Bölüm 18.

4.6K 480 1.1K
                                    

Siyah Kapı dedektifleri için her şey plan dahilinde gidiyordu. Atsushi içeri girdikten tam 18 dakika sonra harekete geçmişlerdi.

Dövüş ve silah kullanma yeteneği daha iyi olanlar susturucuyla birlikte güvenliği sağlayan herkesi bacağından yaraladıktan sonra olayın geçtiği daireye doğru çıktılar. Normalde Ranpo'yu arabada bekleteceklerdi fakat kendisi ısrarla gelmeyi isteyince dikkat çeken ilk kişi olma görevini ona verdiler.

Geniş dairenin kapısı büyük bir gürültü ile yere inerken Fyodor ve Akutagawa hışımla ayağa kalkmıştı.

" Dazai? "

Akutagawa sinirle sorarken Dazai'yi gören Fyodor ellerini birbirine vurdu.

" Wow, turuncu kafanın sevgilisi tarafından baskına uğradık demek. Akutagawa, sen nereden tanıyorsun bu herifi? "

" Bu.. Atsushi'nin patronu. "

" Demek öyle? Ne tesadüf ama.. hey Dazai. Sevgilini kurtarmak için arkadaşlarını toplayıp mı geldin? "

Dazai Ranpo ve Yosano'yu geçerek en öne çıktı.

" Önce Chuuya'yı geri almak, sonra da senin acı dolu inlemelerini duymak için geldim, Fyodor. Chuuya nerde? "

Tüm bu muhabbet geçerken Kenji elindeki silahla birlikte dairedeki tüm odaları dolanmaya başladı.

" Chuuya'dan kardeşimin intikamını almadan onu sana bırakacak olmamı düşünmen ne kadar da masumca. "

" Ne intikamından bahsediyorsun piç? Chuuya'nın kimseyi öldürmediğinden eminim. "

" Emin misin? Chuuya 18 yaşındayken kardeşimle kavga etti. Ve sonra ne oldu biliyor musun? Polisler kardeşimi içeri tıktılar. Ve sonra orada bıçaklı saldırıya uğradı. Can verdi. Henüz 17 yaşındaydı. Tüm bunların sebebi Chuuya. "

Herkes şok içinde duygudan duyguya geçen Fyodor'u dinlerken Dazai hışımla Fyodor'a yaklaşarak yüzüne sert bir yumruk geçirdi. Tam o esnada alt kattan koşarak gelen adamlar saldırı pozisyonu aldıkları an ortalık savaş alanına dönmeye başladı. Yosano Dazai'yi korurken Dazai Fyodor'un gözlerinin içine baktı yakasından sıkıca tutarken.

" Kardeşini öldüren kişi Chuuya değil, onu bıçaklayan kişi. Bunu anlamayacak kadar kıt akıllı mısın sen? Gücün Chuuya'ya yettiği için sadece onun peşine düştün değil mi? Seni ezik züppe. Chuuya'ya yaşattığın acıların yüz katını sana yaşatmadan ölmeyeceğim öyleyse ben de. Benden kork, Fyodor. Benden çok kork. "

Dazai bir kere daha Fyodor'un yüzüne yumruğunu salladıktan sonra üzerine doğru hızla gelen golf sopasından son anda kaçabilmişti.

Akutagawa hâlâ neler olduğunu anlamasa da Siyah Kapı'ya karşı savaşıyor ve bir yandan da Fyodor'u koruyordu. Atsushi ise  cebindeki silaha sarılarak daireye giren takım elbiseli adamlara kurşun sıkmaya başladı.

Herkes kaosun içindeydi ve Dazai olduğu yerden kalkarak Yosano ile birlikte Kenji'nin bulduğu odaya doğru koştu.

Kapıyı hızla açtığında odanın köşesinde, ısıtıcının yanında büzülmüş halde yerde yatan bedene koştu. Baygın hâldeydi ve çok solgun görünüyordu.

" Chuuya.. "

Tek saniye düşünmeden onu kucağına aldığı gibi odanın dışına fırladı. Polisler de duydukları silah sesiyle binayı basmış, hem mafya üyelerine hem de Siyah Kapı dedektiflerine kelepçe takmaya başlamıştı. Dazai hızlı bir şekilde binadan çıkarken kiraladıkları arabalardan birine koştu.

Ranpo silahların arasından kaçmış ve sürücü koltuğunda oturuyordu.

Dazai Chuuya'yı arka koltuğa yatırdı.

Lust [ soukoku ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin