sevgili olma Atsushi. Git burdan. "

" Ama ben gerçekt-- "

" Git dedim! Beni tanımayan biriyle işim yok. Evimden çık. "
.
.
.
.
Atsushi Akutagawa'nın evinden ayrıldıktan sonra saatlerce içki içerek ağlamış, ardından caddede düşerek bayılmıştı. Onu ilk bulan kişi ise Chuuya'dan başkası değildi.

------
Y/N:

Bölüm bayağı kısa oldu farkındayım ama zaten sadece Shin Soukoku yazmayı istemiştim bu bölümde. Ufak çaplı. Belki seveniniz vardır diye.. AtsushixAkutagawa shipini sever misiniz? 😌

Lust [ soukoku ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin